Yu-Gi-Wang

Yu-Gi-Wang

www.yu-gi-wang.nl




Yu-Gi-Wang
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, Euro

Reviews

We found 583 reviews.

plagueice17 September 2015, 14:36

kvind yu gi wang maximaal, yu gi oh moet blijven bestaan. ze zouden in asie iets moeten uitvinden dat je 3de kunt dualeren, met een scanner op elk kaartgebied die neppe kaarten detecteert

Nick11 September 2015, 16:19

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Yu-Gi wang is een erg goede shop.
Snel in reageren, ze kunnen alle kaarten speciaal bestellen voor een goede prijs.

Al met al niets slechts over op te merken.

De verzending en verpakking is trouwens buitengewoon !!!!

Rodney Kruyer11 September 2015, 14:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Er is weinig meer wat ik kan zeggen over de geweldige service van Yu-Gi-Wang. De service is gewoon super, en de klantvriendelijkheid kan naar mijn mening niet beter zijn. 5 sterren!

G7 September 2015, 15:48

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Wilde graag een kaiba deck reloaded hebben. Nergens meer te koop en dus maar de poging gewaagd om te vragen of Yu-Gi-Wang het kon bestellen. Ze zouden kijken en als het besteld kon worden, deden ze dat. Een week later hadden ze het deck binnen en heb ik het kunnen afnemen. Super geregeld dus!

Zeker een aanrader.

Jelmer7 September 2015, 15:24

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Overzichtelijke site, goede service, kwaliteit van kaarten is uitstekend en de kaarten worden goed beschermd geleverd.

Wens: Zoekfunctie naar bepaalde kaarten toevoegen geselecteerd op: type, attribute, lvl/rank ed. zal het gebruikers gemak nog meer bevorderen.

Desalniettemin 5 sterren waard! Een echte aanrader!

Menno3 September 2015, 13:16

Al meerdere keren kaarten besteld en ik ben zeer tevreden! Kaarten zijn er mooi uit en de verzending wordt erg netjes gedaan. De extra kaart(en) die erbij worden geleverd zijn daarnaast een leuk extraatje.

Rodney Kruyer1 September 2015, 22:35

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Nogmaals, geweldige service.
De kaarten kwamen in uitstekende staat aan en werd goed op de hoogte gehouden via e-mail. De extra kaart naar keuze bij een bepaalde besteding is enorm gewaardeerd en toont echt aan hoe klantvriendelijk deze winkel is.

Stefan31 August 2015, 17:50

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goede site en snelle levering. En ook zeer goede klantenservice.

Nah31 August 2015, 13:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goede website, snelle levering

Jason30 August 2015, 13:16

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Enorm goede site. Kaarten zijn normale prijs en komen aan in geweldige staat. Zelfs de LP kaarten zijn nog in goede staat.

Ook de communicatie via de mail is snel en goed.

Maarten Pot29 August 2015, 14:29

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer goeie site, snel binnen en excellente service. Je kan zelfs bij een juiste besteding wat extra's krijgen, zeer klantvriendelijk op deze manier. Ook de levering is zeer snel en je word van elk detail op de hoogte gehouden

Rob Vos28 August 2015, 13:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

goeie site
ik had zelf me postcode verkeerd ingevuld
toen ze daar achterkwamen mailde ze me dat het daardoor vertragend was en wat de juiste postcode is. Prima site!

Rodney26 August 2015, 20:50

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hele goeie service, zeer klantvriendelijk.
Snelle levering en de updates ook zeer gewaardeerd. Kaarten allemaal in uitstekende staat, zeker een aanrader.

Max26 August 2015, 15:42

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hele goede service kaarten zijn in top conditie

Stijn22 August 2015, 13:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Beste site om Yu-Gi-Oh kaarten te bestellen! Omdat mijn order iets later verwerkt zou worden door omstandigheden, mocht ik gratis een kaart uitzoeken t.w.v. 4,50! En dan wordt mijn order ook nog een dag eerder dan verwacht verwerkt! Ook het pakketje was uitstekend met goede bescherming voor de kaarten! Zeker een aanrader!

Matthijs20 August 2015, 13:26

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

DUTCH CUSTOMER
The best site I have found so far for Yu Gi Oh cards. A huge collection, fast email responds and the prices are spot on. The only downside is that I miss some kind of filter to search for specific cards on the site.

Yu-Gi-Wang20 August 2015, 22:46

Helemaal mee eens, wij zullen kijken (helaas op de langere termijn) of wij uiteindelijk een betere webshop leverancier kunnen vinden. Ons eerste doel blijft echter om een winkel te gaan starten.

Thomas Winkenius16 August 2015, 15:27

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

'Dutch buyer'

I'm very pleased with this site. The service is excellent! The shipping is in 2/3 workdays and the prices of the cards are mostly the cheapest I can find.

The only disadvantage I can come up with, is that this site needs some kind of filter. This way you can look for specific kind of cards: like dragons/spellcasters/warriors/etc, effect cards/spell cards/trap cards and the different attributes such as light, dark and earth.

Yu-Gi-Wang20 August 2015, 22:47

Helemaal mee eens, wij zullen kijken (helaas op de langere termijn) of wij uiteindelijk een betere webshop leverancier kunnen vinden. Ons eerste doel blijft echter om een winkel te gaan starten.

CED15 August 2015, 16:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Perfecte service en levering, kaarten allemaal heel veilig ingepakt en heel snel in de bus.

rory14 August 2015, 0:57

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

these guys do a very good job you will not be dissapointed

Nick10 August 2015, 20:00

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goeie service, snelle reacties op de E-mail, verzending gaat super snel en natuurlijk alles in toploaders en bubblewrap envelope...Kortom, super site!

Roy8 August 2015, 23:43

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

goed en netjes verpakt goede prijzen communicatie goed snapt wat klantenservice inhoud wat tegenwoordig in NL niet meer bestaat zal er zeker vaker kopen!

Mohamed Moussaoui7 August 2015, 19:19

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik ben zeer tevreden over yu gi wang. Zal er zeker nog vaker wat bestellen!

Keep up the good work!

Max1 August 2015, 13:56

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goede site. Inhoud op de site is goed en uitgebreid, fijne service en snelle verwerking van orders.

Erwin29 July 2015, 14:01

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goede website met een groot aanbod aan kaarten, zeer goede service en een heldere en snelle communicatie.

Webshop Directory

Categories