111111 vzw

111111 vzwSatisfaction score: 4.7/5
70 votes, 141 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

winkel.11.be

111111 vzw
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 141 reviews.

Mevr. Katrien HaegemanFriday, 3 April 2020, 19:55

Vlotte, verzorgde en correcte afhandeling. Mooie kaartjes. Ik zal in de toekomst opnieuw bestellen. Dank je wel!

Dhr. Marc AllaertsThursday, 5 March 2020, 10:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

dit berichtje(4-3) is er eerder dan het pakje zelf.
dit is tot op heden (5-3) nog niet geleverd

Ms. Indiana De ClercqWednesday, 26 February 2020, 13:07

Ik heb niet moeten betalen..? Er is mij nergens achter een betaling gevraagd. Ik heb zelf een berichtje gestuurd via de website om dit te melden maar heb nog geen antwoord gekregen..

Mevr. annelies debuystWednesday, 29 January 2020, 18:14

Levering was snel en op en top correct!
Dank je wel

Dhr. Paul ElsenSaturday, 25 January 2020, 14:05

Zeer tevreden, snelle levering. En zo'n mooi product, reden waarom het al jaren en jaren in ons huis hebben. Waarvoor dank!

Dhr. Menno RoodFriday, 24 January 2020, 16:05

Ik heb 10 dagen geleden een bestelling geplaatst maar helaas tot op heden nog niets ontvangen. Ik ben benieuwd of er iets fout gegaan is. En of mijn bestelling nog wordt geleverd. Groetjes Menno

Mr. Jos CoumansThursday, 23 January 2020, 11:42

Dank voor toezending. Ik ga mij binnenkort in de geschiedenis van 11.11.11. verdiepen, mede in verband met een facilitatieopdracht die ik binnen uw organisatie mag uitvoeren. Met vriendelijke groet, Jos Coumans / Baco Consult (Tilburg-Nederland)

Mevr. Anne-Mie CasierSunday, 19 January 2020, 13:26

Supersnelle levering! *****
Bij de afronding van de bestelling was ik even onzeker of ik het goed had ingevuld. Bleek gelukkig correct.

Dhr. Gert Van BavelSaturday, 11 January 2020, 13:08

De kalender is opnieuw even mooi als andere jaren. Maar ik vond geen factuur in het pakket. Wordt die apart toegezonden? Als ik me niet vergis heb ik ook niet betaald bij bestelling.
Mvg,
Gert Van Bavel.

Mevr. J BontjeSaturday, 4 January 2020, 17:54

Hartelijk dank voor het pakketje! Ik ga het verspreiden onder politici en vrienden.
Nogmaals: heel veel dank voor de service.

Mevr. Karen VansteenwegenWednesday, 1 January 2020, 13:07

Gemakkelijk en snel. En nog ten voordele van de goede zaak!

Mevr. Lut NijstWednesday, 1 January 2020, 12:10

5 sterren voor een supersnelle levering,
2 sterren voor verzending (kalender was geplooid).
Het ware ook praktischer geweest als de factuur bij het pakje had gestoken of als je bij bestelling al zou kunnen betalen.
Maar alle succes in het nieuwe jaar!

Mevr. Angela KwanSaturday, 28 December 2019, 8:40

Het aanbod kon overzichtelijker.mvg Angela

Mevr. Tineke SchattemanFriday, 27 December 2019, 22:26

Het zou handig zijn als je het aantal van iets gemakkelijker kan aangeven tijdens het bestellen. Ik wou 2x hetzelfde setje kaarten bestellen maar dan moest ik dat 2x apart doen, ipv. dat ik het aantal in 1 keer kon ingeven. Uiteindelijk was het foutgelopen en stond het kaartensetje maar 1 keer op mijn bestelling. Voor de rest zeer tevreden. Mooie producten van een mooie organisatie!

Dhr. Guido De RoeySunday, 22 December 2019, 16:37

Zeer snelle en correcte levering, piccobello

Mevr. Katrien VanaudenaerdeSaturday, 21 December 2019, 17:30

alles perfect verlopen, voor herhaling vatbaar

Mevr. R.a. OtterWednesday, 18 December 2019, 10:47

ik heb mijn bestelling tot op heden nog niet ontvangen. Kunt u mij aangeven wanneer ik mijn bestelling kan verwachten.
R.A.Otter
Herenweg 107, 2105 ME Heemstede Nederland

Mevr. Anita AertsTuesday, 17 December 2019, 17:18

zonder problemen, mooie kaarten en op tijd.

Ms. Ingrid De BockMonday, 16 December 2019, 14:18

heel tevreden, de levering was heel netjes verpakt en heel snel, dat laatste is wat mij betreft ondergeschikt aan ecologische belangen. Netheid is omdat jullie dat met veel attentie doen

Mevr. Hilde BaccarneSunday, 15 December 2019, 23:33

Fout in de bestelling vlot weer rechtgezet. Bedankt!

Dhr. Rudy GeselleSunday, 15 December 2019, 17:22

Bestelling goed ontvangen. Bedankt.

Mevr. Chris De ClerckSaturday, 14 December 2019, 14:14

Kaarten nog steeds niet ontvangen!!!

Dhr. Marcus van DomburgFriday, 13 December 2019, 16:29

Perfect geleverd
Bedankt voor de goede zorgen!

Mevr. Emmie SchoofsThursday, 12 December 2019, 14:34

Bestelling is goed en correct toegekomen! Zeker tevreden.

Webshop Directory

Categories