Het Zelf Doen

Het Zelf DoenSatisfaction score: 5/5
8 votes, 87 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

shop.hetzelfdoen.be




Het Zelf Doen
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 87 reviews.

Dhr. Kevin Vervaeke26 October 2020, 15:27

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Na de cursussen El installatie (uitgave2017) en centrale verwarming (uitgave2018) is dit mijn euh 6e boek :) als je er 3x de cursus geld besparen bij telt natuurlijk!

Nu het feit dat dit al m'n 3e boek is zegt meer dan genoeg waarschijnlijk!

Bij m'n 1e had ik problemen met het downloaden (amateursfoutje mijnentwege btw) en kort nadat ik het gemeld had kwam Arne met de oplossing... Service top.

Handige naslagwerkjes die ik nog regelmatig opentrek

Dhr. Leo Merckx21 October 2020, 18:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden met dit e-book.
Een aanrader voor de doe het zelver.
Als iets niet helemaal duidelijk is, helpt Arne je goed verder.

Dhr. Paul Peeters20 October 2020, 9:00

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mooi boek,goed uitgelegd met duidelijke en veel illustraties.Een aanrader !

Dhr. marc maes11 October 2020, 11:46

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

een topboekje voor de dhz.

Dhr. Jean Van Bladel9 October 2020, 20:09

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Net zoals bij mijn vorige bestelling alles correct verlopen! Dankjewel voor de snelle levering.
Ik heb nog een vraagje?
De zekeringenkast staat in de hal. Moet ik een aardingsdraad trekken naar de wasplaats waar de cv-ketel met de collectoren voor sanitair en vloerverwarming staan? En moet er ook één naar douche en metalen steun van het hangtoilet?
Moeten dit allen aparte draden zijn of mogen die gekoppeld worden?
Alvast mijn dank.
Gr., Jean

Het Zelf Doen10 October 2020, 11:45

Goedemorgen Jean, bedankt voor je positieve reactie.
Ik stuur je een email met het antwoord op je vraag. Mvg, Arne

Mr. Frank De Troyer8 October 2020, 17:45

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Webshop heeft perfect werk afgeleverd.
Boek:
p25 aardingslus of aardstaaf 35mm² in tabel en 32mm² in tekst onder tabel en 35mm² in tekening op pagina 27
p45 de verbindingen van de onderste kam naar de middelste zijn achter de onderste kam getekend en kunnen als verbindingen van boven geïnterpreteerd worden en zouden beter er naast getekend worden zoals op p 44
p77 Figuur boven: hoe is mogelijk Lx (of N)
p 98 foto drukknop dimmers = zwart (idem p103, p114, p118, p 121)

Het Zelf Doen10 October 2020, 12:12

Dag Frank, bedankt voor je positieve reactie.
Je opmerkingen waarderen we ten zeerste en nemen we mee bij de volgende update van de cursus!

Mvg,
Arne

Dhr. Vehbi Gripshi5 October 2020, 20:45

Geachte Heer, Mevrouw
hoe krijg ik mijn bestelling via mail of via link?
momenteel kan ik alleen de geld besparen E-Book Downloaden.
Met vriendelijke groeten
Gripshi Vehbi

Het Zelf Doen6 October 2020, 15:42

Goedemiddag Vehbi Gripshi,
je bestelling is goed verwerkt.
Je kan het Ebook downloaden door in te loggen in je account via de webshop; hetzelfdoen.be/shop
kijk bij je bestellingen. Daar kan je nu klikken op "download".
Heb je geen klant aangemaakt, dan staat de downloadlink in een email die je van ons hebt ontvangen.Bij het overzicht van je bestelde producten.
Als het niet lukt, mail of bel dan gerust, dan lossen we het anders op.
Mvg,Arne

Dhr. Eric Genbrugge1 September 2020, 11:10

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Over het algemeen zeer tevreden, er mocht wel iets meer duiding bij het hoofdstuk zonnepanelen. In het bijzonder de aansluiting hiervan in de zekeringkast.

Het Zelf Doen6 October 2020, 15:46

Bedankt voor je reactie Eric,
ik wil je via deze weg even op de hoogte brengen:
We werken momenteel al aan de volgende editie van de cursus elektrische installaties.
Dit zullen we doen met de nodige aandacht voor je opmerking. De aansluiting van zonnepanelen in de zekeringenkast zullen we nog wat uitgebreider behandelen!
Mvg,
Arne

Het Zelf Doen6 October 2020, 15:47

Mocht je vragen hebben over de aansluiting mag je steeds mailen, we helpen je zo snel mogelijk verder.

Mvg,
Arne

Dhr. John Verhaeghe18 August 2020, 15:40

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Uitstekend! Reeds veel opleidingen gevolgd en boeken gelezen, maar deze springen er toch wel bovenuit.
Meer dan zijn geld waard. Mooi werk!
Als het goed is, mag het ook gezegd worden...

Dhr. Quinten Knepa2 August 2020, 13:45

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vindt wel dat die uitleggen moet iets meer verdiepen ,Vooral bij die elektriciteit.

Het Zelf Doen7 August 2020, 9:34

Dag Quinten, bedankt voor je beoordeling.

Stuur ons gerust een email over welke zaken je graag nog wat meer uitgebreide informatie had gewenst. We helpen je ze goed mogelijk verder.

We streven er naar om alle nodige informatie in een zo compact mogelijke te cursus te krijgen.
Door de cursus te beperken tot 183 pagina's hopen we te bekomen dat je snel de nodige informatie kan terug vinden.

Mvg,
Arne

Dhr. M. den Butter2 July 2020, 16:43

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle en nette verzending. Goed gebonden uitgave met op eerste indruk duidelijke en uitgebreide uiteenzetting. Heb nog niet alles bestudeerd.

Dhr. Danny De Wachter24 June 2020, 14:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Duidelijk boek.
Vlotte levering.

Mr. Davidesc Nicolae Ioan22 June 2020, 19:58

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De beste!

Dhr. Leon STIENS1 June 2020, 13:44

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goed boek, bij probleem een mailtje en binnen de kortste keren heb je een valabel antwoord, kortom een aanrader!!!

Dhr. Mohamed Bendadi30 May 2020, 17:37

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De cursussen zijn in duidelijke taal geschreven. Ik heb 4 cursussen gekocht, dus ben Ik heel tevreden.

Dhr. TOM OOMS29 May 2020, 17:35

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heb al enkele bestellingen gedaan perfect uitgelegd.

D-nul Claudiu Grama11 May 2020, 14:36

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De cursussen zijn in duidelijke taal geschreven en goed gestructureerd. Ik heb 4 cursussen gekocht, dus ben Ik heel tevreden.

Dhr. johan vanneste5 May 2020, 21:17

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top! De cursussen ziet er zéér goed uit!
Inhoudelijk vind ik de cursussen goed.

Dhr. Marc Scheepmans30 April 2020, 12:38

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

boeken lijken mij vrij interessant! minpuntje is wel dat er een aantal dingen in herhaald worden en dat er in de plaats eerder nog enkele tabellen met afmetingen en handelsmaten hadden vermeld mogen zijn .Een ander punt waar zeker op gelet mag worden is de verpakking; ik heb voor 350 euro boeken besteld en heb deze toegestuurd gekregen in twee verscheurde enveloppen...gelukkig waren de boeken niet te fel beschadigd. Maar voor iets van die waarde mag de verpakking toch wat degelijker zijn!!! dit is zeker niet kritisch bedoeld !!
Mvg
Marc

Het Zelf Doen30 April 2020, 13:34

Vriendelijk bedankt Marc voor je reactie.
We zoeken onmiddellijk naar een stevigere verpakking!
Ik stuur je nog een bericht ivm de tabellen en handelsmaten die je nodig hebt. We helpen je ze goed mogelijk verder.

Mvg,
Arne

Dhr. Thierry Lambert29 April 2020, 12:00

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top! De cursus ziet er zéér goed uit!
Ik kan je al meedelen dat de vorige cursus sanitair al zeker zijn geld waard was dus kijk ik er echt naar uit om deze cursus door te nemen. Gelieve me op de hoogte te houden voor nieuwe cursussen!
Mvg, Thierry

Dhr. detlef de graeve25 April 2020, 14:42

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Tot mijn grote spijt kan ik ze nog niet beoordelen omdat ik nog niks ontvangen heb grtz

Het Zelf Doen25 April 2020, 16:14

Dag Detlef,

spijtig dat je ons hiervoor negatieve beoordeling geeft.
Het boek Centrale verwarming 2020 dat je in pre-order hebt besteld wordt namelijk momenteel nog gedrukt, zoals in de productomschrijving te lezen is:
"OPGELET!
De boeken worden momenteel nog gedrukt.
Houd dus rekening met een levering ten vroegste 27/04/2020 !"

De nieuwe update is namelijk pas deze week volledig afgewerkt.

Zoals altijd doen we ons uiterste best om de boeken zo snel mogelijk op te zenden!
We houden je op de hoogte.

Mvg,
Arne

Dhr. Dirk Sermant18 April 2020, 16:11

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Beste,

Inhoudelijk vind ik de cursus goed.
Ik heb wel een mooie layout gemist die mij goesting doet krijgen om verder te lezen.

Groetjes.
Dirk.

Het Zelf Doen19 April 2020, 15:00

Bedankt voor je beoordeling Dirk!
We zullen ons best doen om de layout nog wat mooier te maken bij de volgende versie.

Mvg,
Arne

Dhr. Kevin Vervaeke3 April 2020, 19:23

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Beste Arne,

Eerst lukte het niet om de pdf te downloaden na bestelling en na het melden van dit probleem was het 1e wat je deed me helpen om dit euvel op te lossen.

Service TOP!!!

Ivm met de inhoud van het e-book CV.
Het is een grote hulp in klaar en duidelijke gedetailleerde taal geschreven.

Yup toch een aanrader.

Dhr. johnny Tweepenninckx31 March 2020, 13:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden

Webshop Directory

Categories