EasyWebshop

Arpeggio Music

Arpeggio MusicSatisfaction score: 4.8/5
19 votes, 61 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.muziekwinkelgent.be

Arpeggio Music
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 61 reviews.

Dhr. Peter HobinMonday, 30 March 2020, 13:51

ik heb nog steeds mijn bestelling (een pakketje van 4 snaren voor viool) niet ontvangen, dus voorlopig ben ik niet echt gelukkig met jullie dienstverlening. Hopelijk gaat het om een misverstand?

Arpeggio MusicTuesday, 31 March 2020, 2:31

Dag Peter, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Normaal moet je jouw bestelling na enkele dagen al in de bus hebben. Er moet dus iets fout gelopen zijn. We bekijken dit als eerste morgen.

Mevr. Marie-Astrid Van caillieFriday, 27 March 2020, 13:47

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer snelle service
Misschien ook filmpje maken over hoe correct een harpsnaar aangedraaid moet worden?

Sra. Leen Van LandschootThursday, 26 March 2020, 21:44

Mooi product! Vlotte service! Heel tevreden!!!

Mevr. Paulien Van OvermeireThursday, 6 February 2020, 12:39

Heel tevreden. Ik heb snel mijn snaren ontvangen die ik besteld had.

Mevr. Gerda DaemenSunday, 2 February 2020, 18:52

Super tevreden over de snelle service

Dhr. rudi VantommeSaturday, 4 January 2020, 18:46

De bestelling was naar onze wensen vlot verlopen en op gebied van timing werden we tijdig op de hoogte gebracht. Een tevreden zoon harpist.

Mevr. Rineke CappaertSaturday, 4 January 2020, 15:26

Ik ben een tevreden klant:
- Levertijd gerespecteerd
- Ik ontving wat ik bestelde
- Goed verpakt en onbeschadigd aangekomen
- Kleindochter super tevreden met haar verjaardagsgeschenk.
mvg,
Mevr. R. Cappaert

Mevr. Martine DecancqFriday, 3 January 2020, 15:24

Goeie service!

Mevr. Els VertentenWednesday, 1 January 2020, 16:34

Alles ik is heel vlot verlopen.

Mevr. Monique WilmsenThursday, 19 December 2019, 6:50

Zeer vriendelijke en correcte service

Mevr. Karen EnemanSaturday, 16 November 2019, 13:23

Vlotte en correcte service!

Mevr. Ann VansteenkisteWednesday, 30 October 2019, 10:17

Perfecte opvolging van de bestellingen!
Staan altijd klaar met deskundige advies!
De herstellingsdienst levert picobello werk!
Vriendelijkheid troef!
Een blije en tevreden klant ! ! !

Mevr. Annick LauteSunday, 6 October 2019, 16:32

alles was in order. Een tevreden klant :-)

Mevr. Sabine DeblauweSunday, 8 September 2019, 16:07

Een super service!
De bestelling was gemakkelijk te plaatsen en de levering hadden we meteen de volgende dag.

M. Thierry BodartThursday, 22 August 2019, 13:55

Erg blij met de service, maar mag ik u eraan herinneren dat we in België drie talen spreken en dat de site professioneel is.

Mevr. Leen MeylemansWednesday, 14 August 2019, 16:12

Bestelling ging heel vlot. Zowel bestelling op internet als de verzending

Dhr. Luc BataillieFriday, 12 July 2019, 10:12

We komen terug!

Dhr. Laurens GeeraertMonday, 8 July 2019, 18:05

Correct, vlot en vriendelijk. Klinkt als muziek in de oren

Ms. Julie Van SoestSunday, 7 July 2019, 11:51

Heel snelle levering!

Dhr. Geert FeijenMonday, 1 July 2019, 22:41

Vriendelijke service en alles steeds prima in orde!

Dhr. Jeroom ScheepersFriday, 14 June 2019, 14:11

Steeds snelle en correcte levering van de bestelde producten. Tot nu toe enkel nog maar goede ervaringen gehad met Arpeggio.

Mevr. Miriam KERKHOVEThursday, 23 May 2019, 14:29

Snelle service

Dhr. Luc Van den borneThursday, 11 April 2019, 14:02

Snelle service

Mevr. Ann De SchoenmaekerWednesday, 3 April 2019, 14:34

+ Snelle service
+ correcte communicatie
+ webshop is overzichtelijk
- Verzendingskosten waren aan de hoge kant voor regio Gent.

Arpeggio MusicFriday, 14 June 2019, 11:31

Dag Ann,

Bedankt voor de feedback. Onze verzendkosten zijn standaard 3,50 euro voor Belgie. Voor grote én voor kleine verzendingen. Vaak krijgen we daar erg positieve reacties op. Het is juist dat je voor een kleine bestelling dan verhoudingsgewijs iets meer betaalt...

(volgende keer een grote bestelling doen, dan betaal je nog steeds maar 3,50 euro ;) )

Webshop Directory

Categories