Food4Pets.be

Food4Pets.beSatisfaction score: 4.7/5
80 votes, 6771 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.easywebshop.com/food4pets




Food4Pets.be
StatusClosed: customers get a message to come back later
Language, CurrencyEnglish, Dutch, Euro

Reviews

We found 6771 reviews.

Evy3 November 2014, 13:37

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer snelle levering, alles perfect en verzorgd. Prijs kwaliteit zeer goed. Een aanrader! Eén van mijn favoriete web shops :)

Wilma Foolen3 November 2014, 12:26

Wij bestellen al ruim anderhalf jaar droogvoer voor onze 2 poedels en onze kat via Food4pets en zijn uiterst tevreden! Topmerken (zoals Orijen) voor de scherpste prijs en prompte levering aan huis, ook in Nederland. Betaling via IDEAL is ideaal.

Regine3 November 2014, 10:24

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik ken maar weinig bedrijven waar het zo goed geregeld is en waar ze bereid zijn 'to run the extra mile' voor de klant.

Dirk3 November 2014, 8:04

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Wolfsblutt brokken besteld. Perfecte service, snelle levering en zeer goed advies.

Frederik2 November 2014, 15:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik woon erg niet ver van Food4pets en ben daarom eerst voor wat uitleg langsgegaan omdat ik niet goed wist welk merk te kiezen. Ik kreeg een goede uitleg en was hierdoor overtuigd van de kwaliteit. Ze verkopen een selectie van topmerken. Ik heb net mijn eerste bestelling van Acana puppybrokken geplaatst en zoals bij alle klanten werd deze 's anderendaags netjes geleverd. Onze hond gaat nu over van het voer van de fokker naar Acana zodat we de twee nog mengen. We zien dat eerst de Acana brokken gegeten worden en dan pas de andere. We zijn zeer tevreden klanten en zullen zeker in de toekomst blijven bestellen.

monique2 November 2014, 13:15

Supersnelle service

Koen1 November 2014, 22:15

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle en correcte levering zoals steeds !

Hannah1 November 2014, 17:04

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De kwalitatief betere brokkenmerken voor een zeer redelijke prijs! De levering was zoals gewoonlijk weer supersnel (zelfs hier in het hoge noorden van Nederland de volgende dag in huis, top!) en nimmer dubieuze houdbaarheidsdata, zoals dat bij veel webshops wel gebeurd tegenwoordig. Na een aantal keer probleemloos besteld te hebben, noem ik mij nu graag een vaste klant.

Ton1 November 2014, 14:04

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

snelle levering van Wolfsblut hondenvoer

Leo Timmermans31 October 2014, 13:25

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zoals altijd perfect. Alleen jammer dat ze op andere leveringsdozen zijn overgegaan. Mijn honden vonden ze als mand prachtig.

Tessa31 October 2014, 13:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle levering, uitgebreide leveringsopties, erg fijn voor mensen die werken. Fijne verpakkingen. Het voer, Wolfsblut smaakt onze hond goed, kijken hoe hij het er op de langere termijn op doet. Goede webwinkel!

Monique30 October 2014, 14:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Gistermiddag de bestelling binnen gekregen. Goed verpakt dus geen beschadiging. De hond moet het nieuwe voer (Applaws) nog uitproberen dus daar kan ik nog geen beoordeling over geven.
De levering is in ieder geval prima.

Pascal29 October 2014, 18:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snel geleverd. Verpakking uitstekend. Zo blijven de zakken brokken perfect vacuum totdat ze nodig zijn. 2x keer nu besteld. Zal ik ook zeker blijven doen. Een aanrader!

Annet28 October 2014, 14:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ben de sterren vergeten . Een dikke 5 sterren

Annet28 October 2014, 14:06

Voor het eerst bij food4pets bestelt en voor het eerst Taste of de wild besteld. Had daar nog nooit van gehoord hoop dat het goede voeding is
Super snelle levering

antoinette28 October 2014, 1:15

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

supersnelle levering!

Veerle Robijn27 October 2014, 21:01

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mijn eerste keer bij Food4Pets besteld en het is voor herhaling vatbaar: vlotte service, snelle levering en een al even snel antwoord op vragen... Aan de honden te zien, zijn die ook heel tevreden!!!!

Elke27 October 2014, 18:16

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Grote keuze in goed voer, snelle service, heel duidelijke mailtjes zodat je weet hoever je bestelling is, laagste prijs (ik ben geen lagere tegengekomen), al jaren 'n heel betrouwbare webshop. En erg vriendelijk mailcontact. Deze voerwinkel is z'n 5 sterren helemaal waard.

Elly Verhoef27 October 2014, 14:02

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

We zijn heel tevreden met de service! een dikke tien! wij blijven trouwe klant!!

Hendrik26 October 2014, 20:29

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ongeveer 2 jaar kochten wij het merk Orijen bij de dierenspeciaalzaak vlak bij ons dorp. Deze verkocht het niet meer en na zoeken op het internet kwam food 4 pets voorbij met lovende recensies. Vorige week voor de eerste maal besteld en met 1 woord PERFECT. In de loop van de middag besteld en de volgende ochtend al in huis en daarbij werd het vanuit Belgie verstuurd. Zeer snel. Tot op heden geen negatieve elementen te ontdekken en er wordt naar mijn idee zeer netjes gewerkt.

Courtoy26 October 2014, 18:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Très satisfaite !
Qualité du produit : la meilleure que je connaisse.
Le site est facile d'utilisation.
La réponse est immédiate.
La livraison se fait dans les temps prévu et le colis est tracé (on peut donc savoir où il se trouve).
Rien à redire. Je continuerai avec Food4pets.

Nelly26 October 2014, 11:36

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Uitgebreid assortiment met goede voeding tegen gunstige prijzen.
Het bestellen gaat gemakkelijk en de spullen worden razendsnel bezorgd.
Een 10 van de juf!

Jacqueline25 October 2014, 15:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zoals altijd weer super snelle service zelfs op een vraag via de mail wordt in no time geantwoord. Ik ben voor de 100% tevreden. Voor mij geen andere site als dit. Super!

Mathieu25 October 2014, 13:13

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Uitstekende service en prima kwaliteit..

Webshop Directory

Categories