omasolifantonline.be

omasolifantonline.beSatisfaction score: 4.9/5
42 votes, 55 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.omasolifantonline.be

omasolifantonline.be
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 55 reviews.

Mevr. Laure BoonenSaturday, 30 May 2020, 12:43

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Topservice!

Ms. Laura BruggenSunday, 24 May 2020, 13:12

Op dezelfde dag nog met de fiets geleverd en zelfs gebeld om te vragen of ik thuis was om de bestelling aan te nemen. Dik in orde!

Mevr. Sara Leroi-WereldsThursday, 21 May 2020, 13:10

Super! Snelle levering en vriendelijk antwoord wanneer je vragen hebt.

Mevr. Maya BudoSunday, 17 May 2020, 20:39

Mooie, fijne winkel met lieve, behulpzame mevrouwen.
Topspeelgoed in de winkel en nu ook aan huis met snelle levering. Mijn dochtertjes zijn zéér tevreden! En wij dus ook :-)!

Mevr. Marina VanheusdenMonday, 11 May 2020, 14:09

Bestelling nog niet ontvangen! Hoop dat het pakje morgen wordt geleverd !

Dhr. Joshy VanrusseltMonday, 11 May 2020, 13:10

Zeer leuke winkel
De levering kwam zeer snel.
De dag na de bestelling (na 16u) stond een zeer vriendelijke juffrouw voor de deur met hetgeen ik besteld had.
Een woord: SUPER in deze tijden

Mevr. Caroline DaenenTuesday, 5 May 2020, 13:33

Topservice!

Mevr. Natalie BoostenMonday, 4 May 2020, 17:47

Super snelle levering en reageren ook onmiddellijk op alle mails.

Mevr. Elvire NoelmansSunday, 3 May 2020, 6:53

Snel verstuurd

Mevr. Tina De RaeveFriday, 1 May 2020, 13:42

Super tevreden over de geweldige service, kennis van zaken en heel vriendelijk ��!

Mevr. Ellen HensenTuesday, 28 April 2020, 16:39

Zoals altijd heel tevreden over de service! Zelfs in deze tijden een supersnelle levering.

Mevr. Ria LoomansMonday, 27 April 2020, 15:51

Als Hasselaar onze handelaars steunen is zeker en vast nodig in deze moeilijke tijd!
Jullie leveren alles mooi verpakt aan huis, zelfs supersnel met de fiets!
Chapeau daarvoor en zo kunnen we onze kleinzoon binnenkort weer heel blij maken!!!
���

Mevr. Liliane VosMonday, 27 April 2020, 13:42

Dank u voor de snelle levering. Mooie step, mijn kleinzoon is in de wolken.

Mevr. Angela BitontiSaturday, 25 April 2020, 14:26

Dank je wel voor de snelle service!

Mevr. Ria BerckmansSunday, 19 April 2020, 18:27

De volgende keer zal ik mijn kleinzoon iets laten schrijven hoe hij het telkens ervaart :-)
Aan het filmpje dat hij doorzond blijkt hij dik tevreden met zijn cadeautje!
Snelle en vriendelijke service. Dank!

Mevr. Dagmar BallegeerSunday, 19 April 2020, 14:56

Leuk aanbod speelgoed voor groot en klein. Goede service

Mevr. Riet LuytenThursday, 16 April 2020, 14:04

Mijn pakje zaterdagmiddag telefonisch besteld, s'avonds geleverd met de fiets. Toch nog een paascadeautje voor onze kleinzoon! Van service gesproken!

Mevr. Caroline WithofsWednesday, 15 April 2020, 17:41

Ontzettend vlotte service van deze geweldige speelgoedwinkel!

Mevr. sindy vandermeerWednesday, 15 April 2020, 13:08

Alles netjes geleverd en
Niet lang moeten wachten. Reuze fijn voor onze zoon. Zo kon er in deze trieste tijd toch een leuke paasdag vanaf!

Mevr. Laurence StasTuesday, 14 April 2020, 21:23

De site werkt niet heel 'modern' of overzichtelijk, er bleek ook iets niet meer voorradig, terwijl het nog op de website stond en ik het besteld had. Dit valt in het niets, want de ongelooflijk sympathieke klantenservice van de lieve verkoopster die me opbelde maakte dat helemaal goed. Alles werd meteen de dag nadien, mooi ingepakt, geleverd. Perfect op tijd voor Pasen! Fan!

Mevr. Emmy VANHOUDTTuesday, 14 April 2020, 18:39

Top service.Vriendelijke hulp via de telefoon.
Aanrader!

Mevr. Marina MotmansMonday, 13 April 2020, 13:48

In deze bizarre tijd zo’n service bieden als jullie! Chapeau!
Nu moeten we zo veel mogelijk winkelhieren want de Hasseltse handelaren verdienen onze steun.
En .... onze kleinzoon was (zo te zien via FaceTime) hééééél blij met wat de paashaas dank zij jullie gebracht heeft!
Groetjes Marina

Mevr. Elvire NoelmansMonday, 13 April 2020, 13:37

Heel snel geleverd ook voor de last minute besteller!
Ik mis zelf wel het heerlijk gevoel van in de winkel te zijn en niet te kunnen kiezen maar ik ben er zeker van dat zodra alles weer veilig kan, ze bij Oma's Olifant ook klaarstaan om je in de winkel te ontvangen met een brede glimlach!

Mevr. Dagmar BallegeerSunday, 12 April 2020, 18:37

Top service. Leuk speelgoed en mooi ingepakt in cadeaupapier. Super

Webshop Directory

Categories