Webshop - Vivisol B

Webshop - Vivisol BSatisfaction score: 4.1/5
27 votes, 341 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.viviwebshop.be




Webshop - Vivisol B
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyFrench, Dutch, Euro

Reviews

We found 341 reviews.

M. Frédéric purnelle24 January 2021, 20:20

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

très satisfait, service ultra rapide, merci

Mevr. Marja Heerkens16 January 2021, 16:33

De eerste de cap heeft ruim 1 week geduurd! De 2e de slang was er met 2 dg. Het is alleen jammer dat er niemand Nederlands spreekt. Verder tevreden. Gr. Heerkens

M. Daniel DECAIGNY14 January 2021, 17:39

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Livraison rapide malgré les circonstances actuelles.
Matériel correspondant à la description.

M. Jean-Louis Ochelen11 January 2021, 13:19

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Excellent et très rapide.
A conseiller vivement

M. marc culot10 January 2021, 15:10

Super site pour les commande par contre renseignements zero

Dhr. Marc Lasat21 December 2020, 15:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Alles ok

M. Jacques BIELANDE17 December 2020, 14:24

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Excellent site d'achat en ligne. Rapide, clair et prix concurrentiels.
Très satisfait.

M. Henri Chevalier17 December 2020, 10:34

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

J'ai bien reçu mon coli mercredi matin.
Merci

M. Jean louis respaut16 December 2020, 15:49

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Commander chez vous c du plaisir

M. Frédéric purnelle15 December 2020, 15:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

livraison rapide, mails clairs, et suivi. sérieux. merci

M. claude silence14 December 2020, 8:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Livraison très rapide malgré les conditions actuelles

Dhr. Filip De Wilde7 December 2020, 12:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Niet lang op mijn bestelling moeten wachten,bedankt.

M. steve mention4 December 2020, 13:42

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Parfait. Rapide et efficace.

M. VENNEKENS Jean Marc30 November 2020, 16:07

Bonjour je souhaiterais refaire la même commande
AQ-5 Aqua purificata 5l AQ-5 Eau purifiée 5l € 11,41 5 € 57,05 +port

mais je ne vois pas le produit sur votre site pouvez vous m'aider svp ?? merci

Dhr. Paul Van den Eynde27 November 2020, 12:23

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

prima

M. Dominique olemans26 November 2020, 15:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bonjour,
Produit bien reçu, parfait, merci.
Par contre, j'ai reçu un mail me proposant de vous laisser une appréciation, qui m'envoi vers une page web avec des caractères asiatiques...est ce normal?

M. Frans Del Sal24 November 2020, 18:41

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Produit conforme et rapidité d'expédition. Prix intéressant par rapport à la concurrence. Bravo

Dhr. Denis De Bruyn22 November 2020, 14:07

Beste , graag had ik hierop een antwoord gegeven . Maar mijn bestelling 20200-19554-93829-48121 is helaas nog niet aangekomen . Erg jammer vind ik dat daar ik het neusmasker zeer dringend nodig heb . Gr , Denis .

Mr. Brad Loynachan22 November 2020, 2:16

Could I please get a FACTURE noting VAT prices for rebate. Thank you!

Dhr. François De Gelas21 November 2020, 20:14

Wat problemen met de setting van de webshop maar na wat zoeken in orde gekomen. Ook de betalingswijze moeten herbeginnen bank transfer i.p.v. creditcard. Mail gekregen die vermelde dat de levering pas na 14 dagen ging gebeuren en 's anderdaags in de ochtend nieuwe mail levering na 2 dagen. Beetje verwarring maar eind goed, al goed.

M. Hugues Desmecht6 November 2020, 9:39

Bonjour,

Où en est l'expédition? Merci.

Cordialement,
Hugues

Mevr. Wiesia Kujawsja3 November 2020, 13:40

Ik heb nog niets ontvangen �

Dhr. Frank de Laat30 October 2020, 13:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Product netjes ontvangen en goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling.

Dhr. Johan Deschietere30 October 2020, 13:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

U vraagt of ik tevreden ben van mijn bestelling...ze is er nog niet en ik heb ze dringend nodig om goed te kunnen slapen..
Deden zelfs de moeite niet om mij hiervan te verwittigen..

Webshop Directory

Categories