EasyWebshop

marjo

marjoSatisfaction score: 4.9/5
30 votes, 49 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

levensechte miniatuurbeelden

www.marjowinkel.be

marjo
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyFrench, Dutch, Euro

Reviews

49 reviews were found.

Mevr. valinda consemulderThursday, 13 December 2018, 13:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

weer erg leuk en snelle levering , goede service

Mevr. Riek Heek-vandenBosMonday, 3 December 2018, 19:15

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden....snelle levering!!

Mevr. angelique simonsWednesday, 28 November 2018, 13:11

Snelle levering en heel mooie kwaliteit!

Mevr. Ilse VandermeulenThursday, 15 November 2018, 17:34

Leuke gadgets en snelle levering. Top

PiaSunday, 30 September 2018, 11:33

Mooie visitekaartjeshouder met naam erin besteld als openingscadeau voor een nieuwe zaak.
Was in orde.

Vd krabbenThursday, 20 September 2018, 20:59

Top service!
Was een iets fout gelopen, mailtje gestuurd en werd direct opgelost.
Mooie stevige sleutelhanger!
Dank je nog voor de goede service.

MarjanWednesday, 19 September 2018, 19:08

Mooie sleutelhangers, goede communicatie qua status van de bestelling en heel vlotte levering!!!

ChrisTuesday, 18 September 2018, 11:59

Vlugge levering, en ook het foutje onmiddellijk rechtgezet. Aanrader!

LieveSaturday, 15 September 2018, 13:26

Heel mooi .
Levering was prima.

SandraMonday, 3 September 2018, 13:25

Ik ben ook zeer tevreden over mijn bestelling. Ik had voor beide kinderen 2 sleutelhangers voor aan de tassen met hun naam en een poes met mijn eigen naam.

HildeSaturday, 1 September 2018, 22:04

Een twirling sleutelhanger met naam voor de dochter. Ze was er superblij mee. Een perfecte en snelle levering.

GiusyFriday, 31 August 2018, 14:23

T was voor een vriendin.ik vond t mooi.en haar reactie was sprakeloos.vond t prachtig.alvast bedankt groetjes

Miep visserWednesday, 22 August 2018, 13:30

Mijn kleindochter vond de hoefijzer een WOUW

Wilfried petryThursday, 26 July 2018, 12:03

Mijn bestelling was perfect en goed geleverd

RiaFriday, 13 July 2018, 14:55

Mijn kleinkinderen waren superblij met hun naam sleutelhanger.
Van bestellen tot afleveren, prima geregeld

YvonneWednesday, 11 July 2018, 15:12

Al eerder een keer bestelling gedaan en zo goed bevallen.

NicoleSaturday, 7 July 2018, 13:14

Super!! Wederom zeer tevreden met de naam sleutelhangers. En de vriendinnen van mijn dochters blij met de cadeautjes.

KimTuesday, 3 July 2018, 13:41

Eindelijk onze dochters een sleutelhanger met hun naam. Super gaaf en ziet er mooi uit.

NicoleThursday, 21 June 2018, 13:30

Zoooooo leuk! De meiden zijn helemaal tevreden met hun coole naam sleutelhanger.
Goede en snelle afhandeling. Ik ga vaker bestellen.

JannySaturday, 16 June 2018, 17:15

Mooie sleutelhangers

valindaThursday, 14 June 2018, 16:55

de oranje en blauwe was leuk devoetballer viel wat tegen liefst 2 verschillende kun je het onderscheid beter zien voor de rest was het oke

Cindy Van de PutteThursday, 14 June 2018, 13:12

Bumba en unicorn sleutelhanger met hun naam erin waren heel mooi gemaakt.stevig materiaal.en een vlotte levering.

MarijkeWednesday, 13 June 2018, 18:27

Beide kinderen waren blij met hun naam-sleutelhanger. Korfbal was goed zichtbaar.

CindyFriday, 8 June 2018, 18:28

Mooi en snelle levering. De kids zijn super content.

Webshop Directory

Categories