Top kwaliteit van ons hoort u nog
Johan Builaert N-VA MerksemWednesday, 25 April 2018, 19:29
De talrijke wijkbezoekers waren zeer verrast door de mooie cup cakes voorzien van het N-VA logo. En ze waren ook super lekker......Proficiat. Wij doen zeker nog beroep op uw baktalent...
VeroniqueFriday, 16 March 2018, 19:23
Onze dochter was instant verliefd op haar supermooie Peppa Pig taart en bovendien was ze enorm lekker!
Uitstekende, snelle en mooie service!
Aanrader!
Wij weten nu waar we onze volgende taart gaan bestellen!!!
SandraWednesday, 24 January 2018, 8:39
Taart was super lekker. Iedereen vond ze heel mooi en er zal zeker nog besteld worden.
Een echte aanrader
MisaelTuesday, 23 January 2018, 14:15
Snelle en goede service!
WendySunday, 17 December 2017, 16:08
Door een snelle reactie via messenger en duidelijke informatie hebben wij kunnen smullen van een lekkere pijamahelden-taart tijdens het feestje van mijn zoontje. Mooi afgewerkt en lekker van smaak!
Elena MichielsWednesday, 6 December 2017, 5:55
Super vriendelijke mensen!!!!!
Snelle en goede service!!
KarenSaturday, 25 November 2017, 23:12
Super leuke en lekkere cupcakes,blije kindjes hier vandaag
De MeutterThursday, 9 November 2017, 16:32
Heerlijk de taart,en mooi versierd,zeker en vast voor herhaling vatbaar
Wouters LieveFriday, 13 October 2017, 19:10
spoedafhaling van Starwars-cupcakepapiertjes ! Weer een tevreden student met cupcakes naar het feestje !
Wendy SimonsFriday, 13 October 2017, 16:45
Gudrun heeft last-minute een prachtige brandweerman-Sam-taart in mekaar geflanst voor mijn zoontje die 5 werd. De taart zag er niet alleen fantastisch uit, ze was ook enorm lekker. Daarnaast ook een super goede service, pure kwaliteit. De familieleden die van de taart proefden, vroegen meteen vanwaar ze kwam. Toekomstige klanten zijn dus gegarandeerd. Ik kan Gudrun alleen maar warm aanbevelen!
Annick MarchandWednesday, 16 August 2017, 11:42
Super lekker wafeltjes
Krijg u niet op wathapp?
Groetjes annick
deniseFriday, 4 August 2017, 21:01
heel vriendelijk. bedankt voor de hulp. ben echt heel tevreden met de print.
zal wel vaker bij u bestellen.