Queen Systems

Queen SystemsSatisfaction score: 4.8/5
23 votes, 383 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.queensystems.nl




Queen Systems
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyGerman, English, Dutch, Euro

Reviews

We found 383 reviews.

OOMS9 March 2015, 18:38

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prima service, flexibele prijzen en prettige en goede technische begeleiding na verkoop. Verbaas me over het feit dat sommigen niet doorhebben dat het veelal "refurbished" artikelen betreft. (???)Met eenzelfde of vergelijkbare garantie periode overigens.

Nicole.H9 March 2015, 16:25

Via bekende het adres gekregen, veel zitten kijken naar gelijkwaardige pc's maar uiteindelijk toch via hier besteld. Goede service vriendelijke contacten. Erg tevreden met de nieuwe pc !

Patrick van Bree7 March 2015, 14:11

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Fantastisch!
Schitterende workstation besteld. Goeie communicatie en snelle levering. Prijs-kwaliteit is TOP. Zeer tevreden dus.

Kevin28 February 2015, 13:55

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden! Echt goed advies en prettig contact gehad.
Kreeg netjes nog een belletje na of alles goed was. Top service!

Bjorn Klaassen23 February 2015, 8:28

Zondag, 22 februari 2015 om 19:47

Enkele weken geleden heb ik bij Queen Systems 3 HP Z800 refurbished workstations gekocht als ondersteuning bij heftige rekentaken.
Ze draaien tot volle tevredenheid nu mee, ik kan Queen Systems dus zeer aanraden. Ook het professionele advies moet ik even uitlichten; op deze manier was het aanleggen van een thuisnetwerk een peuleschil zonder gedoe.

Queen systems : aanrader!

rico18 February 2015, 13:20

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

topservice

Erna13 February 2015, 13:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer vlotte aanlevering en goede service.
Ben zeer tevreden.

Reinder13 February 2015, 12:56

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Harddisk besteld werd snel geleverd. Helaas was de harddisk defect, waarschijnlijk gevallen tijdens transport (2 beschermkussens waren helemaal plat). Het ding terug gestuurd en kreeg snel weer een nieuwe die wel goed was. Toen op mijn eigen verzoek kosten van het terug sturen teruggestort gekregen.
Wat heel fijn was is dat de helpdesk heel goed te bereiken is.
Top service !

Michel11 February 2015, 12:59

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Was op zoek naar een werkstation. Ik kwam via mrktpl. bij Queen Systems uit. Even gebeld met Ben van Queen Systems, en na een prettig gesprek een Z800 aangeschaft.Een paar dagen later al binnen gekregen. Goed verpakt, als nieuw en draait perfect. Zeer tevreden!

Arjan J.30 January 2015, 14:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Een HP-Z800 werkstation aangeschaft. Nog wat aangepast in overleg met Queen systems. Fijn bedrijf, zeer bereid om te helpen. Bellen nog eens extra om na te gaan of alles in orde is na ontvangst. Goede service en een goede prijs!

mark30 January 2015, 7:54

Goed geholpen, prettig contact, prima computer.

Ivo29 January 2015, 12:03

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Via Marktplaats Queens systems gevonden op zoek naar een refurbished workstation. Blij dat ik jullie gevonden heb! Uitstekende service, snelle en zorgvuldig verpakte levering. Heb mijn Z800 systeem nog niet heel zwaar aan de tand kunnen voelen want ik heb hem pas sinds gisteren, maar alles ziet er uitstekend uit.
Fijn een bedrijf te hebben gevonden die service hoog in het vaandel heeft staan, ik zal dan ook zeker een terugkerende klant zijn en zal Queens ook zeker aan andere mensen aanraden. Top!

John van Heijningen20 January 2015, 17:16

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Een Hp z-800 besteld,al een paar dagen later, degelijk verpakt,werd hij bezorgd.Het refurbished werkstation ziet er uit als nieuw, en werkt ook perfect! Ben van Queen Systems belde nog op om te vragen of alles naar wens was...prima service!!
Kan iedereen Queen Systems producten aanraden!

mt12 January 2015, 11:11

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Voor simulaties aan moleculaire systemen heb ik een HP Z800 besteld by Queen System. Ik had zelf twee GTX 980 kaarten, maar daar zou een 1110 W voeding bij moeten (ipv standaard 825 W voeding). Deze konden ze gewoon leveren voor een meerprijs, terwijl de standaard grafische kaart in mindering werd gebracht (die had ik niet nodig).
Queen Systems dacht verder goed mee met de configuratie, zoals de plaatsing van het RAM geheugen voor maximale snelheid en het meeleveren van extra kabels voor de grafische kaarten.
Queen Systems beantwoord emails snel (zelfs in het weekend!) en waar nodig is er telefonisch contact. Op maandag besteld en vrijdag gelevered in een stevige verpakking op maat voor de Z800.

Sandra9 January 2015, 18:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hele snelle levering, echt top. Goed product, alles keurig.

Chris5 January 2015, 15:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Had 2 Seagate hardeschijven besteld op 31-12-2014 om 22:12
De volgende dag, dus op 1 januari, werd ik gebeld of ik wel gezien had dat het refurbished hardeschijven waren.
Ik had het niet gezien, maar ook op deze schijven zit 2 jaar garantie, dus ben er mee akkoord gegaan, ze waren een stuk goedkoper dan de overige aanbieders. Al meerdere keren spullen gekocht bij Queen Systems, altijd perfecte service!

S. Windig5 January 2015, 10:16

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden! Heel prettig contact, goed meegedacht met het samenstellen van de 2 systemen, prima complete levering en zelfs nog email-support op de zaterdagavond. Een vaste klant erbij!

Exact-ICT Wamel21 December 2014, 13:20

2x 4TB HD gekocht voor in een NAS, helaas blijkt de zéér scherpe prijs slecht 1 reden te hebben, ze verkopen hier 2ehands HDs ZONDER de klant dit te melden!!! SCHANDALIG gewoon!!! Dit alles kost mij extra tijd en als ondernemer dus geld en ik wil mijn klanten GEEN 2ehands producten verkopen. Als ik dat zou willen dan kies ik daar zelf wel voor als de klant hier voorkeur voor heeft.

Hans W11 December 2014, 18:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

2x HGST Ultrastar 7K4000 (SATA 6Gbps, 512E), 4TB schijf gekocht, zeer scherpe prijs, snelle levering, goede service & garantie.

Herman Duijndam9 December 2014, 15:26

Ik bestelde Windows 7 en bleek de verkeerde versie te hebben besteld, de benodigde versie heeft Queen niet in huis. Ik bel en werd zeer vriendelijk te woord gestaan door Ben.
Heb de handel teug gezonden en krijg keurig een telefoontje met de mededeling elders een bestelling te doen en krijg mijn centjes netjes terug. PRIMA SERVICE. Volgende bestelling gaat weer naar Queen Systems

Queen Systems17 December 2014, 15:45

Dank voor uw recensie heer Duijndam.
Nog even ter verduidelijking voor de klanten die dit lezen,
de heer Duijndam had windows 7 home 64-bit bij ons besteld.
Echter door zijn software heeft hij de 32-bits versie nodig.
Deze wordt niet meer geleverd door Microsoft, enkel nog door resellers die nog oude voorraad hebben.
Vandaar dat wij het betaalde bedrag teruggestort hebben en geadviseerd om via internet de 32-bit versie te bestellen.

Team Queen Systems

A. V.3 December 2014, 15:04

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Aantal Seagate 4TB disks besteld. Uitstekende prijs en vlot bezorgd. Van de schijven komen er 2 uit Thailand en 1 uit China. De serienummers springen, dus het is een wat vreemde batch. Full formatting en een paar uur proefdraaien gaf geen fouten.

Ik kreeg geen tracking info; wel een mailtje dat de bestelling verzonden was. De verzendkosten zijn vast, maar dat is wat raar bij een wat duurdere bestelling. De voordelige prijs won het echter.

De verpakking had wat meer antistatisch kunnen zijn. Een onverpakte disk in bubbelplastic gewikkeld is riskant. Verder waren de schijven goed los van elkaar en van de wanden van de doos. Twee disks zaten in karton van een onbekende 1TB disk. Helaas ook zonder antistatic bag.

4,5 sterren had ik willen geven, maar dat kan ik niet aanklikken, dus vooruit dan maar: 5 en bedankt!

Dave Smit26 November 2014, 11:58

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Maandagochtend een Dell Precision T5400 besteld en Dinsdagavond stond hij al te snorren. Erg goede service, ook na de verkoop. Zeker voor herhaling vatbaar.

Erwin20 November 2014, 23:48

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vorige week een Z800 besteld en die kon diezelfde dat 's middags al opgehaald worden. De machine is een juweel en werkt uitstekend.

Queen Systems bedankt voor de goede service!

Claudia2 November 2014, 16:57

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle levering van de muziek box. Een lage prijs en toch van goede kwaliteit! Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling. Ik kreeg alleen geen e-mail wanneer het product verzonden zou worden, opeens stond de pakketbezorger voor de deur! Ik kan deze webshop zeker aanraden!

Queen Systems3 November 2014, 11:45

Hallo Claudia,

Onze excuses voor dit euvel. We zijn er volop mee bezig.
Ons systeem zou u automatisch een mail moeten sturen als uw bestelling verzonden wordt.
Enkel hebben wij gemerkt dat sommige klanten deze email niet ontvangen.
Gebleken is dat dit inderdaad aan ons systeem ligt.
Hopelijk is dit zo snel mogelijk verholpen.
Nogmaals onze excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,
John de Vries
Queen Systems

Webshop Directory

Categories