EasyWebshop

Veerles Creatieve Hoekje

Veerles Creatieve HoekjeSatisfaction score: 4.9/5
67 votes, 156 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.veerlescreatievehoekje.be

Veerles Creatieve Hoekje
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, French, Dutch, Euro

Reviews

We found 156 reviews.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Next page - Last page

Mevr. Paula PutzeysSunday, 16 February 2020, 21:38

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik koop mijn spullen in het fysieke winkeltje van Veerle. Je wordt er altijd goed en vriendelijk ontvangen.
Veerle wil graag haar creatieve kennis met je delen en ze neemt steeds ruim de tijd om alles duidelijk uit te leggen.
Er is haar niets teveel. Voor mij is ze top!

Mevr. Mariëlle Van BaalSunday, 9 February 2020, 13:34

Had dies gekocht maar het zit niet eens in originele verpakking het zou net zo goed van aliexpress kunnen komen het was de eerste keer maar daarom zeker de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb

Veerles Creatieve HoekjeMonday, 10 February 2020, 9:47

Beste mevrouw, op de website was zeer klaar en duidelijk aangegeven dat het om een DEMO-setje ging en dus niet nieuw!

Mevr. Liliane Van DijckThursday, 6 February 2020, 16:01

Wat is de bedoeling 3 bestellingen de 2 laatste heb ik al lang gehad nu nog die van 75,98

Ms. Fabienne RoosThursday, 6 February 2020, 15:53

Weer eens een snelle verzending en aankomst van het pakje voor de verwittiging ervan. Een kleine attentie waarmee je aan de slag kan en ook een gepersonaliseerd kaartje. Wat kan je nog meer wensen?

Mevr. Susan HuismanThursday, 30 January 2020, 14:07

Heel tevreden over ontvangst bestelling.alles keurig netjes en snel! verzorgd.

Dhr. Flori RoomanWednesday, 29 January 2020, 9:17

Vlotte en goede service. Het persoonlijk geschreven kaartje was bijzonder symphatiek8

Mevr. Evelyne StappaertsSunday, 26 January 2020, 14:23

Hele goede service, snelle levering en prima communicatie! Ik kom zeker terug!

Mevr. Nathalie AegdenFriday, 24 January 2020, 13:11

Zéér tevreden van mijn aankopen (Clearstamps en Nuvo Glitter Markers) én vooral ook van de service / wijze van verpakking en verzending. Dit was allemaal héél netjes verzorgd én de bestelling werd ook snel afgehandeld! Ik zal hier zeker nog vaker bestellingen plaatsen!

Mme. Michèle Vander ElstThursday, 23 January 2020, 15:46

Top service, steeds van goede raad, kwaliteits zending en kwaliteits produkten

Frau Dagmar BarthelTuesday, 21 January 2020, 13:59

Also this time everything was just perfect. Extremely good communication, kindly taking care of some additional demands, quick delivery, very reasonable shipping costs and perfect packaging. Who could ask for more?

Mevr. linda nelenSunday, 19 January 2020, 23:13

Snelle en vlotte levering!

Mevr. Martine OrnelisSunday, 19 January 2020, 18:34

Bedankt voor de vlotte en verzorgde levering!
Groetjes

Mevr. Chris BelmansThursday, 16 January 2020, 13:13

Was leuke workshop. Wel aan snel tempo !!

Mme. Bérengère BOUCHERWednesday, 15 January 2020, 13:46

Bonjour,
Quelques questions à la commande mais après l'envoi d'un mail et des réponses rapides, aucune inquiétude. Une livraison rapide et suivi avec un petit cadeau en prime.
Merci beaucoup

Mevr. Loes ZornMonday, 13 January 2020, 9:29

Beste meneer, mevrouw,

Wanneer moet ik deze rekening betalen?? krijg ik hier een factuur voor. Ik hoor graag van uw.

met vriendelijke groet,

L. Zorn

Ms. Fabienne RoosWednesday, 8 January 2020, 17:37

Weer eens snelle levering. Verkeerde shimmer besteld maar Veerle wist welke nog ontbrak en leverde de juiste! Ook weer een fantastische attentie en een eigen creatie. Doe maar 6 sterren.

Mme. Dagmar BarthelMonday, 6 January 2020, 9:38

Comme les fois avant, aussi cet achat était traité dans le plus bref delai, la communication était facile avec des réponses vites et précises. Marchandise et emballage parfaites, toute la procédure super sympa!
Je vais continuer à acheter chez Veerle's Creatieve Hoekje, sure et certain.

Mevr. Karen DeblanderSaturday, 4 January 2020, 16:25

Zeer correcte en goede service, alles goed ontvangen & goed verpakt. Dank je voor de goede service & voor het kaartje bij de bestelling.

Mevr. Vera NeskensMonday, 30 December 2019, 13:07

Vriendelijke bediening snelle service

Mevr. Cathy Van UtterbeeckThursday, 26 December 2019, 19:51

Hele vlugge en vriendelijke bediening bediening.

Mevr. Cilly MutterFriday, 20 December 2019, 13:33

Snelle service en een foutje bij de vorige bestelling werd prima opgelost. Ben zeer tevreden met mijn bestelling die gisteren aangekomen is.
Dank je wel, Veerle en tot een volgende keer.

Mevr. Carina BielenWednesday, 18 December 2019, 18:31

Bestelling tip top in orde

Mevr. Manuela JacobsWednesday, 18 December 2019, 18:12

Supersnelle service . Ook de correspondentie gaat erg vlot . En een cadeautje bij mijn bestelling. Super. Bedankt. En omdat er iets nie geleverd kan worden wat ik graag had bij een andere bestelling ... wordt vervangen door iets wat dicht in de buurt komt ..
kosteloos . Wat een lieve service . Een hele dikke mercikes .

Mevr. doris van de waterFriday, 13 December 2019, 8:16

heel snelle en verzorgde zending !
zeer klantvriendelijk!
ik ben een tevreden klant!
bedankt!

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Next page - Last page

Webshop Directory

Categories