TITADAMP

TITADAMPSatisfaction score: 5/5
3 votes, 497 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.titadamp.nl

TITADAMP
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 497 reviews.

BertSunday, 14 September 2014, 15:11

Goede prijs kwaliteit verhouding. Tevens een uitstekende service. Leveringen komen zoals afgesproken.
Verbeterpunten. Webshop professionaliseren en iets als Ideal invoegen.

Ad KrijnenFriday, 5 September 2014, 20:11

Supersnelle en correcte levering. Omdat ik iets teveel verzendkosten had betaald, heb ik een kadootje gekregen . Dank hiervoor.
Titadamp is een echte aanrader. Top!!

frank hamersWednesday, 30 July 2014, 13:27

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super een aanrader super service

frank hamersWednesday, 30 July 2014, 13:26

Super was mijn eerste bestelling maar zeker niet mijn laatste. Voor iedereen een aanrader

Tony en HelmaSaturday, 26 July 2014, 22:28

Super snelle levering,goede spullen en vloeistof ben er zeer tevreden over ook over de communicatie onderling,jammer dat er niet meer tabak smaken zijn maar dat komt nog wel hoop ik.....

TITADAMPMonday, 28 July 2014, 21:37

Uiteraard zijn wij altijd op zoek naar nieuwe smaken alleen moeten ze bij ons ook in de smaak vallen, wij hebben onlangs in 18mg de 555 toegevoegd en vanaf heden is ook de Nelle smaak te verkrijgen in 6mg, 12mg en 18mg.

toonFriday, 20 June 2014, 13:28

perfeckt levering naar een dag,blijf zeker klant

Anton RooversTuesday, 17 June 2014, 15:35

Gewoon goed! Geen betaling met ideal maar na kort mail contact en een screenshot van betaling lag het alsnog volgende dag id bus

Thea PolmanFriday, 16 May 2014, 22:26

Zeer snelle levering en niet duur. Uitstekende service.

J.M.A.MangroeSaturday, 29 March 2014, 21:11

Titadamp is een bedrijf met karakter en supersnelle
levering service.Bruce levert wat hij belooft en
reageert op elk mail.
Ga zo door ik ben al een vaste klant vanu
De vr.gr.

DerkWednesday, 19 March 2014, 15:13

Titadamp levert wat ze beloven;correcte en snelle verzending.Compleet assortiment .
Blijft mijn vaste leverancier.

Marijn bonnemaWednesday, 19 March 2014, 14:19

www.titadamp.nl is echt een super site. Binnen 24 uur is je pakketje binnen & titadamp reageert heel erg snel op mailtjes.
Ze beantwoorden heel goed je vragen die je hebt.
Zeker weten dat dit mijn vaste site blijft!!!!!!!

betsy couvreurWednesday, 12 March 2014, 14:01

Ik ben dus blijkbaar een COLD Turkije
Ik heb gekocht en meteen nicotine vrije vloeistof
en geloof het of niet maar nu na 6 maand ben ik nog stedds nicotine vrij Niet 1 sigaret aangeraakt
en dat na 52jaar 2pakjes per dag roken
bedankt TITIDAMP

CliffSunday, 9 March 2014, 1:48

Superservice, snel reacties op emails, top levering! En belangrijk, producten zijn goed!

Els KattestaartSaturday, 1 March 2014, 13:32

Fantastische levering alles gaat volgens afspraak. De smaak is ook super. Ik ben nog niet eerder zo tevreden geweest! En het is betaalbaar! Ik ga nu een rose bestellen want mijn man pikt steeds de mijne in...haha...

marianTuesday, 18 February 2014, 20:43

voordelige set besteld,vloeistof erbij (tabak-smaak,goh is lekker ;-)
Levering zoals afgesproken,kortom ik ben Tevreden !

johan op 't eyndeSaturday, 15 February 2014, 12:11

5 euro bijbetaald om bestelling aangetekend te versturen wegens groot pakket. netjes afgeleverd, kwaliteit is ok. titadamp is mijn nieuwe vaste dealer.

Arjen MiedemaMonday, 3 February 2014, 9:38

Onlangs heb ik via de easywebshop verstuivers voor de e-sigaret besteld. Een dag na de bestelling had ik ze al in huis en de kwaliteit van de verstuivers bleek aan de verwachtingen te voldoen. Een volgende keer zal ik zeker niet schromen om iets bij easywebshop te bestellen. Uitstekende service en goede kwaliteit.

Webshop Directory

Categories