schilderijlijsten.com

schilderijlijsten.comSatisfaction score: 4.9/5
14 votes, 167 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.schilderijlijsten.com




schilderijlijsten.com
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyGerman, English, Dutch, Euro

Reviews

We found 167 reviews.

Mevr. Daphne van Akker23 May 2019, 13:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prachtig!
Schilderij is mooi strak gespannen.
Perfecte ophaal en bezorgservice

Dhr. Jos de Seriere10 May 2019, 14:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hartelijk dank voor je snelle reactie en levering.
Jos de Seriere

Mevr. Maaike Verdurmen12 April 2019, 13:37

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mijn prachtige geweven doeken van Tibetaanse en Afrikaanse portretten worden hier altijd professioneel opgespannen, kwaliteit van hoog niveau en heel mooi afgewerkt.

Bekijk de geweven doeken op:

https://www.maaikeverdurmen-styling.com/home-wonders/

Dhr. Jasper Kort28 March 2019, 15:40

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

3 batik doeken uit Indonesiƫ laten opspannen, netjes en snel gewerkt.
Goede communicatie en een duidelijke offerte.

Dhr. Ferdinand de Regt10 March 2019, 14:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bedankt voor de goede service, ik heb de communicatie en snelheid van werken als plezierig ervaren.

Gr Ferdinand

Mevr. Hanneke van der Werf28 February 2019, 13:30

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik ben heel blij dat jullie het opspannen en vervoer voor me hebben geregeld.

Groet,
Hanneke van der Werf Den Haag
Wetenschapper van de vrijheid Onderzoekt hoe kunst & energiewerk optimaal kunnen bijdragen aan het verspreiden en verruimen van de ervaring van onvoorwaardelijke Liefde.
Dit krijgt vorm in schilderijen, performances, of directe ontmoetingen.
Elke vorm is een uitnodiging jezelf onvoorwaardelijk lief te hebben.

Dhr. Jos Seegers25 February 2019, 13:35

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hallo Jolanda, ze waren er vroeg bij vanochtend! Het doek is afgeleverd en ziet er prachtig uit. Nogmaals dank!

Groet
Jos

Dhr. P van Dijk20 February 2019, 16:23

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prima, mooi de doeken opgespannen, was afwijkend en zeer groot formaat dus spieraam moest apart gemaakt worden. Levertijd was hierdoor ruim 2 weken.
Ophaal en bezorgservice ook prima.

Dhr. Michel Heijnen19 February 2019, 13:39

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel goed , bedankt voor de service.

Dhr. Loo van Bellen10 February 2019, 22:27

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Duidelijk, snel en accuraat.
Kom toch altijd weer bij jullie terug.

Dhr. Frank van den Bos8 January 2019, 13:21

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

We hebben ons olieverf schilderij uit Zuid Afrika opgerold meegenomen. De afmeting van het doek is 2000 x 1500 mm. Dit hebben we laten opspannen bij schilderijlijsten.com en gebruik gemaakt van de ophaal en bezorgservice.

Alles is snel, soepel en goed verlopen.
Het doek is mooi en kwalitatief goed opgespannen.

Mevr. H. Verhoef31 December 2018, 11:53

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Op advies van mijn broer ben ik bij u terecht gekomen en heb ik mijn schilderij uit Afrika laten opspannen en vernissen.
Perfect gedaan en een prima ophaal en bezorgservice.

Dhr. Marcel Berghmans30 December 2018, 14:41

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hi Jolanda,

Schilderijen ontvangen !
Gelukkig was er toevallig iemand thuis.

Zien er goed uit.
Bedankt .

Groet, marcel

Mevr. Suzan Abbink30 December 2018, 14:39

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hoi hoi,

Het schilderij hangt en brengt alles qua kleuren in het huis mooi samen. Rood van de stoelen en geel van de fauteuil die achter de kerstboom staat. Bedankt voor de snelle service!

Groetjes,
Suzan Abbink

Mevr. Sandra de Boer24 December 2018, 14:09

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mooi opgespannen schilderij.
Super blij mee!
De foto stuur ik per mail voor in het gastenboek.

Groet,

Sandra en Henry

Kim Numan3 October 2018, 13:05

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ziet er top uit!

Hendrik de Jong22 September 2018, 9:30

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Levertijd duurde wat langer dan gehoopt maar de doeken zijn mooi en strak gespannen.
Goed contact en overleg

Hendrik

Peter10 September 2018, 13:10

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super strakke doeken!

Koen uit Terherne8 September 2018, 10:38

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Twee doeken laten spannen van Peter Klashorst.

Dezelfde dag nog klaar!

Goed advies, snel en perfect gespannen!

Kees van Driel10 August 2018, 15:55

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mooi gespannen doek terug ontvangen
Snel en accuraat

Juliette Kramer1 August 2018, 13:04

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Dank je wel voor het mooi opspannen en inlijsten van onze schilderijen.

Judith Kramer12 July 2018, 11:03

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mooi gespannen en ingelijst, ook een mooie lijst.
Snel en prettig contact en keurig afgeleverd.

Delana van Dijk6 July 2018, 13:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ja prachtig gespannen ons grote schilderij uit Thailand!

Snel gespannen en perfecte bezorgdienst!


Een aanrader, thanks, Delana

Karin Oey14 June 2018, 10:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Het doek ziet er mooi uit.

Webshop Directory

Categories