EasyWebshop

Asian Import

Asian ImportSatisfaction score: 4.5/5
11 votes, 85 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.asianimport.be

Asian Import
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, French, Dutch, Euro

Reviews

We found 85 reviews.

1 - 2 - 3 - 4 - Next page - Last page

Dhr. John TurkFriday, 13 September 2019, 14:01

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prima prijs zeer goede kwaliteit en een erg snelle levering!

Mevr. Naomy BerckTuesday, 3 September 2019, 13:40

Jammer dat de klantenservice niet hun prioriteit is. Had donderdag pakketje besteld, en ze hebben bij het ingeven van het adres een fout gemaakt. (Ik heb dubbel gecheckt of de fout zeker niet bij mij lag). Bij melding hiervan kreeg ik bericht terug even geduld te hebben en te wachten tot ze antwoord kregen van Bpost. Heb zelf gebeld naar Bpost en die wist mij meteen te vertellen wat er mis is gelopen. Dit heb ik zo ook doorgegeven. Ten laatste maandag zou Asian Import met een definitieve oplossing komen. Maar zoals je al wel kunt raden heb ik tot op heden nog niets gehoord. Heel jammer, want ben in de toekomst zeker van plan nog te investeren in mijn edelstenen opleiding en hopelijk praktijk. Helaas denk ik nu beter een ander adres te zoeken.

Asian ImportTuesday, 3 September 2019, 13:57

Beste, klantenservice is ons wel belangrijk, wij hebben na uw telefoon onmiddellijk een dossier ingediend bij onze vervoerder voor dit pakket. Bpost heeft uw pakket naar een andere straat en gemeente verzonden (op hun eigen houtje), ons werd beloofd dat ze maandag nieuws zouden hebben, maar helaas hebben wij dit nog niet ontvangen. Mogen wij u vragen om nog even geduld te hebben. wij nemen contact met u op zodra we meer nieuws hebben en dan kunnen wij u een oplossing aanbieden.

Mevr. Francis KoningsFriday, 30 August 2019, 12:20

Goede service. Mooie levensechte beelden.

Dhr. Wim GoorThursday, 29 August 2019, 16:26

snelle en uitstekende service. Tevens keurig verpakt en snel geleverd

Dhr. Christophe De SlooverSunday, 25 August 2019, 17:09

Super behandeling! Mooi pakket gekregen zonder plastic rotzooi maar handige stoffen zakjes waar alles apart in zat.

Alles was perfect zoals het hoorde...

Volgende bestelling komt er zeker aan!

Dhr. ERIC GHYSBRECHTMonday, 5 August 2019, 11:43

Snelle verzending! Voldoet geheel aan de verwachtingen!

Mevr. Lisa-Marie BillietTuesday, 25 June 2019, 13:18

De afwerking van het product kan beter maar alles werd wel zeer snel verstuurd en geleverd! Over het algemeen dyus zeer tevreden :)

Mme. Sandrina MichielsSunday, 16 June 2019, 20:43

Livraison super rapide. Tout ok.

Mme. justine GilletFriday, 14 June 2019, 13:09

conforme et rapide, un plaisir ! Merci à vous

M. Alexandre FilléeMonday, 3 June 2019, 13:38

Toujours un plaisir de commander chez vous.
Impeccable!

Mevr. Christine LambrechtSunday, 5 May 2019, 7:58

Zeer tevreden over mijn bestelling en de vlotte service

M. Alexandre FilleeSaturday, 20 April 2019, 16:59

Rapide, suivi et soigné.
L’EXCELLENCE.

Dhr. Bram PuypeSunday, 14 April 2019, 9:49

Mooi artikel, goed verpakt en snel geleverd!Top!

M. Edmond DuchateauThursday, 20 December 2018, 15:22

Produit conforme(Encens NAG CHAMPA) à la description. Préparation et livraison rapide.
Satisfaction à 100% de mon achat chez Asia Import

MelvinSaturday, 26 May 2018, 9:19

Snelle verzending en goed verpakt de bestellingen .Ik ben heel blij met de artikelen die ik heb gekocht.Allemaal voldeden ze aan mijn verwachtingen.Ook bedank voor die gratis wierook.

Elke krijgerMonday, 12 March 2018, 16:05

Tevreden. Mijn thee die ik kocht was heel leuk verpakt.

Daniël OpdecamWednesday, 24 January 2018, 21:08

Best tevreden met mijn Tibitaanse vlaggetjes,goede
service,ook tevreden met mijn gratis wierook stokje,bedankt Asian Import

Daniel Opdecam

Stefanie VDKFriday, 22 December 2017, 13:21

Alles heel vlot verlopen met snelle levering. Juist 1 opmerking: ik had Lord Budddha wierook besteld en heb Lord Shiva gekregen. Maar na testen, bevalt de geur mij ook :-) Bedankt !

lienSunday, 17 December 2017, 13:07

steeds tip top in orde en snel geleverd en steeds naar wens zonder fouten.

WimTuesday, 12 December 2017, 15:21

Elke bestelling die ik tot nu toe ontvangen heb was steeds volledig, verzorgd en snel geleverd. Waarvoor dank

AlettaSunday, 10 December 2017, 11:36

Prima en snelle levering.

Dominique verlodtTuesday, 5 December 2017, 21:04

Weer mijn lading wierook besteld en weer super happy , altijd netjes verzorgd snelle levering en mooi cadeautje gekregen een tempelbel buddha , dank u voor het geweldig cadeau me happy again

Nadine D.Thursday, 21 September 2017, 14:42

Snelle levering, zorgvuldig verpakt. Prachtig beeld van de groene Tara, met natuursteen ingelegd. Mooie afwerking van beeld. Ben blij mee!

Thijs JanssenFriday, 25 August 2017, 18:51

Mooi beeldje, afwerking mocht nog ietsje beter. Boek en wierrook er gratis bij, top wat een verwennerij. Ook supersnelle verzending en uitstekend verpakt in leuke tas.

1 - 2 - 3 - 4 - Next page - Last page

Webshop Directory

Categories