EasyWebshop

Gudrun Bakt

Gudrun BaktSatisfaction score: 5/5
6 votes, 29 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.gudrunbakt.be

Gudrun Bakt
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 29 reviews.

Mevr. Jennita MortelmansMonday, 2 September 2019, 8:17

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super service, ben heel blij dat ik bij haar terecht kan, super vriendelijk, raad ik iedereen aan

Mevr. Jussara Da Conceicao SoaresTuesday, 27 August 2019, 14:21

Super snel en zeer vriendelijk. Bedankt

Pani Zuzanna JurkiewiczMonday, 12 August 2019, 15:08

snelle levering, perfecte afdruk. Ik raad 100% aan

Ms. Karin Van LoonMonday, 29 July 2019, 20:16

Vlotte en vooral snelle afhandeling van de bestelling!Duidelijke instructies meegeleverd om de eetbare sheet op de taart te plaatsen. Ondanks de hoge temperaturen (hittegolf) toch ongeschonden de sheet gekregen.

Mevr. Sakina LizatiSunday, 23 June 2019, 14:40

Vriendelijke dame, zeer goede opvolging van bestelling, flexibel, snelheid

Mevr. Belgin CobanlarWednesday, 12 June 2019, 14:25

Ben zeer tevreden over de kwaliteit van de eetbare print voor onze cupcakes en ook de snelheid nog geen 1 dag was al klaar om af te halen

WoutThursday, 5 July 2018, 9:52

Alles super - bedankt!

Kelly & KevinSaturday, 16 June 2018, 13:30

Had een voorbeeld van hoe ik de taart graag wou voor mijn dochtertje haar 1ste verjaardag & het was gewoon identiek hetzelfde! Was niet enkel mooi maar ook lekker, goede service , communicatie was top! Wij gaan in de toekomst nog veel op jullie beroep doen!

NynkeFriday, 1 June 2018, 18:46

Super mooie en lekkere taart van Paw Patrol voor onze zoon! Top!

BSaturday, 12 May 2018, 9:04

Charissa vond haar taart super lekker en heeeeeeeeeeel mooi. Super blij met je service Gudrun.

InezSunday, 29 April 2018, 8:10

Keer op keer een super lekkere en prachtig afgewerkte taart! Robin was echt dolgelukkig met zijn taart van Christiano Ronaldo :) Heel erg bedankt Gudrun! En tot de volgende bestelling :)

VannessaFriday, 27 April 2018, 13:11

Ons zoontje was volledig overdonderd door zijn super mooie paw patrol taart voor zijn derde verjaardag
Top kwaliteit van ons hoort u nog

Johan Builaert N-VA MerksemWednesday, 25 April 2018, 19:29

De talrijke wijkbezoekers waren zeer verrast door de mooie cup cakes voorzien van het N-VA logo. En ze waren ook super lekker......Proficiat. Wij doen zeker nog beroep op uw baktalent...

VeroniqueFriday, 16 March 2018, 19:23

Onze dochter was instant verliefd op haar supermooie Peppa Pig taart en bovendien was ze enorm lekker!
Uitstekende, snelle en mooie service!
Aanrader!
Wij weten nu waar we onze volgende taart gaan bestellen!!!

SandraWednesday, 24 January 2018, 8:39

Taart was super lekker. Iedereen vond ze heel mooi en er zal zeker nog besteld worden.
Een echte aanrader

MisaelTuesday, 23 January 2018, 14:15

Snelle en goede service!

WendySunday, 17 December 2017, 16:08

Door een snelle reactie via messenger en duidelijke informatie hebben wij kunnen smullen van een lekkere pijamahelden-taart tijdens het feestje van mijn zoontje. Mooi afgewerkt en lekker van smaak!

Elena MichielsWednesday, 6 December 2017, 5:55

Super vriendelijke mensen!!!!!
Snelle en goede service!!

KarenSaturday, 25 November 2017, 23:12

Super leuke en lekkere cupcakes,blije kindjes hier vandaag

De MeutterThursday, 9 November 2017, 16:32

Heerlijk de taart,en mooi versierd,zeker en vast voor herhaling vatbaar

Wouters LieveFriday, 13 October 2017, 19:10

spoedafhaling van Starwars-cupcakepapiertjes ! Weer een tevreden student met cupcakes naar het feestje !

Wendy SimonsFriday, 13 October 2017, 16:45

Gudrun heeft last-minute een prachtige brandweerman-Sam-taart in mekaar geflanst voor mijn zoontje die 5 werd. De taart zag er niet alleen fantastisch uit, ze was ook enorm lekker. Daarnaast ook een super goede service, pure kwaliteit. De familieleden die van de taart proefden, vroegen meteen vanwaar ze kwam. Toekomstige klanten zijn dus gegarandeerd. Ik kan Gudrun alleen maar warm aanbevelen!

Annick MarchandWednesday, 16 August 2017, 11:42

Super lekker wafeltjes
Krijg u niet op wathapp?
Groetjes annick

deniseFriday, 4 August 2017, 21:01

heel vriendelijk. bedankt voor de hulp. ben echt heel tevreden met de print.
zal wel vaker bij u bestellen.

Webshop Directory

Categories