EasyWebshop

Jewellicious

JewelliciousSatisfaction score: 5/5
74 votes, 84 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

/www.jewellicious.be

Jewellicious
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

84 reviews were found.

1 - 2 - 3 - 4 - Next page - Last page

veerleThursday, 16 november 2017, 6:36

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Steeds mooie producten ontvangen. Behalve nu bij uitverkoop...
Armbandje met een kraal die stuk was ontvangen nu moet je zelf maar contact opnemen met Miracles. Een grondigere controle voor het verzenden was aan te bevelen nu ontgoocheling .... Jammer!

InnekeSaturday, 11 november 2017, 15:47

Altijd leuke en persoonlijke pakjes van jewellicious! Snelle levering! Spijtig dat je ermee stopt

CharlotFriday, 10 november 2017, 13:10

Supermooi verpakt jammer dat het nu stopt, ben supertevreden met de oorringen :-)

CharlotFriday, 10 november 2017, 13:09

Supermooi verpakt jammer dat het nu stopt, ben supertevreden met de oorringen :-)

PetraThursday, 9 november 2017, 18:49

Goede service, snelle levering. Mooi verpakt.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Charlot ClaerhoutWednesday, 4 october 2017, 20:25

Merci voor de mooie oorringen en mooi verpakt :-)!

SophieSunday, 24 september 2017, 13:09

Heel goede service!
Absolute aanrader!

BernadetteMonday, 28 august 2017, 13:52

Makkelijke toegankelijke site, mooie producten, snelle levering, kleine persoonlijke attentie bij de levering. Wat moet een mens meer ? Zeker een aanrader

Anja De BockMonday, 28 august 2017, 13:23

Het pakket van Eveline ontvangen, is al pure verwennerij op zich. Snelle levering, verzorgd en mooi verpakt, persoonlijke boodschap, een kleine attentie. Deze dame verwent haar klanten. Topservice !

HanneFriday, 4 august 2017, 14:34

Snelle levering! Leuke verpakking en verrassing! Top gewoon! X

KellyThursday, 3 august 2017, 16:29

Goede service
Snelle levering
Leuk verpakt

Iris Van den BusscheThursday, 3 august 2017, 8:30

Terug super tevreden, de doos openmaken en zien hoe het verpakt is maakt me al super gelukkig

Iris Van den BusscheTuesday, 1 august 2017, 9:53

Super snel verzonden, super verpakt met een leuke attentie kortom tof om zo een pakket te mogen ontvangen 10/10 en zeker tot een volgende keer!!!!!

HanneMonday, 31 july 2017, 14:45

Mijn bestelling werd heel snel geleverd. Leuk verpakt en de kleine attenties waren echt super. Evenals het kleine probleem dat snel werd beantwoord/opgelost. Absolute aanrader!

CathyThursday, 27 july 2017, 18:48

Zeer blij met de kettingen en armbandje die ik besteld heb, deze voldoen (zoals altijd) helemaal aan mijn verwachtingen.
De verpakking was super leuk! Ook de extra gadgets vind ik super attentvol.
Bij Jewellicious krijg je nog een persoonlijk service, die je nergens anders nog vindt. Een echte aanrader!

SofieMonday, 24 july 2017, 20:35

Goede service, ruim en groot aanbod + ultrasnelle levering

ValerieFriday, 21 july 2017, 16:57

Zeer snelle levering!
Mijn dochter was super blij met haar nieuwe oorbellen!

ShirleyFriday, 21 july 2017, 8:59

Alweer super tevreden...een echte aanrader! Bedankt Eveline!!!

KarinWednesday, 19 july 2017, 16:04

Super mooie juwelen, zeer snelle levering en geweldig lekker geurtje wanneer je de netjes verpakte doos open doet. Heel fijne ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.

VeerleTuesday, 18 july 2017, 13:11

Top service steeds lieve woorden bij. Ze zijn altijd bereid om te helpen. Een aanrader.

YasminaTuesday, 18 july 2017, 10:44

Heel mooie juweeltjes en een top service :)

ShirleySunday, 16 july 2017, 10:26

Super vriendelijk en heel snelle levering!!! Heel tevreden met mijn armbandjes en van de service.

PetraWednesday, 12 july 2017, 13:30

Heel mooie juwelen, goed verpakt en leuk persoonlijk kaartje bij. Voor mij zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Elke BuyseMonday, 10 july 2017, 19:59

Heel mooie juwelen, heel mooi en degelijk verpakt met een heerlijk geurtje! Ik stond echt perplex, heel tevreden!!!!

1 - 2 - 3 - 4 - Next page - Last page

Write review

Name Check
Message Check
remaining characters
Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Webshop Directory

Categories