Foodstore Andaluz

Foodstore AndaluzSatisfaction score: 5/5
1 votes, 83 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.foodstoreandaluz.nl




Foodstore Andaluz
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 83 reviews.

Mevr. Angela Huf24 February 2021, 8:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Een traktatie om de bestelde producten te ontvangen! Vriendelijke, goede en snelle service. Ik ga hier vaker bestellen.

Dhr. Jan Kok22 February 2021, 13:21

Zeer tevreden, redelijke prijzen en vlotte levering. Betaal gerust van te voren met Ideal, zeer betrouwbaare winkel

Dhr. Harm Dragt13 February 2021, 10:57

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer snel ontvangen zoals altijd en zeer content ��

Dhr. JEAN-Marc van Dolder5 January 2021, 13:15

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Betaling met creditcard ging fout maar via bank ging ook snel. levering binnen 24 uur op oudjaarsdag. Gelukkig geen vervelende derde partij als bezorger maar de eigenaren zelf tegen hele redelijke kosten. aanbevelingswaardig.

Dhr. feike de breed17 December 2020, 14:26

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Altijd goed geregeld en zeer vriendelijke mensen.

Sr. Rafael Ordoñez13 December 2020, 12:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Buenos días, ha habido productos que me han llegado y que no he solicitado y otros que no me ha llegado la cantidad solicitada y me lo habéis repuesto con aumentando la cantidad de otro producto. No se porque ha sucedido esto. Para la próxima vez me gustaría que se sirviera lo que solicito y si no hay stock, no me lo repongáis con otro producto similar. Muchas gracias.

Ms. Julia Horzinek7 December 2020, 15:44

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Perfect service great Food at reasonable prices!

Mevr. Christina van den Hoek7 December 2020, 13:41

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Fantastische winkel met goede producten. Altijd correct bezorgt en op tijd. Anders altijd overleggen. Deze mensen staan altijd voor je klaar.

Dhr. Rein Kemper27 November 2020, 17:47

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prima. Bestelling werd zoals afgesproken afgeleverd
en alle producten �

Mevr. Annet Tabeling25 November 2020, 19:02

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Geweldig assortiment, normale prijzen en supersnelle bezorging. Heel blij hiermee !

Sra. Ingrid Taborg21 November 2020, 14:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Supergoede services, snel in leveren, top klantenservice.
Simply the best

Dhr. Jan Lagrand20 November 2020, 19:11

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Helaas blijken producten soms niet op voorraad, terwijl dat niet in de webshop wordt vermeldt!?
Verder goede service en alles wordt uitstekend verpakt.

Ms. Patricia Elfring18 October 2020, 13:21

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Altijd super !

Mevr. annie van Dijk15 October 2020, 13:16

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Perfecte service

Dhr. Johannes Smit17 September 2020, 13:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zoals altijd perfect bezorgd

Mevr. Greet van der Slot28 August 2020, 21:36

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Dit was de eerste keer dat ik een bestelling heb gedaan en zeker niet de laatste keer. Alles was goed verpakt en een hele snelle service, ik ben zeer tevreden !! Dank jullie wel en tot de volgende bestelling....

Dhr. Theo de Haan20 August 2020, 15:36

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zoals altijd super service. Zeer snelle levering en goed verpakt. En dankzij de Foodstore hoef ik mijn dropjes niet te missen. Dankjewel ;-)

Mevr. Mieke van Engelen26 July 2020, 8:48

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Wij zijn erg blij met deze winkel. Bezorgt ook tot volle tevredenheid in Frankrijk, zodat we ook hier kunnen genieten van Nederlandse producten.
Goede kwaliteit en niet duur.Bedankt maar weer en tot de volgende keer.

Mr. Niels Johannes11 May 2020, 20:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heb nu een aantal malen online bij deze winkel besteld, en alle keren naar volle tevredenheid in huis ontvangen. Bedankt!

Mevr. Lizet Roland29 April 2020, 13:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden over het afleveren van onze bestelling. Meteen kregen we bericht wanneer we de bestelling konden verwachten. Binnen 2 dagen in huis! En wat heel leuk was, was de kleine attentie die erbij zat als dank voor het bestellen.
Gaan we vaker doen!!!

Sr. Peter van de Grind29 April 2020, 12:26

En dit is wat je naar mij opstuurd je ziet er is dus een verschil met leverpastei en bak en braad

Mevr. Janny Kneepkens -Gatsonides28 April 2020, 13:57

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden,alles vlekkeloos verlopen.
Zullen zeker aankopen blijven doen

Dhr. Robert van Wezel27 April 2020, 18:17

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Uitstekend!

Dhr. marco sprokel26 April 2020, 14:38

super snelle service! en een groot aanbod van producten.
De verwerking van het bestel proces is erg handig; via de website afrekenen en je ontvangt direct een e-mail met de bevestiging van de betaling en een overzicht van de bestellijst. De levering is daarna snel voor elkaar. Al met al een uitstekende service.

Nog een suggestie: probeer iets te bedenken om uitverkochte goederen automatisch te kunnen bestellen zodra ze weer leverbaar zijn?

Webshop Directory

Categories