EasyWebshop

Kreidlerspullen

KreidlerspullenSatisfaction score: 4.8/5
5 votes, 19 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Voor wat u al zolang zoekt !

www.kreidlerspullen.nl

Kreidlerspullen
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyGerman, Dutch, Euro

Reviews

19 reviews were found.

HerbertWednesday, 19 September 2018, 22:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Die Kreidler Anstecknadel ist sehr schön , habe mich sehr darüber gefreut als ich sie sah ! Die zusendung war auch schnell ! Aber bitte in einem Luftpolster Umschlag versenden , denn bei mir war der Umschlag eingerissen , und die Nadel ging fast verloren . Sonst ist alles OK !

TheoSunday, 17 June 2018, 18:00

Snelle levering en goed verpakt
Erg blij mee

RichardWednesday, 30 May 2018, 8:45

Het was even onderweg maar ik heb het zaakje netjes ontvangen.. Thanks.. ziet er goed uit.

@HansWednesday, 23 May 2018, 9:24

Ik heb nog een keer de kleur van de badge vergeleken met de voorraad en deze is gelijk.
Ik begrijp niet hoe je dan kunt zeggen dat dit oranje is.

HansWednesday, 23 May 2018, 7:50

Kreidler opnaai embleem gekocht id veronderstelling dat de kleur rood wit zou zijn. Hij blijkt anders van kleur nl oranje wit. Jammer. Aanpassen od website lijkt mij.

MauriceTuesday, 8 May 2018, 18:24

Snelle levering, goed verpakt en leuk item, bedankt!!! 5 sterren dik verdiend!

JosSaturday, 21 April 2018, 22:49

Bedankt, voor de snelle levering..helemaal top

RichardWednesday, 21 February 2018, 18:16

Louis, als er NIETS staat is er veel ONDUIDELIJK
Mijn plastic klok waar ik 50 euro voor heb betaald wordt niet teruggenomen omdat ik zelf heb verzonnen dat hij degelijk zou zijn voor dat geld.... en geen lichtgewicht plastic wandklokje.
De verkoopvoorwaarden vertellen je van alles maar ze gelden dan ineens niet...

LouisWednesday, 21 February 2018, 16:57

@ Richard,

Richard, de beschrijving en de voorwaarden zijn DUIDELIJK - als er iets staat moet je niet dingen verzinnen die het misschien zouden kunnen zijn.

RichardWednesday, 21 February 2018, 16:25

Oplichter die zich achter onjuiste verkoopvoorwaarden verschuilt !!
Een plastic klokje voor 50 euro aanbieden, terwijl het nog geen tientje waard is........

AbTuesday, 13 February 2018, 17:20

Netjes en snel

Peter MeuwissenWednesday, 27 December 2017, 14:57

ik heb de stikker nog niet gezien

Jan drokSunday, 1 October 2017, 10:57

Eerlijke en snelle levering

robin van leeuwenThursday, 31 August 2017, 9:51

Bedankt voor de zeer vlotte verzending van het kreidler 5v werkplaatshandboek ! vgr.robin

Arno DisveldWednesday, 5 July 2017, 22:55

Hartelijk dank voor de vlotte afwikkeling en de snelle verzending van het gele Floret plaatje!
Chapeau!

D. Beekman.Thursday, 15 June 2017, 15:12

Vlote afwerking, super.

Ik wou graag die sticker kreidler biker bestellen,
maar wij zijn bij de rabo bank, en niet bij pay pal dat wil niet.dat is jammer. gr dick.

AdriThursday, 6 April 2017, 13:30

Louis nogmaals bedankt voor de zeer vlotte reactie en ook voor het leuke extraatje wat er bij zat heel erg bedankt.

LouisTuesday, 4 April 2017, 19:15

Bedankt Marcel

MarcelTuesday, 4 April 2017, 16:50

Leuke webshop met diverse artikelen , vlotte afhandeling en verzending , helemaal goed !

Webshop Directory

Categories