DVD-mix

DVD-mixSatisfaction score: 4.8/5
5 votes, 142 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.dvd-mix.be




DVD-mix
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 142 reviews.

Dhr. jozef rosseels30 December 2020, 10:19

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Het is een plezier om met jullie zaken te doen.
Alles tip top in orde verzending inbegrepen en ook de bonus DVD is top Bedankt en tot spoedig.
mvg. Jos Rosseels

DVD-mix30 December 2020, 15:07

Bedankt Jozef voor uw positieve beoordeling en reactie. Graag tot in 2021. Beste Wensen vanwege het DVD-mix Team.

Dhr. Luc Coppens13 December 2020, 14:45

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hoy Paul & team,ben zeer blij met mijn bestellingen

DVD-mix15 December 2020, 18:38

Bedankt Luc voor uw bestellingen. Als u bepaalde dvd's zoekt, laat maar iets weten. Graag tot een volgende keer.

Dhr. Luc Coppens6 December 2020, 18:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ben blij dat ik hier nog dvd's vind die je moeilijk ergens anders nog vind,ben bezig mooie collectie aan het aanleggen,mijn dank daarvoor.Proficiat doe zo verder.Paul & team

DVD-mix6 December 2020, 22:20

Bedankt Luc voor uw positieve beoordeling. Graag tot een volgende keer.

Dhr. Gustaaf Amssoms6 December 2020, 13:20

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top dvds en zeldzame dvds ook de verzending is
Top,netjes verpakt,snel.
Grote keuze aan dvds en zeer vriendelijke
communicatie bij elke vraag.
Nogmaals bedankt,Paul

DVD-mix6 December 2020, 22:19

Bedankt Gustaaf voor uw bestellingen en uw positieve beoordelingen. Als u bepaalde dvd's zoekt, laat maar iets weten. Graag tot een volgende keer.

Dhr. Gustaaf Amssoms4 December 2020, 21:50

TOP DVD EN OOK DE BONUS DVD EN TOP VERZENDING
NOGMAALS BEDANKT PAUL

DVD-mix6 December 2020, 22:17

Bedankt Gustaaf voor uw positieve woorden.

Dhr. Gustaaf Amssoms4 December 2020, 21:46

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

MOOIE DVD IN PRACHT CONDITIE

DVD-mix6 December 2020, 22:16

Bedankt Gustaaf voor uw bestelling.

Dhr. glenn schevenels10 November 2020, 13:15

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Een geweldige aanbod van zeldzame dvds! Ik ben altijd zeer tevreden over mijn bestellingen ga zo door!.

DVD-mix12 November 2020, 19:49

Bedankt Glenn voor uw aankoop en positieve beoordeling over onze webshop. Als u bepaalde dvd's zoekt, bezorg ons uw verlanglijst. En graag tot een volgende keer.

Dhr. Mike Van Lyssebettens1 November 2020, 18:59

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De eerste keer dat ik hier een bestelling plaats. Snelle verzending, degelijk verpakt en een vriendelijke communicatie. Een leuke verrassing om er gratis bonus-dvd’s bij te krijgen, niettegenstaande ik als verzamelaar zelf ruim 3500 dvd’s heb en ze al in mijn bezit heb, vind ik dit een fantastische geste. Top!

DVD-mix2 November 2020, 10:11

Bedankt Mike voor de bestelling en uw positieve woorden en beoordeling. Als u nog bepaalde dvd's zoekt voor uw verzameling, bezorg ons uw verlanglijst. Wij trachten u te helpen. Want nog niet alle dvd's die wij kunnen leveren, staan al op onze webshop.

Mr. Wouter Van de Walle26 October 2020, 14:46

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zoals telkens snelle bestelling, goede levering en een leuke extra dvd, heel tevreden

DVD-mix2 November 2020, 9:52

Bedankt Wouter voor uw positieve beoordeling. Graag tot een volgende keer. In de maand november is er de actie van 3 + 1 gratis . Doe uw voordeel.

Mr. Geert Overmeire31 August 2020, 13:16

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

ik ben zeer tevreden over zowat alles. Maar het belangrijkste was dat de tweedehands-DVD volledig intakt was, en dat was zo.

DVD-mix3 September 2020, 16:49

Bedankt Geert voor uw positieve beoordeling. Als u bepaalde dvd's nog aan het zoeken bent, laat maar iets weten. Wij trachten u te helpen. Graag tot een volgende keer.

Dhr. Yvo Fabes12 July 2020, 12:18

Een zeer groot aanbod van zeldzame DVDs

DVD-mix13 July 2020, 12:43

Bedankt Yvo voor uw aankoop. Als u bepaalde dvd's zoekt die nog niet op onze webshop staan, bezorg ons uw verlanglijst. Wij trachten u te helpen. Want nog niet alle dvd's die wij kunnen leveren staan al op onze webshop. Graag tot een volgende keer.

Dhr. Hans Weyler27 June 2020, 22:39

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

geweldige service en vriendelijke mens

DVD-mix29 June 2020, 12:10

Bedankt Hans voor uw positieve beoordeling en lovende woorden. Als u bepaalde dvd's zoekt, bezorg ons uw verlanglijst. Wij trachten u te helpen. Graag tot een volgende keer.

Dhr. Jean Goedtkindt22 June 2020, 14:13

Alles liep werderom perfect... het extra pakketje is niet precies mijn genre... echt spijtig!!! Misschien een volgende keer een wensbriefje zenden (?)

DVD-mix22 June 2020, 15:42

Bedankt Jean voor uw positieve beoordeling. U mag altijd bij een volgende bestelling een lijstje bijvoegen van voorkeur bonus dvd's. Gelieve er wel rekening mee te houden dat wij een keuze maken van de bonus dvd's. Graag tot een volgende keer.

Dhr. Joris Philips14 June 2020, 18:16

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik kreeg nogal veel gratis DVD’s. Dat is heel lief, maar komen jullie dan financieel toe? Sommigen zijn niet mijn genre, maar dat geeft niet. Ik kan er alleszins vrienden blij mee maken. Vooral degenen die me zo steunen. Groetjes

DVD-mix14 June 2020, 19:35

Bedankt Joris voor uw aankoop en positieve beoordeling. Dat vinden wij tof van U om uw vrienden mee te laten genieten van de bonus dvd's. Als u of uw vrienden nog bepaalde dvd's zoeken, bezorg ons een verlanglijst. Wij trachten jullie te helpen. Graag tot een volgende keer.

Dhr. John Duijsings13 May 2020, 11:13

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ben uitermate tevreden over de wijze van communicatie, kwaliteit van de geleverde dvd's en zorgvuldigheid bij levering.

DVD-mix13 May 2020, 15:16

Bedankt John voor uw positieve woorden en beoordeling. Tevens bedankt voor het vertrouwen en graag tot een volgende bestelling. Wij trachten u te helpen.

Dhr. patrick devriendt11 May 2020, 17:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

een top verkoper die alles doet voor zijn klanten was in orde en snelle levering tot volgende

DVD-mix11 May 2020, 20:20

Bedankt Patrick voor uw positieve woorden. Graag tot de volgende keer.

Dhr. Tony Claeys5 May 2020, 10:25

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

bedankt voor de perfecte levering en de klantvriendelijkheid van DVD-mix

DVD-mix5 May 2020, 19:05

Bedankt Tony voor uw bestelling en positieve woorden over onze diensten. Als u nog bepaalde dvd's zoekt, laat maar iets weten. Graag tot een volgende keer.

Mevr. Sonja Van Eyck28 April 2020, 16:21

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vandaag bestelling gekregen. Jullie dvd webshop is uniek en zijn zeer tevreden met de fantastische service en communicatie, allemaal top. Nog bedankt voor de extra en de paaseitjes.Nog veel succes.

DVD-mix28 April 2020, 20:57

Dag Sonja
Bedankt voor de lovende woorden en uw positieve beoordeling. Als jullie nog bepaalde dvd's zoeken, U weet het contacteer ons per e-mail en wij trachten u te helpen. Graag tot een volgende keer.

Mevr. Sanne Coppens17 April 2020, 14:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vriendelijke mensen
Goede bezorging en toffe dvd's die je er bij krijgt

DVD-mix20 April 2020, 14:06

Bedankt Sanne voor uw positieve beoordeling. En bedankt voor uw nieuwe bestelling. Wij trachten u te helpen.

Dhr. patrick devriendt15 April 2020, 16:59

is dik in orde, eindelijk dan toch in orde gekomen

DVD-mix16 April 2020, 22:26

Bedankt Patrick voor uw aankoop en geduld. Levering heeft wat meer tijd in beslag genomen. Graag tot een volgende keer.

Dhr. Jeroen Huyghe7 April 2020, 15:48

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zoals altijd, prima. Goede communicatie, mooie website!

DVD-mix7 April 2020, 17:19

Bedankt Jeroen voor uw positieve beoordeling. Graag tot een volgende keer.

Dhr. DANNY BOONEN15 March 2020, 20:03

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Fantastisch!!

DVD-mix is een aanrader voor al wie op een vlotte en snelle manier zijn bestelling wil krijgen.

Zoals gewoonlijk heel netjes verpakt! TOP!!

DVD-mix15 March 2020, 20:45

Bedankt Danny voor de positieve beoordeling. Graag tot een volgende keer.

Dhr. Geoffrey de la Rivière10 March 2020, 10:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Uitstekende service en communicatie, snelle levering en alle dvd's in prima staat!

DVD-mix15 March 2020, 20:44

Bedankt Geoffrey voor uw positieve beoordeling. Graag tot een volgende keer.

Dhr. Jean Goedtkindt9 March 2020, 14:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Wauw Wauw, wat een service, alles goed bevonden, en hartelijk dank voor de "e x t r a" !!! U streeft de perfectie na, het geeft een fantastisch gevoel. Tot binnenkort !!!

DVD-mix9 March 2020, 14:39

Bedankt Jean voor uw positieve reactie en uw Wauw Wauw gevoel :):)
Als u bepaalde dvd's zoekt, bezorg ons uw verlanglijst. Wij trachten u te helpen. Graag tot een volgende keer.

Webshop Directory

Categories