dorpjesshop

dorpjesshopSatisfaction score: 5/5
37 votes, 94 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.dorpjesshop.nl

dorpjesshop
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyGerman, English, Italian, Dutch, Euro

Reviews

We found 94 reviews.

Mevr. Helene KlompenmakerFriday, 30 October 2020, 13:39

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Makkelijk en snel bezorgd.

dorpjesshopFriday, 30 October 2020, 18:32

Ja daar staan we om bekend en niet te duur. Veel plezier met uw items. Bedankt voor uw review

Dhr. Dennis De vriesTuesday, 27 October 2020, 13:58

Top!

dorpjesshopFriday, 30 October 2020, 18:32

Dank je wel voor review Veel plezier met uw items.

Dhr. Eric EversSunday, 25 October 2020, 13:44

Prima service, wist niet dat de pakketjes alleen op vrijdag verzonden werden, maar dat werd al snel duidelijk gemaakt nogmaals prima communicatie.

dorpjesshopSunday, 25 October 2020, 16:11

Bedankt voor uw review.
Normaal is dat ook niet door corona ga ik niet voor ieder pakketje naar de winkel om het weg te brengen. Ik wacht tot wat pakketten bij elkaar heb. En wat is lang wachten 20-10-2020 besteld en op 24-10-2020 al ontvangen? Veel plezier met uw item.

Sra. Isabel FuertesSaturday, 24 October 2020, 22:39

El embalaje perfecto, el producto está como nuevo.

Sr. Domingo Marchal ChicaTuesday, 20 October 2020, 17:07

have been very satisfied with the treatment received. They are very professional in their work. The shipments arrive perfectly pretended and the products are exactly what was purchased. I will definitely buy from them again, good prices and incredible attention

dorpjesshopTuesday, 20 October 2020, 17:43

Muchas gracias por tu linda referencia. Los pedidos se empaquetan con cuidado y se verifican para ver si todo es correcto. Con nosotros usted sabe lo que está comprando porque nosotros mismos tomamos fotografías y no hacemos dibujos de Internet.
Gracias y hasta la proxima.

Dhr. patrick ewijkSaturday, 17 October 2020, 12:43

snelle service- goed verpakt

dorpjesshopSaturday, 17 October 2020, 13:23

Dank je wel Patrick voor de goede recensie.

Sr. Domingo Marchal ChicaSunday, 11 October 2020, 2:58

Hola amigos, me gustaría saber cuanto tiempo va a tardar el envío en ser enviado y recibido por mi. Y que empresa de transporte será la encargada de hacer el envío. Por favor espero que llegue todo de una pieza, he tenido malas experiencias con otras empresas y otros envíos. Un saludo y gracias

dorpjesshopSunday, 11 October 2020, 11:10

Hola
Esta parte del sitio web es para calificarme. Si tiene preguntas, siempre puede enviarme un correo electrónico como acaba de hacer.
Nunca tengo ninguna queja sobre mi entrega, ya he respondido a su correo electrónico.

Mevr. tilly luijtenSaturday, 10 October 2020, 18:58

super snelle afhandeling

Mevr. jolanda vennixThursday, 10 September 2020, 10:03

Pakketje goed ontvangen

dorpjesshopThursday, 10 September 2020, 10:25

Dank je Jolanda
Veel plezier ermee

Mme. Monique DoréFriday, 21 August 2020, 19:55

Parfait bien emballé contente

dorpjesshopThursday, 10 September 2020, 10:27

Merci pour l'examen et bien sûr bien emballé pour lequel nous sommes connus.
Amusez-vous avec vos articles

Mevr. Petra ScheepersTuesday, 18 August 2020, 13:47

Wow, dat is snel binnen!!
En zeer goed verpakt, ik ben superblij met mijn nieuwe items.
Ga hier zeker vaker bestellen.

dorpjesshopTuesday, 18 August 2020, 14:28

Dank je wel voor u goede review. Heel veel plezier er mee en tot de volgende keer.

Mevr. Marit ZwemmerSunday, 16 August 2020, 13:44

Beste Kees,

Zou je voor mij kunnen kijken of je de klompenmaker hebt en misschien andere figuurtjes van Molendam?

Groetjes Marit

dorpjesshopTuesday, 18 August 2020, 14:29

Hallo Marit
Dan kun je het beste een email sturen.
Klompenmaker heb ik wel staan.
En nog meer items van de molendam serie.

Mr. Derek MillarThursday, 13 August 2020, 23:40

Again very helpful in fulfilling the order. Items are very well packed and arrived safely

Mevr. Marjo de GooijerSaturday, 25 July 2020, 8:29

Ontzettend tevreden, zal hier zeker nog vaker bestellen.

dorpjesshopSaturday, 1 August 2020, 21:56

Dank je wel voor uw goede feedback.
Veel plezier met uw items.

Dhr. Andy GysenFriday, 17 July 2020, 21:01

Weer heel tevreden. Huisjes zoals omschreven en snelle verzending. Ik kom zeker nog terug.

Mr. Derek MillarWednesday, 15 July 2020, 11:51

This delivery also only took a few days and was packed with everything arriving in good condition.

Mr. Derek MillarThursday, 9 July 2020, 12:20

Arrived all in good order and delivery time was quick. very helpful.

dorpjesshopThursday, 9 July 2020, 21:59

Thank you for your good feedback.
Yes, despite the waiting time due to the corona, it went quickly after that.
Enjoy your items.
Hope that the next package will be sent to Australia when it is locked again.

Mevr. Jolanda SchokkenbroekFriday, 3 July 2020, 20:47

Mijn aankopen waren zeer goed verpakt. Snel verstuurd ben zeer tevreden. Groetjes Jolanda

dorpjesshopFriday, 3 July 2020, 21:07

Ja sneller dan het licht kan het niet.
Dank je wel voor de goede feedback.
Veel plezier ermee.

Dhr. Andy GysenFriday, 3 July 2020, 9:36

Goede service, snelle verzending. Kortom alles in orde.

dorpjesshopFriday, 3 July 2020, 21:06

Dank je wel voor je goede feedback.

Mevr. Jolanda SchokkenbroekMonday, 29 June 2020, 18:20

Ik heb mijn bestelling keurig thuis gekregen dank hier voor. Ook alle kleine poppetjes waren goed verpakt.
Groetjes Jolanda.

dorpjesshopMonday, 29 June 2020, 20:26

Ja daar gaan we zuinig mee om zoals ook mijn eigen collectie.
Dank je wel voor de goede review

Mevr. Carla PelsmaMonday, 29 June 2020, 15:58

Snelle levering en prima verpakt!!

dorpjesshopMonday, 29 June 2020, 20:25

Dank je wel voor de goede review
Heel veel plezier met uw items.

Mevr. Sandra WagenaarSaturday, 20 June 2020, 17:35

Iedere bestelling perfect verpakt en snel bezorgd. Inmiddels een vertrouwd adres voor het aanvullen van mijn collectie.

dorpjesshopMonday, 29 June 2020, 20:24

Dankjewel voor de goede review.
Heel veel plezier met uw items.

Sig Cesare VillaFriday, 19 June 2020, 11:05

ottimi prodotti. Pacco confezionato con molta cura. Gentilezza e cortesia. Consigliatissimo!

dorpjesshopFriday, 19 June 2020, 15:45

Grazie per la tua fantastica recensione.
Goditi i tuoi bellissimi oggetti e ci vediamo presto.

Mevr. Irene CampThursday, 4 June 2020, 13:08

Prima service
Snelle verzending
Goede prijs kwaliteit verhouding

dorpjesshopSunday, 7 June 2020, 22:12

Dank je wel voor uw goede review

Webshop Directory

Categories