Leni Webshop

Leni WebshopSatisfaction score: 4.9/5
7 votes, 381 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.leniwebshop.be




Leni Webshop
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, French, Dutch, Euro

Reviews

We found 381 reviews.

Mevr. Marjon Kruik29 September 2019, 10:56

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Was weer een hele prettige q-lichtcirkel.

Mevr. Suzanne Maasbach28 September 2019, 22:23

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Wat een mooie bijzonder ervaring Q-lichtcirkel 28/9 ik zeg allemaal doen niet twijfelen. Bedankt

Mevr. Tosca de Drie24 September 2019, 17:56

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De reading was bevrijdend en helend
voor mij, het werkt nu nog door.
Heel bijzonder, dankjewel Lenie!
Jammer dat ik niet voor een uitgebreide reading heb gekozen, maar dat komt nog wel.

Mevr. Maddy Antonis23 September 2019, 18:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik heb op 14-09 weer meegedaan aan de Q-lichtcirkel.Ook deze keer is er weer van alles gebeurt.Sta er elke keer weer van te kijken wat je voelt gebeuren in je lijf tijdens de cirkel. Dank je wel Leny, Fijn dat je dit elke keer wil organiseren.

Mevr. Mia Deschepper21 September 2019, 20:55

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Altijd weer zo bijzonder goed en mooi gebracht. Dank u wel Leni, ik hoop dat u nog heel veel mensen op weg mag helpen naar een stukje gelukkig zijn.

Mevr. Christina Bos20 September 2019, 21:05

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

N eerdere bestelling is goed verlopen. 10 september heb ik nogmaals n bestelling geplaatst, deze nog niet ontvangen. Ik ga er vanuit dat deze nog wordt geleverd.

Vriendelijke groet,
Christina Bos.

Leni Webshop21 September 2019, 1:01

Hallo Christina, dank je wel voor je reactie! Je video mag je de komende dagen verwachten. Meer info hierover vind je bij de 'veelgestelde vragen'
https://www.leniwebshop.be/page/104-faq
Groetjes,
Leni

Mevr. Isabelle Van Vaerenbergh19 September 2019, 17:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik ben heel blij met de aankoop van mijn 3 piramides. Ze staan in de woonkamer en ze geven mij rust en inzicht. Ze geven mij ondersteuning bij mijn zelfzorg. Wat heel belangrijk is voor mij, want sta voor alles en iedereen open, behalve voor mezelf. Ze geven mij ook moed, kracht en ondersteuning om mijn emoties te uiten.
Ik heb nog geen seconde spijt van mijn nieuwe aanwinst!
De aankoop en de levering is ook heel goed en vlot verlopen.
Zeker een aanrader!

Leni Webshop21 September 2019, 1:03

Dank je wel voor je fijne reactie Isabelle, zeer leuk om te lezen! Groet, Leni

Mevr. Asha Ghurahoo17 September 2019, 13:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik kreeg de video reading voor mijn verjaardag. het was een super reading. Mooi, duidelijk en verassend. Dank je wel Leni

Leni Webshop21 September 2019, 1:04

Met heel veel plezier! Hopelijk heb je erg genoten van je verjaardag. Nogmaals gefeliciteerd! Groet, Leni

Mevr. Bianca van Thuijl15 September 2019, 14:23

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Altijd een bijzondere en mooie ervaring meedoen met de Q-lichtcirkel kan het iedereen aanraden. Bedankt Leni voor het maandelijkse organiseren xxx

Mevr. leen deschepper14 September 2019, 21:15

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

dank u wel voor de mooie reading !

Mevr. Carry Everstein9 September 2019, 11:50

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zo ontzettend doeltreffend dat ik er voorlopig nog wel even sprakeloos van ben...
Hartelijk dank!!!

Mevr. hilde walckiers8 September 2019, 11:48

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bijzonder goede reading. Sluit perfect aan bij mijn situatie nu, eigen inzichten en verlangen.
Toch fijn om op deze persoonlijke manier bevestiging te krijgen. Hartelijk dank

Mevr. Monique Baas1 September 2019, 13:37

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Nog niets ontvangen, maar ik ben op de hoogte waarom dat zo is

Mevr. Gonda Van den Bossche28 August 2019, 20:45

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Was een zeer mooie lichtcirkel , heel rustgevend . Dank u

Dhr. Reinier van der Hulst26 August 2019, 15:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Erg tevreden met de mooie en uitgebreide reading. Karakterschets was raak en indrukwekkend. Enige minpuntje is dat de communicatie iets duidelijker had gemogen.

Leni Webshop26 August 2019, 17:26

Hallo Reinier,
Dank je wel voor je reactie. Ik heb intussen contact met je opgenomen om dit wat uit te klaren. Ik ben blij dat het hier om een misverstand ging.
Groet, Leni

Mevr. Mia Deschepper25 August 2019, 8:57

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bijzonder mooie reading gekregen. Zonder voorgeschiedenis te kennen gaf Leni mij zoveel antwoorden en bevestiging. Dankjewel voor al het mooie en het goede inzicht wat ik mocht krijgen.

Mevr. nicolle Cox23 August 2019, 15:51

Dag Leni,

Heb nog geen mail ontvangen voor de downloads, kan dat kloppen?

Harte groet, Nicolle

Leni Webshop23 August 2019, 16:01

Inderdaad, uw bestelling heb ik ontvangen op 19 augustus. De wachttijd bedraagt 7 dagen + eventuele tijd voor het uploaden. U zal dus de link naar de downloads na het weekend ontvangen.
Als u vragen heeft kan u mij het beste persoonlijk mailen ipv via het programma van mijn webshop.
Groet, Leni

Dhr. Wil Kersten20 August 2019, 15:57

Hallo Lenie,
Tot nu toe heb ik niets mogen ontvangen.
Groet,
Wil

Leni Webshop20 August 2019, 20:33

Hallo Wil,
De download link is je vorige week doorgestuurd. Ik zal je hierover mailen. Mvg, Leni

Mevr. Maddy Antonis19 August 2019, 14:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hallo Leny,

Dit was de eerste keer dat ik aan een Q-lichtcirkel mee deed. Ik vond het erg apart wat je allemaal voelt gebeuren in je lijf. Mooi ook dat je tussendoor kunt chatten zodat je als dat nodig is ook iets kunt vragen en daar dan antwoord op krijgt. Ik vind het ook wel fijn om dan te lezen hoe andere het ervaren. Dan weet je dat je niet de enige bent die van alles voelt gebeuren.Ik zal zeer zeker meerdere keren mee gaan doen aan een lichtcirkel of een andere reading. Nogmaals Bedankt

Mevr. Monique Baas17 August 2019, 16:57

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik ben een beetje teleurgesteld over de gang van zaken wat betreft de Q lichtcirkel. Ik snap dat het overmacht is geweest hoor. Heel vervelend dat ee mensen zijn die het voor de meerderheid verpesten.
Maar het half uurtje ipv 2 uur en hoe ik de connectie met de cirkel moet maken is me ook niet duidelijk. Er was bijvoorbeeld geen inleidend praatje zodat ik begrijp wat de bedoeling is zo voor de eerste keer. Vanuit het mailtje was het me niet echt duidelijk hoe te verbinden.
Ik had me er enorm op verheugd en het alternatief wat wordt geboden is voor mij niet geschikt. Qua dag/tijd en downloaden
Jammer, dat het zo gelopen is. Mijn betaling beschouw ik nu als donatie voor al het goede en prachtige werk wat je doet Leni, ga daar vooral mee door. Lieve groet

Leni Webshop17 August 2019, 19:56

Hallo Monique,
Spijtig dat je me dit op deze manier laat weten. In het mailtje stond een extra link naar de video's over hoe te werken met de energie van Q.
Dit was inderdaad overmacht. Wie er zondag niet bij kan zijn krijgt gewoon zijn geld terug, zoals ik heb meegedeeld.
Je had me ook telefonisch kunnen contacteren voor begeleiding bij het contact maken, mijn nummer stond vermeld in de mail.
Ik zal verder nog privé contact met je opnemen.
Groet, Leni

Mevr. Nicole Vaessen10 August 2019, 16:51

Goedemiddag,

Ik heb helaas nog geen videoreading ontvangen dus kan ik ook niet aangeven of ik tevreden ben. Misschien is er iets misgegaan? Ik heb op 2 augustus een reading aangevraagd om te downloaden.
Met vriendelijke groet

Nicole Vaessen

Leni Webshop10 August 2019, 18:11

Hallo Nicole,

De vraag naar een beoordeling gebeurt automatisch via het programma.
Zoals aangegeven op de website zal u uw reading dit weekend ontvangen (afhankelijk van de tijd voor het uploaden). Groet, Leni

Mevr. Nathalie Hennebel9 August 2019, 14:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik ben nog steeds in blijde verwachting van mijn Reading.
Mvg,
Nathalie

Mevr. Christa de Roo5 August 2019, 19:31

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zo ontzettend raak en zo confronterend.

Fantastisch reading, werkelijk alles klopt. Bedankt voor de adviezen, lieve Leni

Mevr. Monique Baas4 August 2019, 23:55

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Lieve Leni, ik wil je laten weten dat ik je ontzettend dankbaar ben voor de Reading die ik heb mogen ontvangen. T geeft zoveel duidelijkheid voor mij in mijn proces en die van mijn zielsconnectie. T geeft me ook eindelijk de handvaten die ik nodig had om verder te komen. Heel treffend! Bedankt voor het mooie inzicht. Veel liefs van Monique

Webshop Directory

Categories