Boekhandel Naboekov

Boekhandel NaboekovSatisfaction score: 5/5
9 votes, 111 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.naboekov.com




Boekhandel Naboekov
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 111 reviews.

Ms. Ilse Wesselink25 October 2020, 13:09

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Very quick delivery. Book (2nd hand) was in real good shape.

Boekhandel Naboekov25 October 2020, 14:34

Thanks for your nice review, Ilse! :)

Dhr. Jan Rooms9 October 2020, 18:48

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zoals steeds, snelle en veilige levering. En deze keer naast de lekkere snoepjes, een leuke attentie voor het Weekend van de Kalnt.

Boekhandel Naboekov9 October 2020, 18:56

Beste Jan, je bent dan ook een klant uit de duizend! Dank je wel voor deze fijne recensie :)

Mevr. Yvonne Lens4 October 2020, 6:41

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel persoonlijke klantbenadering, wat een prettig gevoel geeft! Zelfs de aankoop via de website had 'a personal touch'! Waar vind je dat nog? Je voelt je er mens door i.p.v. consument. Naboekov is in niets te vergelijken met een groot, log bedrijf!

Boekhandel Naboekov4 October 2020, 8:03

Wakker worden met zo'n fijne recensie in je mailbox, daar word je helemaal blij van. Onze dag kan alvast niet meer stuk, dank je wel Yvonne!

Mevr. Anita houwaer9 September 2020, 18:30

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Wat een service! Supersnel gratis aan huis geleverd en met kadootjes�Top, daarom kies ik voor lokaal�

Boekhandel Naboekov9 September 2020, 20:47

Heel graag, Anita! En heel erg bedankt voor je steun en voor deze leuke recensie! :)

Dhr. Ton Janusch18 August 2020, 13:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Het is toch een leuk idee dat je op zoek naar in Zaandam uitgegeven titels uitkomt op een boekhandel in Sint-Truiden.
Supersnelle service: aan het eind van een vrijdagochtend besteld, de volgende dag al huis.

Boekhandel Naboekov18 August 2020, 14:26

Beste Ton, wij zijn alvast blij dat we je konden helpen, al is het dan niet naast de deur :).
Bedankt voor je fijne recensie!

Dhr. Bertus Hester-Tempert12 August 2020, 18:53

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik ben een groot liefhebber van het werk van Philippe Besson en hoewel ik ‘Zijn broer’ al via een vriend had gelezen, ontbrak dit boek nog in mijn eigen kast. Volgens mij is de collectie nu compleet. De bezorging was uiterst prettig, persoonlijk en vakkundig. Hoe leuk bij het boek een pen en snoepjes cadeau te krijgen!

Boekhandel Naboekov12 August 2020, 20:18

Wat fijn om deze persoonlijke anekdote met ons te delen, beste Bertus. En we zijn best trots dat we jouw collectie mochten vervolledigen :)Dank je wel voor deze leuke recensie!

Mr. Caspar Geraedts29 June 2020, 22:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Nog niet eerder werd ik zo blij en vrolijk van een aanschaf via een webshop, dus niet van het product zelf maar van het zoeken, de transactie, de spoedige verzending en - bovenal - het uitpakken!

Boekhandel Naboekov29 June 2020, 23:15

Dan is onze missie meer dan geslaagd, beste Caspar! Wat een ongelofelijk leuke recensie, dank je wel :)

Dhr. Stefan Vanderstock26 June 2020, 16:29

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top. Snelle verzending, boeken in perfecte staat en leuke attentie bovenop.

Boekhandel Naboekov26 June 2020, 16:52

We kunnen weer blij het weekend in :) Bedankt Stefan!

Mevr. Patris dekremer16 May 2020, 12:53

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vriendelijk, Super snel afgehandeld en geleverd,
Leuke webshop.
Heel persoonlijke attentie.
Mijn nieuwe boekshop !

Boekhandel Naboekov16 May 2020, 13:11

Beste Patris, onze dag kan alvast niet meer stuk, als dat geen fijne recensie is :) bedankt!

Dhr. Jos Schevenels11 May 2020, 16:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Een prachtig boekenaanbod, superservice, en nog enkele attenties er bovenop.
Echt een heerlijke boekenwinkel met echt een hart voor boeken!!

Boekhandel Naboekov11 May 2020, 16:30

Als dat geen heerlijke recensie is! :) Heel erg bedankt, Jos!

Mevr. Sofie Spincemaille2 May 2020, 21:16

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Niet alleen hartverwarmende boeken en kaarten, maar ook hartverwarmend toegestuurd. Dankjewel!

Boekhandel Naboekov2 May 2020, 23:35

En nu een hartverwarmende recensie! Heel erg bedankt, Sofie! :)

Mevr. Aïda Verstraeten14 April 2020, 17:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Kwaliteitsboeken, snelle levering en supervriendelijke communicatie en service! Kleine extra's maken het geheel af. Ik ben steeds supertevreden over elke bestelling. Zeker een aanrader! ♡

Boekhandel Naboekov14 April 2020, 17:16

Dank je wel, Aïda! Je doet ons warempel blozen! :)

Mevr. Tamara Festraets9 April 2020, 13:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top service ! Snel,vriendelijk,behulpzaam! En altijd een klein extraatje.Een aanrader voor iedereen !

Boekhandel Naboekov9 April 2020, 13:27

Zo fijn om te lezen! Bedankt voor je niet aflatende steun Tamara :)

Dhr. guido van genk7 April 2020, 19:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hartstikke fijne, snelle en vriendelijke levering.
Boek kwam zeer goed verzorgd aan: niets dan lof!

Boekhandel Naboekov7 April 2020, 20:45

Wat leuk om te horen, Guido! Dank je wel :)

Mevr. Goedele Olaerts6 April 2020, 14:04

Heel snelle en vlotte service, vriendelijk. Blij dat ik een paar goede boeken gevonden heb bij jullie! Voor herhaling vatbaar! Groetjes, Goedele

Boekhandel Naboekov6 April 2020, 14:29

Super dat je zo tevreden bent, Goedele. Vinden wij helemaal top! :) Groetjes!

Mevr. Annie Verhaegen5 April 2020, 13:21

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

zie hier over ook mijn vorige mail, bedankt voor de snelle service en de extra attentie die er bij was. Leuk , warme groetjes, Annie Verhaegen

Boekhandel Naboekov5 April 2020, 13:46

Beste Annie, uw e-mail en uw beoordeling doen ons veel plezier! Bedankt en warme groet terug :)

Mevr. claudine battheu1 April 2020, 13:37

Blij verrast! De service is super! Groet, Claudine

Boekhandel Naboekov1 April 2020, 13:52

Heel erg bedankt, Claudine!Vinden we superfijn :)

Dhr. Ken Van Staeyen24 March 2020, 14:38

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle levering met leuke verrassingen en persoonlijke boodschap! Een aanrader om boeken aan te schaffen!

Boekhandel Naboekov24 March 2020, 16:22

Deze recensie doet ons veel plezier, bedankt Ken! :)

Dhr. Jan Rooms13 March 2020, 17:31

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zoals gewoonlijk, een perfecte levering! En een leuke attentie voor één van mijn neefjes.

Boekhandel Naboekov13 March 2020, 18:53

Voor zulke fijne, trouwe klanten doen we graag iets extra, Jan! Bedankt! :)

Dhr. Johan van Beek9 March 2020, 16:44

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Helemaal goed. Snelle levering. Top

Boekhandel Naboekov9 March 2020, 17:13

Dit maakt ons helemaal blij, Johan. Dank je wel!

Mevr. Anne-Sophie Moens17 February 2020, 13:35

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Perfecte communicatie en product snel geleverd.
Zelfs nog deel van de verzendingskosten terug gekregen omdat die lager waren dan voorzien.

Boekhandel Naboekov17 February 2020, 16:47

Fijn dat u tevreden bent van onze service, beste Anne-Sophie. Bedankt voor uw recensie!

Dhr. Jan Rooms6 February 2020, 16:39

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Opnieuw supersnelle en veilige levering. En deze keer, naast de lekkere snoepjes, een andere leuke attentie :-)

Boekhandel Naboekov6 February 2020, 17:23

Fijn om te horen en heel graag gedaan, beste Jan. Oprechte dank voor je steun en vertrouwen! :)

Dhr. Thierry Parduyns10 January 2020, 20:02

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super service : makkelijk bestellen, snelle levering, leuk extraatje bij goederen ontvangen ... Super !

Boekhandel Naboekov10 January 2020, 22:35

Dag Thierry, deze leuke recensie maakt ons blij! Dank je wel :)

Mevr. Els Verbist18 December 2019, 13:26

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super service ! Snelle levering en extra attentie in mijn colli. Dank je wel. Ik ben grote fan van Lieve Claesen en dus erg blij met haar boekje en mooie kaarten....

Boekhandel Naboekov18 December 2019, 14:20

Beste Els
Dank je wel, voor de fijne recensie. Wij zijn ook ongelofelijke fan van de talentvolle Lieve Claesen!

Webshop Directory

Categories