EasyWebshop

Kempense Luierkontjes

Kempense LuierkontjesSatisfaction score: 4.9/5
19 votes, 53 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.kempense-luierkontjes.be

Kempense Luierkontjes
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 53 reviews.

Mevr. Florien BosTuesday, 27 August 2019, 16:24

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel tevreden! Snelle afhandeling, zelfs een directe mailreactie in de avonduren, en vriendelijk persoonlijk berichtje bij het pakketje, dat maakt het helemaal klantgericht en goede service. Leuke producten ook, dus ik zal de website zeker weer raadplegen als ik een cadeautje zoek.

Mevr. Elien DeceuninckTuesday, 6 August 2019, 21:45

Bedankt voor de persoonlijke boodschap! Het pakje kwam perfect op tijd. Aangezien de bestelling in een enveloppe zat, moesten we niet speciaal thuisblijven en kon het geleverd worden in onze brievenbus. We bestellen zeker nog!

Mevr. Linde DoxWednesday, 31 July 2019, 13:10

Vlotte en persoonlijke afhandeling, leuke en kwaliteitsvolle producten, milieuvriendelijke verpakking. Een aanrader!

Mevr. Moniek van de WeerdFriday, 12 July 2019, 15:42

Goede en snelle service!

Mevr. Aurore VerhelstTuesday, 9 July 2019, 13:39

Super tevreden van de Kempense luierkontjes.
Al verschillende bestellingen geplaatst, we kregen onze bestellingen op de afgesproken data de goederen ook steeds goed verpakt en in orde! Toen we vragen hadden werden deze beantwoord, nog extra tips en tricks ontvangen terwijl. Kortom een tevreden klant! Doe zo verder!

Mevr. brigit broeckxThursday, 4 July 2019, 19:17

Snelle en correcte levering

Mevr. Joyce BernardWednesday, 5 June 2019, 19:42

Wederom een aangename shop ervaring met top advies!

Mevr. Birgit CoppietersFriday, 24 May 2019, 13:08

Ik heb al zeer veel bestellingen gedaan ondertussen en nog steeds word ik even snel en vriendelijk onthaald voor al mijn vragen en bedenkingen, hoe laat op de dag ook (en in het weekend). Ik ben een grote twijfelaar, en Saskia heeft enorm veel geduld!
Uitstekende service, uitstekende kwaliteit! Echt, ik beveel Kempense Luierkontjes aan iedereen aan!

Mevr. Sofie De MaerschalckWednesday, 8 May 2019, 15:19

Hier al enkele keren iets besteld, zeer goede service en ik kon mijn bestelling snel afhalen (ik woon vlakbij). Goede communicatie

Mevr. Kelly DriesenMonday, 6 May 2019, 16:17

vriendelijke communicatie, zeer tevreden met mijn producten.

Mevr. Kim VandervoortWednesday, 1 May 2019, 13:17

Zeer goede communicatie, snelle levering, top producten.
Alweer enorm tevreden.

Mevr. Yasmien Van De SandeWednesday, 1 May 2019, 13:07

Perfecte en snelle service, niks is te veel!

Mevr. Birgitt GeysenWednesday, 27 March 2019, 13:20

Heel tevreden van mijn bestelling. Er is contact geweest via mail, waardoor de bestelling supervlot is verlopen. Alsook de verzending ging heel snel! Ik bestel nog!

Mevr. Sabine PlessersSunday, 17 February 2019, 20:54

Vriendelijke communicatie, vlotte levering!

Mevr. Margriet De CeusterThursday, 14 February 2019, 13:15

Zeer tevreden. Snelle levering, duidelijke website en zeer klantvriendelijk.

Mevr. Aurore VerhelstWednesday, 13 February 2019, 20:04

Super tevreden.
Direct antwoord op mijn e-mail, communicatie was duidelijk!
Vriendelijke mevrouw. Een bedankkaartje bij de levering, zalig.

Mevr. Ine BerkmansMonday, 4 February 2019, 13:18

Het pakket was snel aangekomen en alles was netjes in orde. Bedankt

Mevr. Sophie BaeleTuesday, 27 November 2018, 21:33

Vlotte communicatie via chat. Bespreekbaar wat ik wou Weer top service

Mevr. Kirsty LemmelijnMonday, 12 November 2018, 18:32

Super leuke producten. De kids gaan blij zijn met hun Soapsox! Tof persoonlijk berichtje bij het pakket ontvangen en het pakje werd persoonlijk afgeleverd omdat de post staakte. Wat een service!

JudithWednesday, 5 September 2018, 13:39

Fijn contact, vlotte levering en ik ben tevreden over de producten!

LienThursday, 23 August 2018, 15:11

Prettige eerste kennismaking, goede service, goede producten, vlotte afhandeling!

KellyWednesday, 11 July 2018, 13:55

Tevreden terug kerende klant

LobkeWednesday, 27 June 2018, 22:32

Goede en vriendelijke service. Kwaliteits producten

KellyFriday, 22 June 2018, 13:35

Nieuw in de wasbare wereld. Geen vraag was teveel en goed veder geholpen door Saskia ! Bestelling was vlot gegaan. Mij zie je nog terug :-)

Webshop Directory

Categories