EasyWebshop

Butterfly Beauty

Butterfly BeautySatisfaction score: 5/5
15 votes, 35 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Schoonheidszorgen, nagelstyling en gezondheid

www.butterflybeauty.be

Butterfly Beauty
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

35 reviews were found.

VeerleMonday, 27 August 2018, 18:01

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zoals steeds, perfect verzorgde nageltjes met ondertussen een gezellige babbel!

MarieFriday, 29 June 2018, 13:45

Het was een vriendelijke, correcte behandeling.

Veerle TrochSaturday, 23 June 2018, 13:10

Rustgevende, kwaliteitsvolle behandeling (Social Deal)

IngridSunday, 10 June 2018, 20:07

Zeer vriendelijke ontvangst. Er werd uitgebreid de tijd genomen. Veel uitleg en een rustgevende behandeling. (Social Deal)

SandraMonday, 4 June 2018, 15:44

Zeer aangenaam persoon, zeer mooi resultaat. En wist wat ik wou en is ook zo uitgevoerd

MireilleSaturday, 26 May 2018, 22:04

Veel uitleg , zalige gelaatsverzorging ,jammer dat het uur zo snel voorbij was (Treatwell)

NancyThursday, 10 May 2018, 15:14

Zeer vriendelijke dame.Zalige gezichtsbehandeling met de nodige uitleg erbij. Ik ga zeker nog eens terug!(beoordeling Treatwell)

Assia BakkaliWednesday, 9 May 2018, 13:48

De eerste keer dat ik eens iets win . En dan nog wel gellak. Heel tevreden met het resultaat . Zeker voor herhaling .
Lieve , spontane dame .
Tot de volgende keer

Petra WilssensWednesday, 9 May 2018, 13:48

Net een gelaatsreiniging laten doen. Totaal ontspannen en met zacht huidje buiten gestapt. Bedankt Anne �

Karen VerdicktSunday, 8 April 2018, 13:21

Heel hartelijke ontvangst. ik voelde me direct op mijn gemak. Zeker met een glas cava ;-)
Zorgzaam (muziek, dekentje.. (social deal)

KarenSaturday, 7 April 2018, 13:50

'Dag Ann. Ik wil je nog eens bedanken voor de heerlijke gelaatsbehandeling. Echt jammer dat ik bepaalde stukken gemist heb. Het is je dus gelukt om me helemaal te doen ontspannen !!! Groetjes, Karen'

Tinny VerhulstMonday, 26 March 2018, 0:10

1e keer zeker voor herhaling vatbaar toppie - goeie service, kennis van zaken, aangename ervaring - DOEN !! (Recensie Social Deal)

GunselThursday, 22 March 2018, 18:34

Bedankt goede levering.Wij gaan nog bestellingen plaatsen.

Sonia De SmetSaturday, 3 March 2018, 21:14

Vriendelijke ontvangst, bekwame hartelijke dame (recensie Social Deal)

SharonThursday, 1 March 2018, 6:41

Een enorme goede ervaring hier. Jullie zien mij zeker terug!

SemihaTuesday, 26 December 2017, 10:37

Een geweldige dame met veel pit, passie en ambitie. Ze is ook enorm goed in het zetten van gelnagels. Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat! Ik kom zeker terug!

Dorien PiessensSaturday, 1 July 2017, 6:58

Heb hier mijn trouwnagels laten doen, mijn mama haar wenkbrauwen laten epileren, mijn mama haar shmink echt super tevreden van! Goede kwaliteit, goede prijs en super vriendelijk!

Stefanie HuygensWednesday, 17 May 2017, 15:05

Supertevreden van de producten, vlotte levering en supergoede service! Een aanrader!

ElkeWednesday, 28 December 2016, 19:12

Correcte levering, zeer vriendelijk, leuke attentie met de feestdagen. Goede producten. Een vaste klant erbij!

nancy denertSunday, 18 December 2016, 19:07

correcte levering, heel tevreden over de producten.

Marie-Louise BlommaertWednesday, 9 November 2016, 9:13

zeer vriendelijk
(recensie Social Deal)

Marijke De JongheSunday, 30 October 2016, 9:36

Hele vriendelijke vrouw en heel blij met mijn nagels.

anoniemSunday, 30 October 2016, 9:35

Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en ik ben heel erg tevreden met het resultaat. Ik kom zeker nog eens terug.
(recensie Treatwell)

Marleen ForéSunday, 30 October 2016, 9:30

vriendelijke dame, zonder pretentie.
(recensie Social Deal)

Webshop Directory

Categories