EasyWebshop

Kleur per meter

Kleur per meterSatisfaction score: 5/5
4 votes, 157 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.kleurpermeter.be

Kleur per meter
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 157 reviews.

cecil vorageSunday, 7 June 2015, 15:13

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mijn pakketje lag klaar op de beurs, dus over de levering kan ik niets zeggen. Alles was keurig compleet. Ik had mijn vriendin ook enthousiast gemaakt en moest gelijk ook een kamsnapper voor haar meebrengen.

BrittWednesday, 27 May 2015, 21:38

Vlotte service! En nog vlakbij ook, heb maar gelijk de tip doorgegeven aan de ladies van de naailes in Ekeren!

bertTuesday, 26 May 2015, 21:38

super materiaal en een geweldige en snelle service!

LeenFriday, 22 May 2015, 19:31

Zeer goed

evaThursday, 21 May 2015, 18:21

zeeeer tevreden!

christelFriday, 15 May 2015, 13:34

super snelle fantastische goede levering zeker een vaste klant bij :)

JThursday, 7 May 2015, 13:21

Super levering. Heel snel.
Ik was verbaasd dat de postbode voor de deur stond. Had namelijk geen bevestiging van verzending ontvangen.

MiekeWednesday, 29 April 2015, 20:19

Zeer tevreden van deze bestelling (doos zelf samengesteld). Duidelijke website, betaling ging vlot en levering snel. Kleuren zijn waarheidsgetrouw weergegeven op de website en er zat een klein kadootje bij mijn bestelling. Hier bestel ik terug!

BettyThursday, 23 April 2015, 14:03

Zeer tevreden over de service en de snaps zijn gemakkelijk te plaatsen

tante NatjeTuesday, 14 April 2015, 16:46

Zo'n vriendelijke mensen! en top artikelen!!! top gewoon

AnnickTuesday, 14 April 2015, 7:05

Snelle en goede service!!!

Bocklandt HelgaMonday, 30 March 2015, 10:33

Tip-top

Nicky HeyvaertFriday, 27 March 2015, 13:20

Grote keuze kamsnaps, fijne webshop!
Een tevreden klant hier ;-)

AnnThursday, 26 March 2015, 17:43

Zeer snelle en correcte levering , heel tevreden !

CindyWednesday, 25 March 2015, 22:28

Prima service!

JudithTuesday, 10 February 2015, 8:39

Snelle service en levering aan huis! Dag van bestelling was dag van levering!!!! Het eerste resultaat met de kamsnaps mag er ook zijn!

LutTuesday, 10 February 2015, 1:46

Voor het eerst durven bestellen en durven gebruiken.
Top !
Dankjewel!

NathalieMonday, 9 February 2015, 14:33

vrijdag besteld, maandag geleverd! Ik denk ook dat er een extraatje bijzat. Zeer tevreden!

TinneSaturday, 7 February 2015, 21:52

Prima, snelle levering, correcte service. Bedankt

KellyThursday, 5 February 2015, 13:22

Snelle verzending! Alles in orde!

Tess De BruynMonday, 2 February 2015, 9:35

- Supersnel
- Leuk extraatje ter compensatie van de verzendkosten
- Persoonlijke hulp:
Toevallig via facebook mijn nood aan een doos gemeld en meteen reactie op maat van mijn vraag! Zalig!

RoelienThursday, 29 January 2015, 13:04

Ook mijn tweede bestelling was super snel! Extra kamsnaps in leuke zomerkleuren als compensatie voor de verzendkosten.
Heel erg bedankt, ben er weer blij mee.

LindaSaturday, 24 January 2015, 18:56

supersnelle levering en nog een leuk extraatje erbij! Megatevreden klantje!

MarliesMonday, 12 January 2015, 13:34

Perfect in orde: bestelling, afhaling, product zelf

Webshop Directory

Categories