EasyWebshop

Fresh4Pets

Fresh4PetsSatisfaction score: 5/5
49 votes, 107 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.fresh4pets.be

Fresh4Pets
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

107 reviews were found.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - Next page - Last page

Dhr. patrick van de kerckhoveFriday, 22 March 2019, 18:06

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Onze eerste bestelling hier.
Alles lag mooi klaar.
Amigo heeft gesmuld van de zalm !
't Was opmerkelijk van 'lek mijn lip' ;-) !!!
Dat beloofd voor de rest.
Ook super dat jullie bio aanbieden !
En wat een goeie ligging om zelf af te halen + ook eventueel aan huis leverbaar ... voor als het sneeuwt ;-)
Zeer tevreden !!! We komen terug.

Mme. Marie Claude HuensMonday, 18 March 2019, 20:07

Steeds tevreden en de dobbers ook

Mevr. Nancy BlanckeTuesday, 12 March 2019, 15:39

Mme. Marie Claude HuensSaturday, 2 March 2019, 13:24

Altijd prima en zelfs nog beter. Persoonlijk vind ik dat de kwaliteit van kvv fresh4pets konijn verbeterd is want iets minder grovere stukken been, eend ook beter want minder vettig. De drie dobbers hebben betere ontlasting dus ja nu enkel kvv van jullie merk. Proficiat voor jullie merk.

Mevr. Isabelle HavenithSaturday, 23 February 2019, 16:10

Reeds meerdere malen hier besteld. Alles verliep pico bello en naar wens. De levering gebeurt vlot en kan in samenspraak op een voorkeursdag gebeuren. In mijn ogen is fresh4pets zeker een aanrader. :)

Mme. Marie Claude HuensSaturday, 16 February 2019, 13:58

Steeds prima en tevreden, heb zelfs jullie naam vermeld in een group kvv van Facebook

Dhr. Jurgen DevosMonday, 11 February 2019, 11:54

altijd zeer vriendelijk, behulpzaam en correct. Ik had een foute betaling gedaan en direct hebben ze dit weer gestort!
Goede ligging, vlak bij afrit snelweg. Groot assortiment dat ze de laatste tijd nog aan het uitbreiden zijn.

Dhr. Luc IngelbeenSunday, 10 February 2019, 15:42

Goede producten, correcte levering en bediening. Onze hondjes zijn er dol op !!

Mevr. Seurinck BenedicteFriday, 8 February 2019, 17:43

Goeie, vlotte & vriendelijke bediening!

Mevr. Anja TielemansFriday, 8 February 2019, 1:21

Heel blij dat ik Fresh4Pets ontdekt heb! Fantastisch goede en snelle service, duidelijke info over de produkten en heel goede kwaliteit KVV. Mijn twee honden eten de Fresh4Pets KVV veel liever dan alle andere merken die ik in het verleden gegeven heb dus ik ben een meer dan tevreden klant. Bijkomend en heel belangrijk pluspunt is dat er zoveel keuze is in merken en dat je op die manier kunt uitproberen wat voor jouw hond de beste voeding is. Niks dan lof, ik heb het al heel anders meegemaakt!

Mevr. Hanne BoucquezThursday, 7 February 2019, 14:43

Het is nu bijna een jaar dat ik bij FRRSH4PETS bestel. Hier hebben we een goeie balans gevonden tussen
wat de hond lekker vindt,
goed is voor zijn lichaam,
EN wat voor hem belangrijk was,
zorgt dit eten voor
een goeie darmflora. Ik geef sinds kort ook het eigen merk, ik zie geen verandering in stoelgang, en hij eet het ook graag.
Hopelijk komt hij hiervan nu ook wat bij.

Mevr. Kim HuysentruytTuesday, 5 February 2019, 19:00

Supertevreden!

Bestelling was in orde (voor afhaling), en het contact was vriendelijk.

Mr. Sven DelporteWednesday, 30 January 2019, 14:34

Zoals altijd een correcte en snelle service.

Mevr. Sharon DemeulemeesterThursday, 17 January 2019, 17:04

Goeie en snelle service. Grote keuze

Mrs. Ann DesmedtThursday, 17 January 2019, 13:25

Zoals steeds een 5 sterren TOPSERVICE!!!
Snelle behandeling en informatie over levering.
SUPER VLOTTE COMMUNICATIE en levering.
SUPER TEVREDEN van de KWALITEIT van producten, communicatie, levering !! Alles TOP. Altijd even vriendelijk en correct !! Hartelijk bedankt voor jullie toewijding !

Dhr. Luc IngelbeenSaturday, 12 January 2019, 16:42

Goederen zo meegekregen om nadien te betalen...wederzijds vertrouwen dat kom je niet vaak meer tegen!! En de hapjes... onze 2 bassets en onze St. Bernard vinden ze heel lekker !! Zeer tevreden !!

Mevr. Helena Van RoyTuesday, 8 January 2019, 18:24

Goede en snelle service zoals gewoonlijk :D

Mme. Marie Claude HuensSaturday, 5 January 2019, 22:29

Na een lange zoektocht naar een KVV van kwaliteit omdat onze 3 dobermans soms gevoelig en kieskeurig zijn, vielen we op Fresh4pets. We kregen antwoorden op al onze vragen en zelfs raad.
Dus kwaliteit, redelijke prijzen, service en raad...What else?
We zijn echt tevreden, onze hondjes smullen en zijn gezond wat zeer belangrijk is.
Hartelijk dank

Mevr. Isabelle DonckWednesday, 2 January 2019, 20:12

Fantastische opvolging door Wim (en soms 'assistent' :-))
Onze hondjes zijn alvast super-tevreden! En wij dus ook...

Dhr. Wesley WerkbrouckFriday, 28 December 2018, 22:48

Ik ben niet de persoon van veel reviews zelf te schrijven maar deze is toch verdiend.
Mijn allereerste contact met Wim was telefonisch en had daar een heel goed gevoel aan overgehouden door de goede uitgebreide uitleg.
Onze Cane Corso pup heeft sinds hij is gearriveerd op 13/10 elke dag 3x kvv gegeten.
Werkelijk elke maaltijd is al een ongelofelijk feest geweest.
Dat er dan al eens een kleine vergetelheid gebeurd neem ik er zeer graag bij. gebeld en de volgende keer opgelost,zeer klantvriendelijk ook dus!
Wij zijn zeer tevreden klanten en het ligt ook op de weg van en naar het werk,kan niet makkelijker zijn.
Zou zeggen doe zo voort!!

mvg Wesley

Mevr. Katrien JonckheereMonday, 10 December 2018, 17:30

Fantastische service !

Mevr. Cattleya GaleynThursday, 6 December 2018, 20:13

Snelle levering! Juist soms onvolledig.

Dhr. Danick De MeulenaereThursday, 6 December 2018, 17:26

toch het beste eten dat er is voor onze hond!!

Mrs. claire vanpeperstraeteThursday, 29 November 2018, 16:50

super . groot aanbod .in vergelijking met andere verkooppunten is de prijs redelijk .Ik ben blij dat ik dit gevonden heb niet ver van huis en niet moet laten leveren .De honden zijn er dol op . Eten hun bakje leeg in 30 sec .
Web-site kan iets beter ( info direct over Tammenga grootverbruik : wat erin zit ) Betalingsmethode onthouden , iedere keer het kaartnummer moeten intikken met slechte ogen is een beetje vervelend .Maar da's informatica :-)

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - Next page - Last page

Webshop Directory

Categories