EasyWebshop

Eleko-elektro

Eleko-elektroSatisfaction score: 5/5
41 votes, 50 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Dat is kwaliteit én service tegen een scherpe prijs!

/www.elekoshop.be

Eleko-elektro
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyFrench, Dutch, Euro

Reviews

50 reviews were found.

Write review

GregoryTuesday, 17 April 2018, 13:09

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Correcte levering, scherpe prijs, en zeer tevreden over de tv. Bij de grote online shops ben je uiteindelijk maar een nummer, en die shops doen hun best ahv hun marketing om dit gegeven te verbergen. Persoonlijk contact met de eigenaar is een troef en veel beter.

MartinSunday, 15 April 2018, 20:56

Snelle service, prijs lager dan in Nederland, zeer vriendelijke medewerkers, kom graag nog terug als klant

SmithMonday, 9 April 2018, 13:17

Nou echt een top service en een snelle levering. Wij zijn super tevreden en zullen zeker terug komen

marcoWednesday, 4 April 2018, 21:18

uitstekende service , scheelde 100 euro met in nederland , dacht probeer het , geen spijt van , vriendelijke hulpvaardige bezorger. en snel geleverd koop hier volgende keer weer!!

Rob vHThursday, 29 March 2018, 16:19

TV besteld, ik dacht moet uit België komen, dus zal wel wat langer duren, maar niets daarvan, binnen een dag geleverd. Een zeer concurrerende prijs, waarbij ik wel geluk had op een dag aanbieding te stuiten. Service of zo had ik verder niet nodig, maar ik durf daar zo weer wat te bestellen.

AnoniemTuesday, 27 March 2018, 8:28

Wij hebben een droger besteld en de volgende dag kregen wij een e-mail dat ze al in de avond willen bezorgen in Nederland. Super service en een hele vriendelijke man en gaf uitgebreid informatie over onze droger. Ook nam hij netjes alles weer mee terug (alle plastic en piepschuim). Veel goedkoper dan concurrenten hier in Nederland, wij zullen eerst bij eleko elektroshop kijken voordat we bestellen!

YvonneSaturday, 24 March 2018, 18:46

Alles was prima geregeld. De levering was iets later door een misverstand over de tijd, maar alles is goed gekomen. Mooie koelkast, netjes op zijn plek gezet. Heel vriendelijke service!

bijma jThursday, 15 March 2018, 15:43

Heel erg tevreden over de zeer goede service en de vriendelijke eigenaar. Een adres om te onthouden en bij vrienden aan te bevelen.
afspraken levering precies zoals afgesproken.
een telefoontje een half uur voor levering.
TOP BEDRIJF

CarolineSunday, 4 March 2018, 23:01

Dit was al het tweede toestel op een paar weken tijd dat we hadden besteld. Telkens geleverd op afgesproken tijdstippen met een perfecte plaatsingsservice! Zeker aan te bevelen !

De Voecht KurtSunday, 11 February 2018, 9:20

Eerlijk prijs, uitstekende afspraak voor de leveringstermijn en het uitpakken van de verpakking en de rest meegenomen.

KarlaSunday, 28 January 2018, 8:22

Goede service, vlotte afspraak, duidelijke termijn levering, en de bestkoop die ik kon vinden.
Zeer tevreden klant !!

JorenSaturday, 13 January 2018, 13:26

Na al enkele weken gezocht te hebben voor een diepvries een online gevonden, vervolgens bij Eleko uitgekomen vanwege beste prijs dus daar dan ook besteld. Kort na de bestelling al een mailtje gehad welke dagen het mogelijk was om te leveren met binnen die tijd een extra telefoontje voor een duidelijke afspraak. Dit is zeer vlot verlopen en de verpakking is ook direct terug meegenomen na de hulp met plaatsing!

Conclusie, zeer positieve ervaring!

GeorgeSaturday, 13 January 2018, 13:17

Zeer spoedig en betrouwbaar

Isabelle DemortierWednesday, 20 December 2017, 18:25

Zeer tevreden! Voor herhaling vatbaar.

Frans Van LoonTuesday, 28 November 2017, 13:46

Dit was onze eerste online bestelling. Op basis van de uiterst concurrentiële prijs en de goede recensies hebben we dit dan toch gewaagd. De dag na onze bestelling ook even telefonisch contact opgenomen. Super vriendelijk ! De afspraken werden stipt nagekomen en de levering gebeurde professioneel en wederom uitermate vriendelijk. werkelijk TOP !!!

PeterSunday, 26 November 2017, 20:28

correcte prijs en levering! Voldoende uitleg bij levering. M.a.w. heel tevreden!!!

RemkoSaturday, 18 November 2017, 13:11

Goede aanbiedingen. Doen wat ze beloven. De leveringstijd en prijs waren precies wat ik had afgesproken. Oa betaling bij levering.
Zeker een aan te raden webshop!

mauriceWednesday, 15 November 2017, 13:53

Heel tevreden: snel en goedkoop!

Cees VenderbosWednesday, 15 November 2017, 10:41

Heel erg tevreden over de zeer goede service en de vriendelijke eigenaar. Een adres om te onthouden en bij vrienden aan te bevelen.

R.DeurlooSaturday, 21 October 2017, 14:00

Snel en duidelijk antwoord op de gestelde vragen. Levering snel en op aangegeven tijdstip.

JoopWednesday, 11 October 2017, 21:39

Super mooie Bosch koelvriescombinatie gekocht, prima service snel geleverd en ze pakken het nog uit ook, perfect, wat een service !!!!

StéphaneMonday, 18 September 2017, 20:40

Prima service tegen een zeer concurrentiële prijs voor een Calor Stoomgenerator. Voor herhaling vatbaar.

Bertier AnnieMonday, 18 September 2017, 14:50

Ik ben heel tevreden over de aankoop van mijn diepvriezer, de service was heel goed en de mannen die hem zijn komen plaatsen waren heel vriendelijk, ik hoop dat de service na levering ( mocht dit nodig zijn ) evengoed zal zijn !!!

ErwinTuesday, 12 September 2017, 15:17

het product was super! heb een tv besteld was binnen 2 dagen in huis. echter ik kreeg door dat de bezorger eind v.d. middag zou komen en hij was er 3 uur te vroeg.

Write review

Name Check
Message Check
remaining characters
Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Webshop Directory

Categories