EasyWebshop

Sound Super Pro Sound Shop

Sound Super Pro Sound ShopSatisfaction score: 5/5
7 votes, 8 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Klinkt Goed !!

/www.soundsuper.nl

Sound Super Pro Sound Shop
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyGerman, English, Dutch, Bitcoin, Euro, US dollar, British pound

Reviews

8 reviews were found.

Write review

DJ ReneeThursday, 3 May 2018, 2:55

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Wel tof dat je eigen ADI toch aan mij hebt geleverd was er allang naar op zoek top top top groet Renee

Ott0 petersSaturday, 28 April 2018, 1:36

Hartelijk dank
dat je vanmorgen ff een ander mengpaneel kwam brengen top service das de reden waarom we voortaan bij jou komen. Grtz
Otto nogmaals dank

Hermano Hacko IIThursday, 19 April 2018, 17:12

Toffe winkel, veel mooie spullen, ga ik vaker heen , echt aan te raden

Penselaar geluidThursday, 12 April 2018, 22:29

Goede winkel en goed advies, en gezellig, je krijgt veel tips waar je als beginner goed op moet letten, prima shop dus

joop en thea vriensThursday, 12 April 2018, 1:56

Dank aan soundsuper en strangeway voor het sponsoren van licht en geluid voor het feest van onze stichting. Groet jop en the

Empire drive inn peter ottenMonday, 26 March 2018, 21:01

Ook ik ben weer geslaagd voor een nieuw mengtafeltje door vakkundig advies/uitleg en de koffie was ook lekker Toppie en bedankt gr peter

Sonny CFriday, 20 October 2017, 13:51

Goede soundshop, veel kennis aan boord, goede advieze,n goede service. zie je me vaker

Sound Super Pro Sound ShopWednesday, 21 February 2018, 11:00

Dank Dank Dank

M van WelieFriday, 16 June 2017, 12:27

Sound Super NL is een Top Sound Shop

Sound Super Pro Sound ShopTuesday, 8 August 2017, 4:31

Dank Dank Dank

Write review

Name Check
Message Check
remaining characters
Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Webshop Directory

Categories