Zwembadvoordeel

ZwembadvoordeelSatisfaction score: 4.9/5
95 votes, 128 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.zwembadvoordeel.be

Zwembadvoordeel
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 128 reviews.

Dhr. René VerheyeFriday, 8 January 2021, 12:26

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bedankt voor de snelle levering. Zelfs 2 dagen vroeger dan eerst gemeld.

ZwembadvoordeelFriday, 8 January 2021, 12:39

we doen onze uiterste best! Ik probeer altijd de uiterste leverdatum mee te geven. als het vroeger is, zoveel te beter hè! ;-)

Mr. Nele Van den BulckWednesday, 30 December 2020, 15:02

Beste,
Omdat de levering een aantal weken zou duren, waren we telefonisch overeengekomen om de bestelling te annuleren en jullie zouden het bedrag terugstorten.
Met vriendelijke groeten
Nele en Luc Van den Bulck

ZwembadvoordeelWednesday, 30 December 2020, 16:10

Beste,
Klopt! Ik heb onmiddellijk op je bestelling gemaild dat ik niet kon leveren, omdat je schreef dat het dringend moest geleverd worden. Deze periode is het moeilijk om chloor te leveren, daar onze leverancier met vakantie is, en ik niet genoeg meer in stock heb. Dat is de enige periode in het jaar dat dit voorvalt. Ik had voor kerst ook uitzonderlijk veel bestellingen tegenover andere jaren. Ikzelf ben nu in buitenland, en zal asap jullie bestelling terugstorten als ik terug ben! Eerste werk. Fijne jaarwisseling! Groetjes, Eefje

Dhr. Patrick RoelsSunday, 13 December 2020, 18:00

Super en snelle service. TOP!

Dhr. Bruno CassaerThursday, 3 December 2020, 16:14

We bestelden 2 chemische vaten van 20 en 30L. Kregen hierover helemaal geen track en trace en terwijl er heel wat gedoe is rond het mogen vervoeren van chemicalien heb ik plots deze 2 vaten gewoon aan de voordeur teruggevonden. De levering was super snel en inorde , echter de communicatie vind ik niet wat ze moet zijn

ZwembadvoordeelThursday, 3 December 2020, 17:18

Beste Bruno,
We maken absoluut geen gedoe van ADR-transport. Het transport wordt uitgevoerd zoals het hoort, maar daar wij in volle corona zitten, hebben mijn chauffeurs allemaal de opdracht gekregen om zo weinig mogelijk met klanten in contact te komen. We hebben ook massaal veel bestellingen weg te werken waardoor we niet steeds kunnen wachten en 2 of 3 keer rijden tot de klant thuis is. Daarom dat de producten vaak aan de deur worden afgezet. We staan garant voor een snelle en correcte levering, en bovendien ook veruit de goedkoopste die aan huis vloeibare chloor levert! als je graag volgende keer een track en trace hebt, dan moet ik de verzendingskosten minstens x3 doen. aan jou de keuze, je kan het gerust in je opmerkingen vermelden volgende keer.

Mevr. Anita LeysSunday, 22 November 2020, 13:46

Zeer goede en snelle service

Dhr. dirk paternosterThursday, 29 October 2020, 13:18

PRIMA PRIJS , SERVICE en SNELLE LEVERING

Dhr. JAN HEIJLTuesday, 13 October 2020, 13:10

Snel en correct voor een goede prijs.

Mr. Didier GeirnaertWednesday, 7 October 2020, 18:23

Vlot, correct en binnen de vooropgestelde termijn

Dhr. Dirk Van AckerSunday, 4 October 2020, 11:48

In de namiddag besteld, 's avonds om 8 uur geleverd.
Zeer klantgericht en prima service.

Dhr. Eric VerplanckeFriday, 2 October 2020, 14:12

Prima verloop , ook correcte antwoorden op mijn vragen

Dhr. Kevin BauwensFriday, 18 September 2020, 15:34

Top producten aan een zeer aantrekkelijke prijs.

Dhr. KRIS BENAERENSSunday, 13 September 2020, 19:21

‘S avonds besteld. Dag erna geleverd. Top !�

Dhr. Nick Van der PuttenSunday, 13 September 2020, 14:40

Supersnelle levering

Dhr. stefaan De BaereSunday, 13 September 2020, 13:51

Top-service

Dhr. johny dullaertFriday, 28 August 2020, 8:19

Dhr. Geert Van DievelWednesday, 26 August 2020, 21:10

De beste prijs voor de beste kwaliteit en binnen 2 dagen bestelling geleverd PRIMA ik weet al bij wie ik mijn volgende bestelling ga plaatsen.......

Mevr. Helena GeertsSunday, 23 August 2020, 13:42

Vlugge bestelling en levering
Goede producten
Zeer tevreden

Dhr. Xavier JordensSaturday, 22 August 2020, 13:06

S avonds besteld en de dag erna werd alles netjes geleverd! Super service en ook goede prijszetting!

Dhr. Koen PersoonsFriday, 21 August 2020, 15:32

Supersnelle en correcte service!

Mr. Stijn HanssensMonday, 17 August 2020, 10:15

snelle service, zoals we van hen gewoon zijn.

Dhr. Luc SmetSaturday, 15 August 2020, 18:08

Product netjes en snel geleverd.

Dhr. Herman AnthoonsThursday, 13 August 2020, 14:19

Prima service! Producten na 1 dag geleverd en dit op een zondag!

Dhr. Peter TaillieThursday, 13 August 2020, 10:41

Top Service!!!

Dhr. Geert MeersmanTuesday, 11 August 2020, 13:39

Top zoals gewoonlijk

Webshop Directory

Categories