Midi

MidiSatisfaction score: 5/5
2 votes, 20 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.mmmidi.be




Midi
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 20 reviews.

Sybille Sandra6 February 2024, 13:20

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

lekker broodjes en goede levering

Veerle Goedertier6 September 2023, 13:06

Was super lekker!!!
Dank je wel

Bruno Vincke19 August 2023, 14:05

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer lekkere poke bowl!

kim vandenkerckhove16 February 2023, 13:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Verzorgd, lekker en mooi op tijd geleverd door een zéér vriendelijke dame.

Imade Thiebaut27 December 2022, 13:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Altijd heerlijke broodjes :) - morgen probeer ik een pasta :)

Dominique Van de Calseyde25 June 2022, 14:43

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Geen mogelijkheid om een afhaaluur te selecteren op de website. Wanneer ik mijn bestelling kwam afhalen werd mij gevraagd om aan te schuiven na iedereen. De broodjes bleken verkeerd, dus toch tijd verloren omdat het opnieuw moest. Ik zie het nut niet van online te bestellen als men toch moet aanschuiven. TIP: Bij andere collega’s liggen de online bestelde en betaalde broodjes klaar in een frigo op naam en kan je ze gewoon meenemen.

Heyse Sandy12 June 2022, 19:43

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel handig om je broodje via website te bestellen en te betalen en dan enkel op gevraagde uur af te halen, broodjes zijn bovendien ook heel lekker !!

Mevr. Patricia De Vos7 April 2022, 17:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Netjes in orde zoals besteld en op tijd + lekkere broodjes

Mevr. KATHLEEN VAN PARIJS-FISCOPOLIS4 April 2022, 9:09

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zoals altijd een heerlijke, verse en verzorgde levering gekregen. Zelfs al had ik eigenlijk een beetje "te laat" besteld - toch bediend met een glimlach. Dikke merci daarvoor !!!

Mevr. KATHLEEN VAN PARIJS-FISCOPOLIS15 February 2022, 13:35

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Lekker, vers, verzorgd, en steeds stipt geleverd door een heel vriendelijke jongedame !!!! Die verdient ook wel eens een pluim !!!

Mevr. Marie-Stephanie Lanszweert31 October 2021, 8:04

Was heel lekker! Vers en verzorgd!

Alleen dient er misschien eens open op de website grcommuniceerd te worden tot welk uur bestelling voor levering mogelijk is én in eelke regio geleverd wordt. Dit is onduidelijk.

Maar qua eten kan er zeker niets aangemerkt worden.

Mvg,

Marie-Stephanie

Mevr. Lieselot Van Oost4 September 2021, 19:19

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel gemakkelijk dat jullie ook jullie heerlijke broodjes in de praktijk leveren.

Mevr. Karin Rigole30 June 2021, 15:57

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vlotte bestelling en afhaling. De belegde broodjes hebben gesmaakt!

Mevr. Lien Decante21 June 2021, 8:39

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mijn fruit op mijn slaatje was beschimmeld en ik vind ik persoonlijk veel geld om groeten (erwtjes + worteltjes/mais/rode biet) uit blik of bokaal te krijgen.

Midi21 June 2021, 8:51

Beste Lien, dank voor uw feedback. Ik bied u dan ook een bon aan van dezelfde waarde van het slaatje om dit te compenseren. wij dragen nochtans versheid hoog in de vaandel!
mvg, eefje

Mevr. KATHLEEN VAN PARIJS-FISCOPOLIS21 June 2021, 8:29

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mooie, verzorgde, verse en vooral lekkere producten. Ik ben fan !! Ook de aan huis levering is een heel goede service !!!

Midi21 June 2021, 8:51

Dank voor je positieve feedback Kathleen !
Eefje

Midi21 June 2021, 8:51

Dank voor je positieve feedback Kathleen !
Eefje

Mevr. Katia Moreels10 June 2021, 13:09

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vlotte service en steeds op tijd geleverd.
En niet te vergeten, heel lekkere broodjes en dessertjes.

Midi21 June 2021, 8:52

Dank je Katia voor je positieve feedback!

Mevr. Jana Lippens8 June 2021, 13:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vlot te bestellen, vlotte levering en lekkere broodjes

Midi21 June 2021, 8:52

Dank je Jana!

Mevr. Marijke Nevejans20 May 2021, 13:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

heel vlotte bediening en snel een antwoord op de mail!

Midi21 June 2021, 8:52

Dank je Marijke!

Mevr. Liesbeth Schatteman16 February 2021, 21:23

Beste,
Deze bestelling is voor woensdag 17/02 rond half 1. Is dit mogelijk.
Bedankt,
Mvg,
Liesbeth

Mevr. Sophie Verlent3 December 2020, 9:49

Beste, ik zou de broodjes komen halen rond 11.45h

Webshop Directory

Categories