EasyWebshop

TheBeerShop

TheBeerShopSatisfaction score: 5/5
36 votes, 45 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Dé online shop door en voor bierliefhebbers

/www.thebeershop.be

TheBeerShop
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, French, Dutch, Euro

Reviews

45 reviews were found.

PatrickThursday, 14 september 2017, 20:37

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Excellent service. Je reviendrai.

BjornSaturday, 9 september 2017, 13:17

Vlotte communicatie. Zeker voor herhaling vatbaar.

richardMonday, 17 july 2017, 21:59

comme d'habitude un service impeccable et les délais scrupuleusement respectés bref un fournisseur a recommander a tous vos amis amateurs de bières

TheBeerShopMonday, 17 july 2017, 22:03

Merci pour ton commentaire Richard , on fait notre mieux:)

Heureux de lire que ca vous plait :)

Cordialement

Kevin

Johan AertsTuesday, 11 july 2017, 15:16

Snelle levering en persoonlijke opvolging van het pakket!!Ik had verkeerd besteld en kreeg meteen een mail om me te informeren, verder correcte levering

Sam Van BastelaereSaturday, 8 july 2017, 6:43

Mijn eerste maar zeker niet de laatste aankoop via de site, mooi aanbod, snelle verzending. Een aanrader voor de echte liefhebber

richardTuesday, 20 june 2017, 14:29

excellent service qui tiens ses promesses

Sammy DewildeWednesday, 7 june 2017, 22:40

Kennis van zaken, mooi assortiment, zeer snelle levering en status van de bestelling. Gewoonweg top, een aanrader!

Eric ServaesSaturday, 3 june 2017, 14:20

Mooi gamma aan bieren, vooral de minder " commerciële " die je in de supermarkten vindt. ----- snelle levering en degelijk verpakt. Maw : top

Aerts JohanMonday, 29 may 2017, 14:04

Zeer snelle levering, geeft steeds door in welke fase de levering zich bevindt

CarloThursday, 4 may 2017, 10:26

Zeer goed assortiment aan speciaalbier via de webshop. Redelijk hoge verzendkosten maar het bier kwam snel en zeer goed verpakt aan in Nederland. Top!

TheBeerShopFriday, 5 may 2017, 10:01

Hallo Carlo, bedankt voor je feedback. En je hebt helemaal gelijk wat betreft de hoge verzendkosten. jammer genoeg hebben we nog geen enkele goedkopere transporteur gevonden die onze bestellingen veilig en snel bij de klanten kan krijgen. Van zodra we die gevonden hebben, brengen we de verzendkosten voor NL meteen naar beneden.

DirkThursday, 27 april 2017, 14:08

Prachtig website en vooral de ruime keuze die er is.
goede service,Zeer tevreden.
Tof gearrangeerd in uw garage volgens mijn vrouw.
Tof Concept Kevin!
Zeker voor herhaling vatbaar

Nog een tevreden klant!Thursday, 27 april 2017, 10:27

Snelle feedback. Snelle levering. Zeer goede opvolging en feedback. Misschien meer duidelijkheid ivm leverings mogelijkheden. Afhalen in afhaalpunt was mij onduidelijk waar deze zijn of wat hiermee bedoeld wordt.

TheBeerShopThursday, 27 april 2017, 11:02

Bedankt voor de feedback. We zijn blij dat je tevreden bent en we zullen proberen de omschrijving voor "afhaalpunt" aan te passen! Alvast bedankt voor de tip!

Agnes Slot-KokSunday, 16 april 2017, 22:06

Kevin, je webshop ziet er heel mooi uit!!
Heel veel succes ermee, maar daar heb ik vertrouwen in als ik de recensies lees. :) Groetjes uit Westfriesland.

AlengrinWednesday, 15 february 2017, 13:50

Interessant aanbod van weinig courante Belgische bieren en persoonlijke en vriendelijke service. Voor herhaling vatbaar!

Daniël VlyminckxWednesday, 25 january 2017, 13:24

Zeer goede bieren die je nergens anders vindt. Snelle, correcte en vriendelijke service.

M-ChristineFriday, 23 december 2016, 10:39

Even rechtzetten... Wegens een computerprobleem had ik enkele mails o.a. antwoord ophaalpunten, niet ontvangen. Het was wel degelijk allemaal in orde!!

M-ChristineThursday, 22 december 2016, 9:22

Zeer vlugge en correcte levering! Fantastisch! Toch vond ik het spijtig dat ik geen bevestigingsmail (ook niet in spam) heb ontvangen, wel een mail dat de levering onderweg was. Mijn vraag over de eventuele ophaalpunten werd niet beantwoord.Toch zullen we deze webshop verder volgen.

StijnSunday, 27 november 2016, 12:43

Zeer tevreden over de service en het assortiment. Top !!!

Bart JanssenWednesday, 23 november 2016, 10:24

Ik heb nu een aantal keren een bestelling geplaatst en ik kan niet anders dan zeer positief reageren!

Kevin weet waar hij het over heeft, bovendien is de service tot in de puntjes verzorgd.

Afhaaltijden zijn zeer flexibel, praktisch alle manieren van betalen zijn mogelijk, alles is gewoon goed geregeld.

Voor iemand die bewust geen groot assortiment aanhoudt, is de keuze toch erg ruim, er is voor ieder wat wils bij, bovendien is de kwaliteit van de bieren fantastisch!

Ik ga hier in de toekomst zeker nog veel vaker bestellen!

GeertSaturday, 1 october 2016, 14:06

Een fijne eerste ervaring met deze erg originele beershop. Het persoonlijke kontakt ter gelegenheid van de levering in de late avond was heel prettig. Hoop in de toekomst nog vaak met hen te werken. Bedankt!

FranckFriday, 30 september 2016, 13:19

Just PERFECT !!!
thanks a lot for all these beautifull bottles!

Bernd ZwinnenFriday, 16 september 2016, 19:11

TOPSHOP. ZEER RUIM ASSORTIMENT. KENNIS VAN ZAKEN. EEN ABSOLUTE AANRADER VOOR ELKE BIERLIEFHEBBER.

Wim JanssensSaturday, 3 september 2016, 13:35

Perfect

BartFriday, 19 august 2016, 18:49

Super service. 's Avonds besteld en 's anderendaags persoonlijk op 't werk geleverd. We zijn dan ook collega's :-)
Netjes in doos verpakt met beschermingsmousse. Hier wordt je als klant nog echt in de watten gelegd!

Write review

Name Check
Message Check
remaining characters
Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Webshop Directory

Categories