Deenas Lunch & Catering

Deenas Lunch & CateringSatisfaction score: 5/5
5 votes, 11 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.deenas.nl

Deenas Lunch & Catering
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 11 reviews.

Mevr. W. BouwhuisMonday, 21 June 2021, 14:01

Vaderdagontbijt besteld en mijn vader vond het lekker. Kan er zelf niet over oordelen want heb het niet gezien. Gr Wil

Mevr. Joëlle Van EijkSunday, 20 June 2021, 10:12

Vaderdag ontbijt besteld. Het is een basic, oké ontbijt, maar voor de prijs is het echt veel te karig. Ik begrijp oprecht niet hoe ze deze prijs kunnen rekenen voor dit ontbijt. Ik ben echt teleurgesteld en vind het zonde van m'n geld

Deenas Lunch & CateringSunday, 20 June 2021, 15:01

Beste Joëlle,

Wij hebben u een e-mail gestuurd over uw review. Wij zouden het graag in een persoonlijk gesprek met u willen hebben over uw ervaring.

Met vriendelijke groet,

Rinus
Deena’s Lunch & Catering

Mevr. Suzanne ZijpWednesday, 2 June 2021, 10:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Voor de 1e keer besteld. Heel erg tevreden. Broodjes waren lekker en na een uur al bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar, Keep up the good work!

Mevr. Marieke van de HeuvelTuesday, 11 May 2021, 15:54

Ben heel te vreden.
Tot volgende keer.
Gr. Deborah

Mr. peter hooijmansTuesday, 11 May 2021, 13:49

Zoals altijd weer top.

Mr. peter hooijmansThursday, 29 April 2021, 13:20

Altijd op tijd en lekker van smaak.

Dhr. Remco van EsMonday, 18 January 2021, 13:11

Altijd netjes zoals besteld en goed op tijd!

Dhr. De Strijp WZHSunday, 19 April 2020, 12:56

Voor de verzorgers van ons verzorgingstehuis broodjes voor de lunch besteld bij Deena's. En ik moet zeggen mijn complimenten. Alles tot in de puntjes verzorgd, broodjes vers en lekker, service top, op tijd bezorgd. Helemaal prima! Echt een aanrader.

Mevr. Carla van EsMonday, 24 February 2020, 13:15

Heerlijke verse broodjes en hele goede service!
Voor herhaling vatbaar.
Alleen na 1 uur is wat laat geleverd, maar verder top!!!

Dhr. Aad Van leeuwenWednesday, 18 December 2019, 13:26

Superlekkere lunch , op tijd bezorgd, gaan vaker bestellen
Gebruiksvriendelijke site . Ga zo door

Dhr. Rinus PonsenSunday, 1 December 2019, 19:20

Lekker genoten van deze broodjes tijdens de lunch. Makkelijk te bestellen en bezorgd. Echt een aanrader en ga zeker vaker bestellen!

Webshop Directory

Categories