EasyWebshop

Alice in Luierland

Alice in LuierlandSatisfaction score: 5/5
6 votes, 10 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Kids & Gifts Concept Store

www.aliceinluierland.be

Alice in Luierland
StatusClosed: customers get a message to come back later
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

10 reviews were found.

JdlFriday, 14 September 2018, 11:59

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super mooi ingepakt. Heel snelle levering. Zijn heel content

EvelyneSaturday, 14 July 2018, 14:27

Mooi verpakt,extra "touch",origineel,snel,vriendelijke,eerlijke zaakvoerdster!

MonaFriday, 29 June 2018, 19:43

Super goede service,zeer rap geleverd en zeer mooi in mekaar gestoken de meters zullen blij zijn met hun cadeau:)

HeidiSunday, 13 May 2018, 13:16

Ik heb voor 2 eerste communicantjes een armbandje met naam gekocht. Ik heb er al ééntje gegeven en ze vond het heel erg mooi. Ook het doosje waar het in zat was prachtig versierd met haar naam. Mooie commentaren gekregen.

Lies vanden bogaerdeMonday, 26 February 2018, 15:43

Een pamper kasteel besteld. Super tevreden van het resultaat en ook van de levering aan huis.

ElineFriday, 5 January 2018, 11:29

Reeds 2x een bestelling geplaatst, 1x de kerstballen en 1x een sweetjewel.
Bij beiden zeer tevreden over het eindresultaat, en een extra pluim voor de vriendelijke ontvangst bij afhaling! Bedankt

Desmet ElsFriday, 17 November 2017, 10:49

Beste, ik heb 3 kerstballen met naam, voor de warmste week, gekocht bij jullie. Heel tevreden, goed verpakt en heel mooi item.En heel mooi initiatief! Groetjes Desmet Els

LienThursday, 15 June 2017, 13:28

Ik kocht voor mijn zoontje een droomdeurtje...
Dit was het beste wat ik ooit kocht, zo kan ik veel meer inspelen, helpen bij wat hij allemaal voelt en niet altijd rechtstreeks tegen een volwassen(ouder) kan zeggen!!!
Super! Iedere klas, huis zou dit moeten hebben...

KatjaFriday, 2 June 2017, 19:25

Mijn broer vond het pamper-uiltje geniaal. Geweldig ook dat het tot daar geleverd werd.

Gina & Geert RosseelFriday, 14 April 2017, 13:40

we hebben een valiesje laten personaliseren voor een geboorte en de ouders vonden het heel prachtig

Webshop Directory

Categories