De Lappenmand

De LappenmandSatisfaction score: 4.4/5
65 votes, 102 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.delappenmand.be

De Lappenmand
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 102 reviews.

Mevr. Lydia JanssenTuesday, 7 July 2020, 16:26

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Leuke stofjes, behulpzaam.
Een aanrader !!!

Mevr. Franca SchravenTuesday, 23 June 2020, 13:07

Leuke stoffen, en snelle levering

Mevr. Sandra MoreelsThursday, 18 June 2020, 13:07

Snelle en verzorgde levering.

Mevr. Annick WillemansThursday, 4 June 2020, 13:42

Pakket wol werd correct en snel geleverd. Prima service! Hier bestel ik nog.

Mevr. Monika Van DijkeSunday, 24 May 2020, 13:09

Hallo , ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen .
Met vriendelijke groet Monika van Dijke

Mevr. Nele De GersemMonday, 18 May 2020, 8:44

Mondmaskers waren binnen de week klaar ondanks de drukte, fijn! Wel waren de elastiekjes te groot, waardoor ik die van mijn zoon dien te gebruiken en mijn zoon die van zijn kleinere zus... Wel leuke print!

Mevr. Nancy Ooms- GeleynFriday, 15 May 2020, 17:20

Ben zeer tevreden met mijn bestelling.
ook al was mijn eerste keuze niet in voorraad,er is mij een mooi alternatief aangeboden wat ik graag heb aangenomen.
Kwaliteit van de stof was goed...vooral het kobalt.
Deze stof laat zich zeer goed verwerken.
Ben dus zeer tevreden.
De Lappenmand heeft er weer een klantje bij.
Dank u wel. Nancy Geleyn

Mevr. Emilienne HemelaersFriday, 15 May 2020, 15:35

Ben tevreden over alles wat ik heb maar wacht nog op die maskerstof. Weet u wanneer ze komt?

Mevr. Brenda VerstraetenFriday, 15 May 2020, 13:43

ik ben heel tevreden over de vlotheid van het bestellen, de snelle levering en de mooi afgewerkte mondmaskers, print was goed gekozen ;)

Mevr. Erna FaesFriday, 15 May 2020, 9:04

Vlotte en vriendelijke afhandeling van de bestelling. Donderdag geplaatst, vrijdag sms dat de bestelling klaar lag om zaterdag af te halen. Bedankt

Mevr. Marie claire NysThursday, 14 May 2020, 15:46

Fantastisch mondmaskers gemakkelijk om te dragen en snelle levering

Mevr. liliane cerpentierThursday, 14 May 2020, 14:13

Ik heb mijn bestelling nog niet gekregen..dus kan weinig beoordelen

Mevr. Martina KoekelcorenThursday, 14 May 2020, 13:27

Heel tevreden alleen spijtig dat de elastiek er niet was, maar voor de rest is alles zeer goed verlopen

Dhr. Jozef CurinckxWednesday, 13 May 2020, 18:59

Tevreden over het bestelde product, goede service en snelle levering.

Mevr. may caersWednesday, 13 May 2020, 13:48

Tiptop in orde! Dankjewel voor de snelle service.

M. Jerome DadoumontWednesday, 13 May 2020, 13:23

zeer tevreden over afspraken, communicatie en afgeleverd producten

Dhr. Tina TheunisWednesday, 13 May 2020, 13:08

Zeer goede service. Snel in huis. Veel keuze.

Mevr. Veerle VanhoutteSunday, 10 May 2020, 22:37

Supertevreden over de gestuurde stofjes �
Maar door een verkeerde indruk van een foto bij de mondmaskerspakketjes ben ik een beetje teleurgesteld.
Ik kreeg het gevoel dat ik een overschotje kreeg waar ik wel 17 euro voor betaalde!
Er zaten ook produkten tekort in het pakketje die wel na een berichtje worden nagestuurd. ( er werd me wel tot twee maal toe gevraagd of het er toch niet bij zat want .... het was wel eringestopt �)
Ps ik lees dit regelmatig in het commentaar, dus bestel het mondmaskerpakket beter niet

Mevr. Lieve VandezandeFriday, 8 May 2020, 6:37

Bestelling gedaan via webshop. Snel op de hoogte gehouden en ook over hetgene niet in voorraad was. Vriendelijke dame en afhaling goed geregeld.
Doe zo verder in deze corona tijden.

Mevr. LINDA DE CATThursday, 7 May 2020, 16:20

wanneer kan ik bestelling verwachten ongeveer

Mevr. Patricia FrederickxThursday, 7 May 2020, 10:23

Vriendelijke vrouw en zeer tevreden over stof

Mevr. Marleen ClaessensWednesday, 6 May 2020, 10:20

Beste

Ik had gedacht twee kleuren stof te ontvangen voor binnen en -buitenkant van het masker. De elastiek is veel te hard om achter de oren te dragen. Ik ben dus niet heel tevreden. De stof heb ik gebruikt maar de elastiek zal ik misschien ooit voor iets anders kunnen gebruiken.
Vriendelijke groeten Marleen Claessens

Mevr. Ann Van VosselTuesday, 5 May 2020, 14:42

Pakket voor mondmaskers besteld ... verwacht dat de stof (kwaliteit + kleur) overeen zou komen met het getoonde voorbeeld ... niet dus ... noch kwaliteit, noch kleur voldoet. Ook in het bijgeleverde lint ben ik teleurgesteld ... Niet OK.

Mevr. Kim Van HoofMonday, 4 May 2020, 19:34

Zeer vriendelijk en alles werd vlotjes afgehandeld. Ik had verwacht dat het in deze Corona-tijden wel lang zou duren, aangezien iedereen momenteel stoffen wil kopen, maar het tegendeel was waar. Mijn bestelling werd binnen de week verzonden � Knap werk hoor! Ik kijk er al naar uit om aan de slag te gaan met mijn bestelling � En nogmaals een dikke merci!

Webshop Directory

Categories