Madame Butterfly Meagan

Madame Butterfly MeaganSatisfaction score: 4.5/5
2 votes, 6 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.madamebutterflymeagan.be

Madame Butterfly Meagan
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyGerman, English, French, Dutch, Euro, US dollar, Danish krone, Pound sterling, Swiss franc, Australian dollar

Reviews

We found 6 reviews.

Mevr. cindy lindersThursday, 24 September 2020, 9:37

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

ik had voor mijzelf een ketting besteld, maar het was echt een cadeautje voor mijzelf!
het was zo leuk ingepakt! het was echt een verassing voor mijzelf. en de ketting? die is hartstikke mooi !ben er erg blij mee.

Mevr. Anke VerbakelFriday, 31 July 2020, 20:28

Mooie producten, tijdige levering. Website werkt niet altijd even prettig.

Mevr. Godelieve MertensFriday, 11 October 2019, 20:58

Arriveerde eerder dan ik had verwacht. En het was precies waar ik op hoopte, bedankt !

Mevr. TANJA VINDEVOGELSunday, 21 July 2019, 22:56

Beste, bestelling nog niet ontvangen. Ik kijk er naar uit deze in ontvangst te nemen. Groeten, Tanja

Dhr. Maarten CelerierMonday, 13 May 2019, 14:31

Zeer snelle afhandeling.
Wordt afgeleverd zoals vermeld op de website.
Fijne verpakking.
Zeer tevreden !!!

Marie WaldSaturday, 11 August 2018, 20:29

Het is zo'n mooie ketting, heel erg bedankt daarvoor! Ik kan alleen maar aanraden !

Webshop Directory

Categories