EasyWebshop

atelier@sigi-aron.com

atelier@sigi-aron.comSatisfaction score: 5/5
3 votes, 3 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Handmade Gemstone Jewelry

/www.atelier-at-sigi-aron.com

atelier@sigi-aron.com
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, Dutch, Euro, US dollar, British pound

Reviews

3 reviews were found.

moens annWednesday, 14 June 2017, 20:06

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

hallo sigi wat fijn je op de beurs te ontmoeten nu kan ik een gezicht plakken op de ontwerpster van de mooie juweeltjes die ik al eerder kocht ze zijn ronduit helemaal mijn ding en wat fijn te weten welke kracht de stenen uitstralen en hoe mooi je ze kan combineren danku groetjes ann

WolfgangTuesday, 3 January 2017, 18:05

Hallo Sigi,muss mich nochmal herzlich bedanken, für den super Service. Hatte vor Weihnachten auf dem Weihnachtsmarkt in Oud Reekem ein Armband gekauft das leider einen Defekt hatte.Nachdem ich dir dies mitteilte wurde das Armband sofort getauscht und auf meine Länge geändert Wow was ein Service man kann dich nur wärmtens weiteremphehlen. Danke

IrmgardWednesday, 16 November 2016, 13:12

Beste Sigi, verleden week kocht ik bij u een prachtig armband aan. Dit bleek echter wat te groot voor mij en het was dan ook geen moeite voor u om dit armbandje passend te maken. U gaf mij dan ook de resterende steentjes terug. Pas toen ik thuis kwam, merkte ik op dat u hiervan twee mooie oorbellen had gemaakt. Wat een leuke verrassing!! Heel erg bedankt en gefeliciteerd met uw mooie collectie.

Write review

Name Check
Message Check
remaining characters
Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Webshop Directory

Categories