Larmuseau naaimachines

Larmuseau naaimachinesSatisfaction score: 5/5
5 votes, 186 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.larmuseaunaaimachines.be




Larmuseau naaimachines
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, French, Dutch, Euro

Reviews

We found 186 reviews.

Dhr. Hans Van der Vet31 August 2019, 14:47

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prima service, oud onderdeel en toch gevonden. Dank voor de hulp. Snelle levering volgens afspraak

Dhr. Jacques Vandevelde31 August 2019, 13:58

Alles goed ontvangen; bobijntjes zijn ok. Prima website ook.
Groeten, Jacques

Mevr. marleen verbeeck30 June 2019, 14:06

correcte en supersnelle levering

Dhr. Hugo Van Ackerbroeck5 June 2019, 7:33

Heel duidelijke technische informatie en snelle correcte levering.

Dhr. Teun de Lange20 May 2019, 16:42

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prima service. De tandriem past en alles werkt weer.

Dhr. Chris Tol13 May 2019, 15:09

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Service prima, alleen portokosten te hoog!

Dhr. Jozef Scheers12 May 2019, 11:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Na een aantal mailtjes,waarop altijd heel snel gereageerd werd,toch een vervanging gevonden voor een beschadigd tandwiel van een heel oude Bernina, die nu terug werkt als "nieuw".

Mevr. Mandy Vedder6 May 2019, 12:43

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer duidelijke communicatie over levertijden, zowel over de levertijd van fabrikant naar de shop en van de shop naar mij thuis. Kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen. Fantastische naaimachine ontvangen, hier ga ik nog vele jaren plezier van hebben!

Dhr. Willy Van Caelenberge30 April 2019, 19:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer correct verloop.

Mevr. Kristel Schol12 March 2019, 14:30

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vorige week bestelde ik bobijntjes en een blinderitsvoetje voor mijn Pfaff naaimachine. 's Anderendaags lag het al in onze brievenbus. Nochtans wonen wij niet dicht bij Veurne. Zo'n snelle service heb ik nog niet dikwijls tegengekomen, tenzij bij Larmuseau! Zij zijn echt heel betrouwbaar! Wil zelfs deze winkel aanraden voor elke Belg die wil naaien.

Dhr. Eddy Vereertbrugghen11 March 2019, 13:41

Ik heb de korte lampjes besteld met het matte glas en de lange ontvangen !

Larmuseau naaimachines11 March 2019, 18:20

Dag meneer,

Als de lange modellen niet passen (soms voldoet het zonder problemen) dan zenden wij de correcte afmeting naar u toen. Wellicht lagen ze in het verkeerde bakje en niet goed door ons gecontroleerd. Laat aub weten wanneer de lampen niet passen.

Mevr. Tanja van den Eijnden3 March 2019, 19:42

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer snelle en correcte service, bedankt!

Mme. Noelle Meurisse20 February 2019, 21:16

super rapide.
Merci

Dhr. Humphrey Leakat13 February 2019, 19:25

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hele goede service. Duidelijke afspraken. Snel geleverd
Goed product. Zeer tevreden.

Dhr. Vladimiro Manganiello5 February 2019, 14:29

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Tevreden over levertijd en leverkwalietijd en het aanbod.

M. rony lheureux23 January 2019, 20:43

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

super rapide, les pièces très bien

Mme. Leslie dath7 January 2019, 14:20

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Enchantée de mon achat,emballage on ne peut faire mieux,livraison dès le lendemain! ! Au top! Je recommande vivement. Merci à vous

Dhr. Claude Besbrugge3 December 2018, 11:03

Ik heb hier heel eenvoudig een spoelhuisje voor een oude maar goede singer kunnen vinden en bestellen.
Deze onderdelen waren onmiddellijk beschikbaar. Gezien ik toch in Veurne moest zijn, heb ik de onderdelen gemakkelijk ter plaatse zonder verzend- of parkeerkosten kunnen afhalen. Tevens kreeg ik ook nog mondeling een nuttig monteer advies.
Bedankt Larmuseau

Anita Vermeire25 September 2018, 19:56

Lang gezocht voor een nieuwe pedal voor mijn oude toch zeer goede Silver naaimachine , dank zij de firma Larmuscau in Veurne

Jo23 June 2018, 15:06

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Al een tijdje op zoek naar een biaisband voet voor mijn Singer naaimachine en dank zij deze site ben ik eindelijk een tevreden eigenaar van zo'n voetje. Heel duidelijke website, alles mooi opgedeeld en supersnelle levering. Bedankt Larmuseau!

Kristel22 May 2018, 7:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zelfs als de winkel gesloten is worden bestellingen die per mail gedaan werden behandeld. Wat een snelle service! Proficiat en doe zo verder. Ook ik blijf graag jullie klant.

Dominique24 February 2018, 13:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Echt een topper. Naaimachine verleden jaar gekocht. Nu een Titto tas en spoeltjes. Alles verloopt zeer snel met een klantgerichtheid waar velen niet aan tippen ! Doe zo voort en ik blijf klant voor vele vele jaren. Dank u voor de perfecte service.

KristelK Schol19 December 2017, 8:43

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik heb via hun site een naaimachine besteld. De site is geweldig, alles staat duidelijk geschreven en je kan makkelijk vergelijken. De levering is perfect gebeurd op de gevraagde dag. Mijn machine werkt fantastisch en het geeft zin om meer en meer te naaien en allerlei zaken uit te proberen. Larmuseau is zeker een winkel waar ik reclame zal voor maken, ook al woon ik niet in de nabijheid.

Sonja Bosch11 December 2017, 9:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Blinde ritsvoetje besteld,normaal 2 dagen wachten.Ik had het de volgende dag al,van een snelle service gesproken.Dank u

Webshop Directory

Categories