Campodoor

CampodoorSatisfaction score: 1.8/5
5 votes, 21 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.campodoorshop.nl

Campodoor
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyGerman, English, Dutch, Euro

Reviews

We found 21 reviews.

Herr Dirk ReitingerTuesday, 11 August 2020, 17:05

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Sehr geehrte Damen und Herren,
Wie ist der Stand meiner Bestellung? Ursprünglich war von einer Lieferung von 3 Tagen die Rede?!
Mit freundlichen Grüßen
Dirk Reitinger

Dhr. Gerard NicolayTuesday, 4 August 2020, 7:09

geachte Heer /mevrouw.
Wij gaan as vrijdag op vakantie.
Mijn vraag is de campingstoel
Al verzonden / onderweg?
Mvg Gerard

Mr. Thijs ResinkFriday, 31 July 2020, 10:21

De lage snelheid en de slechte bereikbaarheid stemmen me nog helemaal niet tevreden. E-mails, webforms, en telefoontjes worden niet beantwoord.
Mogelijk pas ik mijn beoordeling nog aan wanneer ik mijn bestelling snel en in goede orde ontvang.
Pro-tip: zorg dat je betaalt met PayPal, dan kun je snel je geld terugkrijgen, indien nodig.

Dhr. Dany AgtenTuesday, 28 July 2020, 11:42

Beste
Graag wil ik informeren naar mijn bestelling 20200-02250-77258-57188 Deze werd mij beloofd tegen vorige donderdag maar heb ik tot op heden nog niet mogen ontvangen. Graag uw reactie.
Vriendelijke groeten
Dany Agten

Dhr. Arno NeelsWednesday, 15 July 2020, 21:13

Beste,

Waar blijft mijn bestelling

Dhr. B MordangWednesday, 15 July 2020, 18:28

Geachte heer, mevrouw,

Mijn bestelling is betaald en staat al enkele dagen in verwerking, heeft u enig idee wanneer wordt geleverd

Dhr. Johan SpuijTuesday, 7 July 2020, 22:20

Kunt u aangeven wanneer de tent verzonden wordt

Dhr. Matthijs LokersSaturday, 4 July 2020, 17:40

Best contactpersoon bij Campodoor,

Op woensdag 24 juni heb ik een bestelling geplaatst (nummer: 20200-02250-14597-47115) voor 2 paar bridgedale sokken en een basic vouwmesje van Highlander:

Bridgedale Trail Maat M 2x a € 40,00
Highlander Eagle Camo vouwmes 1x a € 12,50

Later dezelfde dag ontving ik netjes via e-mail bevestiging van mijn betaling en de melding dat de status van mijn bestelling was veranderd naar "in verwerking". We zijn vandaag (4 juli) ondertussen 10 dagen verder en ik heb in de tussentijd nog geen update ontvangen over wanneer mijn bestelling zal worden verzonden. Als er een probleem is met de voorraad of iets anders wat oponthoud in de verzending veroorzaakt dan verneem ik dat graag.

Vriendelijke groet,
Matthijs Lokers

Dhr. rinie valkTuesday, 30 June 2020, 9:34

ik heb op 23 juni contact met u gehad over de bestelling van een stoel tot op heden heb ik nog niks van u vernomen graag wacht ik op een bericht van u met vriendelijke groet rinie valk

Dhr. D KropffMonday, 29 June 2020, 14:06

18 6 betaald, nu 29 6 nog steeds niets vernomen, waarom niet? D.Kropff

Dhr. Roelof KuipersSaturday, 13 June 2020, 12:48

Wij ontvangen het carpat graag voor 25 juni i.v.m. onze aanstaande vakantie.

met vriendelijke groet,
Roelof Kuipers

Dhr. Joris van KempenTuesday, 26 May 2020, 12:41

heel erg bedankt voor de snelle service, als je me zo de track en trace van de pakket(ten) kan sturen graag.
mvg Joris

Dhr. Rob van de VoorenFriday, 1 May 2020, 16:24

Hallo.
Wanneer denk u dat ik het pakketje verstuurd wordt?
Gr Rob van de Vooren

Mevr. yvonne smitsFriday, 1 May 2020, 16:04

Goedendag , ik heb een vraag over de levering van mijn bestelling. Ik kan namelijk nergens vinden wanneer mijn spullen worden geleverd. Of hoeveel werkdagen het duurt.
Kunt u mij dat laten weten?
Mvg,
Y Smits

Dhr. Peter VanderschuerenFriday, 17 April 2020, 10:25

Na 5 weken ongeduldig wachten en een viertal telefoontjes nog niks ontvangen?
Nochtans is er mij verteld dat de tent al een paar keer opgestuurd is.
Niet tevreden over de service.

M. Mounereau SamuelMonday, 23 March 2020, 21:19

Bonjour,

J ai passé ma commande le 6 février, mon compte a été débité, mais je n'ai jamais reçu le matelas.

Merci de m indiquer ou en est ma commande ?

Cordialement.

Samuel Mounereau
0662530579

Dhr. Huub SchrijversThursday, 12 March 2020, 23:02

Wanneer krijg ik mijn bestelling.

Dhr. Menno HoopeTuesday, 14 January 2020, 14:13

Beste Erik Doldersum,

Graag zou ik willen weten of u al iets meer over de bestelling van de Robens Klondike tipi tent weet. Duurt het altijd meer dan een maand voordat er een bestelling geleverd wordt? En kan ik de bestelling ook volgen?

Met vriendelijke groeten,
Menno Hoope

Dhr. Pieter KeijzerWednesday, 8 January 2020, 14:30

de bestelling is afgeleverd. Ik mis echter 1x Can'It thermosbeker - Goldstart. Graag deze alsnog na te leveren

Mevr. Marian FehlingMonday, 6 January 2020, 18:49

Wanneer worden de bekers verzonden?

Dhr. Jimmy PoelmansWednesday, 18 December 2019, 17:58

Besteld en betaald op 11/12 en op 18/12 nog steeds in verwerking? Bedroevend trage service...

Ik kan het niet anders brengen.

Webshop Directory

Categories