EasyWebshop

food4pets.be

food4pets.beSatisfaction score: 4.9/5
715 votes, 4365 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.food4pets.be

food4pets.be
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyCzech, Danish, German, Greek, English, Spanish, Finnish, French, Italian, Japanese, Korean, Dutch, Norwegian, Polish, Portuguese, Romanian, Russian, Swedish, Turkish, Chinese, Euro

Reviews

We found 4365 reviews.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Next page - Last page

Mevr. ANNE VANDENBERGHESaturday, 18 January 2020, 19:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top! Zoals altijd, een perfecte service.

Mevr. Vera BottermanSaturday, 18 January 2020, 13:56

Altijd snelle levering en goede kwaliteit voer.

Mevr. Carin DankelmanSaturday, 18 January 2020, 13:08

De volgende dag al supersnel bezorgd, heel blij mee!

Mevr. Isabelle Van RoySaturday, 18 January 2020, 13:07

Megasnelle levering �

Mevr. Carinne VanheukelomFriday, 17 January 2020, 18:42

Mooie tijdige levering. Alleen jammer dat niet alles voorradig is.

Dhr. eric boesmansFriday, 17 January 2020, 18:35

Steeds snelle afhandeling en prima kwaliteit. Bezorging was steeds heel snel maar deze keer drie dagen moeten wachten post nl heeft het deze keer niet goed gedaan . Al meerdere klachten gehoord de laatste tijd

Mme. Anne-Catherine NAMECHEFriday, 17 January 2020, 13:07

La boîte arrive toute déchirée !

Mevr. B. TeblickThursday, 16 January 2020, 17:19

Zoals steeds alles perfect verlopen. Zeer snelle bezorging.

Mevr. MARTINE DE BONDTThursday, 16 January 2020, 15:47

bestelling oké, levering post NL niet, zou tussen 10.45 en 13.45 geleverd worden ,is geleverd bij men buren ...we waren thuis! 19.45 dit kan toch niet?...

Mevr. Julie SagaertThursday, 16 January 2020, 13:07

Goeie en snelle service en geen problemen te melden!

Dhr. Francois HeremansThursday, 16 January 2020, 0:25

Nooit problemen

Mevr. Evelyn DevosWednesday, 15 January 2020, 16:56

Snel en correct afgehandeld

Mevr. m.c. broedersWednesday, 15 January 2020, 10:00

Al tijden tevreden klant. super snelle leveringen en keurig verpakt.

Mevr. Nancy VanooteghemTuesday, 14 January 2020, 19:48

Jullie hebben een zeer goede service.

food4pets.beTuesday, 14 January 2020, 20:00

Bedankt Nancy !

Nochtans was de levering van Uw bestelling zowat de moeilijkste ooit....
Eind goed , al goed !

Mevr. Sandra EppingTuesday, 14 January 2020, 15:14

Makkelijk bestellen, snelle order verwerking en snelle levering!! Helemaal top dus..

Mevr. Christine GovaertsTuesday, 14 January 2020, 14:57

Weeral SUPER! Dankjewel!!!

Mevr. Vesna SirovinaTuesday, 14 January 2020, 11:10

Heel erg tevreden, snelle levering en mooie prijzen !

Dhr. Sebastiaan MeeusTuesday, 14 January 2020, 8:06

Verkopers antwoorden snel op vragen! Zeer kwalitatief aanbod, en zeer snelle levering.
Zeer tevreden!

Mevr. E Spijkerman BloemMonday, 13 January 2020, 13:53

Zoals altijd prima service. Snelle levering.
Had een vraag gesteld en ook daar snel een duidelijk antwoord op gekregen

Mme. Martine PONSARTMonday, 13 January 2020, 11:45

Transaction rapide et impeccable. Comme toujours.
Merci pour votre efficacité. Par contre, je serais intéressée d'acheter les sacs de 17 kg plutot que de 11 kg. Mais j'arrive souvent trop tard. Est-il possible de recevoir une notification quand c'est disponible ? Merci.

Mr. Erwin UbachsMonday, 13 January 2020, 10:32

I changed to senior food after my dog started gaining weight (she is 7). She loves the new food and digests it well. Good product

Dhr. Cédric Van DammeSunday, 12 January 2020, 16:11

Goed assortiment hondenbrokken. Snelle verzending. Super service!

Mevr. Els Van OverstraetenSunday, 12 January 2020, 13:36

Op zoek naar het best mogelijke voer voor onze katten was ik bij Catmoneo terechtgekomen en daar worden enkele merken aangeraden die ik op de webshop van food4pets heb gevonden. Hoe minder kilometers producten afleggen, hoe beter, dus ik was blij dat ik een Belgische webshop vond. Het voer moet ik nog uittesten, maar de service was alleszins prima. Als puzzelfan was ik aangenaam verrast door de creatieve manier waarop de zakken en blikjes in het pakket waren gestopt. Sommige bedrijven gebruiken veel te grote dozen en bijgevolg overbodig vulsel, dus het is een pluspunt dat jullie de beschikbare ruimte maximaal benutten. Als de katten het voer lusten, dan bestel ik zeker opnieuw bij jullie.

Mevr. R Mensink-LelifeldSunday, 12 January 2020, 13:35

Zoals ik al een aantal jaren gewend ben, levert de Fa. Food4pets nog steeds na bestelling de volgende dag al uit. Ze hebben bovendien een scala van goede merken waaruit je als klant kunt kiezen. In alle mogelijke talen met een duidelijke, uitgebreide informatie over de verschillende producten. Mijn complimenten dat u dit hoge niveau al jaren vast weet te houden.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Next page - Last page

Webshop Directory

Categories