EasyWebshop

wwwkinderhelmenbe

wwwkinderhelmenbeSatisfaction score: 5/5
134 votes, 155 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

love your brain by using it

/www.kinderhelmen.be

wwwkinderhelmenbe
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyFrench, Dutch, Euro

Reviews

155 reviews were found.

Write review

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Next page - Last page

TinyMonday, 4 June 2018, 16:17

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden, snelle levering en vlotte afhandeling. Ruime keuze. Happy kind

EstelleSunday, 6 May 2018, 12:31

Heel tevreden, snelle afhandeling van de bestelling en levering van cadeaubon, goed om de keuze te laten aan de ontvanger en dat je niet hoeft te weten wat met je bon gebeurt, stressvrij geschenk.
Mooie en veilige kinderhelmen.
Super slagzin Love your Brain by using it

CathyTuesday, 3 April 2018, 19:17

Superleuke helm, kleinkind superblij, goede prijs voor een veilige lazerhelm met cool design. Vlotte levering. Ik zal de site zeker aanraden bij vrienden en familie !

MelissaSunday, 1 April 2018, 8:55

Leuke helm, snelle levering.

JAMMER dat de doos open en kapot was bij afhaling van het pakje. Ik vermoed dat dit onderweg gebeurt moet zijn. De helm zat los in een véél te grote doos, niet ingepakt. Heeft al een testrit doorstaan dus. Gelukkig zag ik er niets aan. Dit kon beter voor mij!!!

Familie Van AudenaerdeTuesday, 23 January 2018, 23:47

Super tof product, met die personalisatie.
Ideaal verjaardagscadeau. Veel oh's en ah's bij openen. Onberispelijke en snelle service!
Al aan veel mensen aangeraden. Wij zijn zeer tevreden!

FelicityFriday, 5 January 2018, 22:43

Goede service, scherpe prijzen en fantastisch product. Tweede keer dat we via kinderhelmen.be bestelde. Kindjes blij met hun hippe helmen, ouders content van goed beschermde hoofdjes. Prijs is zeer competitief en snel geleverd. Merci.

StijnWednesday, 29 November 2017, 13:12

Vrijdag avond besteld en maandag reeds geleverd, inclusief de personalisatie (naam) op de helm geprint. Fantastisch!

VanessaWednesday, 8 November 2017, 10:20

Zeer tevreden van de aankoop. Snelle, correcte afhandeling en de helmpjes worden hier alvast met vreugde opgezet;) Bedankt!

NeleSaturday, 12 August 2017, 14:22

2 kidihelmen gekocht voor mijn zoontjes. Nog geen idee of ze passen. Krijgen ze pas voor hun verjaardag (nog 2 weekjes geduld. We lieten de helmen ook personaliseren. Mooi!
Snelle en vlotte levering.

AnnSaturday, 12 August 2017, 13:45

Zeer tevreden! Ik had de helm zeer snel in huis en ik ontdekte dat ik de verkeerde maat had besteld, geen ramp want mijn dochter kon ook wel een nieuwe gebruiken. Maar ik had de kleinere nodig voor een verjaardag. Ik deed een telefoontje naar de zaak en 21u later ontving ik al de nieuwe bestelling :-)

BiekeSaturday, 12 August 2017, 13:35

Zeer tevreden! Heel leuk helmpje, snelle levering, tevreden zoontje!

XavierSaturday, 22 July 2017, 11:16

Goede kwaliteit van helmpje, zeer vlotte levering.

Tanguy LinotteMonday, 29 May 2017, 13:07

Mooie producten en snelle service! Bedankt!

DavidFriday, 26 May 2017, 13:38

Rapidité d'envoi .
Beau casque.

AnnabelleMonday, 8 May 2017, 9:45

topservice! heel tevreden.
zowel van het aanbod als de service en levering.

LeenFriday, 14 April 2017, 19:49

Alles vlot verlopen. Correcte prijs.bedankt voor het gratis fluohesje!

SelmaSaturday, 8 April 2017, 14:22

Alles verliep heel vlot. Een zeer tevreden klant!

JessieSaturday, 1 April 2017, 13:44

Zeer vlotte bestelling. Zeer tevreden. Nu wachten tot de
dochter in de helm past, het is nog wat te groot. Kleiner als xxs bestaat zeker niet?

HellenMonday, 27 March 2017, 22:58

Prima, vlotte service. Veel keuze.

ClaireSaturday, 11 March 2017, 19:43

Très contente du produit!
Merci! Et une livraison plus que rapide!

StefaanThursday, 9 March 2017, 14:14

leuk product! snelle en correcte levering

Koen DilsMonday, 2 January 2017, 0:39

Snelle en correcte levering

AnMonday, 26 December 2016, 13:39

Heel tevreden over bestelling en levering!

EvaWednesday, 21 December 2016, 13:53

Snelle levering, correct

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Next page - Last page

Write review

Name Check
Message Check
remaining characters
Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Webshop Directory

Categories