De Tuinaap Speeltoestellen

De Tuinaap Speeltoestellen

www.tuinaap.nl




De Tuinaap Speeltoestellen
StatusClosed: customers get a message to come back later
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 37 reviews.

Ronald19 April 2015, 10:55

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Wij hebben de jungle castle besteld, werd snel geleverd en alles precies op maat. Wij wilden meer spotjes in de trap verwerken voor onze kleine jongen van twee. De afstand was net even wat te groot voor hem. Wij namen contact op en kregen er vier gratis binnen een dag thuis gestuurd met zelfs enkele extra witte afwerkdopjes.
Top service!!!!! Bedankt.

Fenna6 January 2015, 19:34

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Wij wilden op korte termijn een speeltoestel laten plaatsen in de achtertuin voor onze dochter en de heren van de tuinaap konden ons direct helpen. Ondanks het vieze weer en de harde kleigrond vol met stenen hebben ze het toestel binnen no time geplaatst!
Goede communicatie en snelle service
Bedankt

Arjan27 August 2014, 23:15

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Het artikel wat ik wilde bestellen stond nog niet op de website vermeld maar binnen enkele dagen stond het in de webshop en heb ik het meteen kunnen bestellen.
Het speelhuistrapje was precies wat ik zocht.
Snelle levering en het belangrijkste een goed product!
Top!!

jelmer1 July 2014, 13:14

Prima, voor elkaar!

Webshop Directory

Categories