Wensjes

WensjesSatisfaction score: 4.9/5
7 votes, 7 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.wensjes.be

Wensjes
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyFrench, Dutch, Euro

Reviews

We found 7 reviews.

Dhr. Geert VermeerschTuesday, 13 April 2021, 22:34

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Alles verliep gesmeerd, ruime keuze aan producten.

Mevr. Tania Van EylenMonday, 12 April 2021, 13:31

Super content hoe het werkt en de goeie service ook na telefonisch vraag te stellen. Bestel zeker hier,heel gemakkelijk en top.

Tania

Mevr. Tania Van EylenTuesday, 9 March 2021, 13:16

Ik heb donderdag besteld en maoakkelijk en simpel.

Mevr. Caroline WillemsTuesday, 2 February 2021, 13:13

Mooi!

Mevr. Nikola GrabarczykFriday, 8 January 2021, 14:31

Snoeppot “wil je mijn Peter zijn” besteld en is net dezelfde als op de foto, super kwaliteit en zeer mooi . We hebben het ook heel snel aangekregen. We zijn zeer tevreden over de aankoop :)

Mevr. Lejla RuysTuesday, 29 December 2020, 9:41

Vlotte service en zeer mooie kader

Mme. Cynthia MinckeWednesday, 23 December 2020, 12:37

Ik kom het met plezier in de winkel halen.
Vrolijk kerst

Webshop Directory

Categories