EasyWebshop

MiskMask

MiskMaskSatisfaction score: 5/5
2 votes, 22 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.miskmask.nl

MiskMask
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, Dutch, Euro

Reviews

We found 22 reviews.

Mevr. Tineke BettenSaturday, 20 July 2019, 13:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle levering..... super mooie broek..... top! Thanks!

MiskMaskSunday, 21 July 2019, 0:02

Dank je, Tineke. Bedankt voor jouw snelle en lieve beoordeling.
Groetjes Ria

Mevr. Emma ZwaaneveldFriday, 29 March 2019, 19:22

Snelle levering leuk mutsje

MiskMaskFriday, 29 March 2019, 19:39

Bedankt voor jouw beoordeling.

Charmaine Jade StuyWednesday, 20 September 2017, 20:33

Super blij mee!!!! Bedankt!

DesiréeFriday, 16 June 2017, 20:51

Hartelijk dank voor de prachtige gebreide theemuts! Snelle reactie op mijn email en binnen een dag bezorgd!

MiskMaskSaturday, 17 June 2017, 8:09

Bedankt voor je reactie!

Trix de KoffThursday, 23 February 2017, 13:31

Hallo, ik vind ze (antroposofische knuffels)erg leuk. Eentje had wel wat meer opgevuld mogen zijn, maar ze werden goed ontvangen door de nieuwe wereldburgers!
Bij nieuwe baby's hoor je weer van me. Hartelijke groeten.

LisetteSunday, 19 February 2017, 10:34

Ik zocht al heel lang een okergele sjaal voor bij mijn jurkje, maar wilde geen standaard sjaal. Nu gevonden en binnen 2 dagen in huis! Superblij mee

MiskMaskSunday, 19 February 2017, 14:16

Hallo Lisette,
Fijn dat je er blij mee bent!
En heel erg bedankt dat je een berichtje hebt geplaatst.

Jolanda GraumansFriday, 3 February 2017, 19:01

Wat een feestje om het pakketje in ontvangst te mogen nemen.
Mijn zoontje vond het erg leuk een "kado" te krijgen ;) En ik ook overigens.
Erg bedankt voor de goede service!

Groetjes, Jolanda

Jaap TeeuwenTuesday, 28 June 2016, 15:27

Hij is heel mooi!!!(hoes voor een aankleedkussen, zwart met witte kruizen)

ErnestineTuesday, 5 April 2016, 14:54

ErnestineZondag, 31 januari 2016 om 8:42

Afgelopen week heb ik de slofjes ontvangen voor onze dochter van 4 maanden oud. Het pakket werd op tijd bezorgd en zag er goed uit. Ik ben erg blij met de slofjes! Ik gebruik ze wekelijks bij de ritjes in de bakfiets.

LauraTuesday, 5 April 2016, 14:53

LauraDonderdag, 17 maart 2016 om 15:58

Vandaag de aankleedkussenhoes ontvangen. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachting, snel geleverd en prima communicatie gedurende het bestelproces

Kimberley MulderTuesday, 5 April 2016, 14:51

Bericht van Kim op 26 Maart 2016 om 13:48

Super snelle service 3 unieke mutsjes gekregen binnen een week .
Wij zijn er blij mee ! En dit was zeker niet de laatste bestelling :)

Bedankt!

LauraThursday, 17 March 2016, 15:58

Vandaag de aankleedkussenhoes ontvangen. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachting, snel geleverd en prima communicatie gedurende het bestelproces.

MiskMaskThursday, 17 March 2016, 19:04

Bedankt voor je snelle bericht.
Fijn dat de hoes goed bevalt.

ErnestineSunday, 31 January 2016, 8:42

Afgelopen week heb ik de slofjes ontvangen voor onze dochter van 4 maanden oud. Het pakket werd op tijd bezorgd en zag er goed uit. Ik ben erg blij met de slofjes! Ik gebruik ze wekelijks bij de ritjes in de bakfiets.

MiskMaskSunday, 31 January 2016, 11:52

Hallo Ernestine,
Bedankt voor jouw leuke berichtje.
Ik hoop dat je veel plezier van de slofjes hebt.
Groeten Ria

Eryn LiemTuesday, 8 December 2015, 20:59

Mijn nichtje is zo blij met haar nieuwe rokje, dat ze er de hele tijd in wil dansen! Bedankt!

Manja SchoenmakerSunday, 6 December 2015, 23:40

Bedankt voor de mooie wit/zwarte hoes.
Het past precies en ik ben er erg blij mee.

Anna Maria de BoerThursday, 27 August 2015, 16:09

Bedankt voor de prachtige hoes! Past precies.

TietsiaTuesday, 14 April 2015, 9:51

Bedankt voor de mooie rokjes.
Ze zien er leuk uit.

RiaSunday, 11 January 2015, 12:13

Ik ben er erg blij mee.

JanetThursday, 8 January 2015, 11:59

Veel succes!

RinskeThursday, 8 January 2015, 11:57

Dit gaat vast wel lukken, met zulke leuke spulletjes.

FokjeThursday, 8 January 2015, 11:57

De website ziet er goed uit.

Ria BijleveldThursday, 8 January 2015, 11:55

Erg leuke en originele spulletjes

Webshop Directory

Categories