Modeltreinen-plein

Modeltreinen-pleinSatisfaction score: 5/5
1 votes, 34 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.modeltreinen-plein.nl

Modeltreinen-plein
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 34 reviews.

Dhr. Egbert DelfsmaTuesday, 19 January 2021, 13:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zending compleet geleverd, goed verpakt.
Lang onderweg geweest (2,5 week)
Misschien verstandig om op de website aan te geven dat het vanuit Duitsland wordt geleverd.
En dan ook de keuze geven om het met of zonder track en trace te versturen.
Dus 17 of 9 Euro verzendkosten.

Dhr. Paul HemstraMonday, 18 January 2021, 18:22

Op 22-12 een bestelling gedaan en nu bijna een maand later nog altijd niks ontvangen....!

Dhr. Hans HooijmansMonday, 4 January 2021, 15:41

Ik heb nog niets ontvangen

Dhr. Ceriel HinskensThursday, 24 December 2020, 14:19

Ik heb mijn producten nog niet ontvangen?

Modeltreinen-pleinSaturday, 26 December 2020, 11:54

dit komt door de kerst dagen corona en de post heeft het zo druk op dit moment, gaat buiten mijn macht om

Dhr. Bart SandersThursday, 24 December 2020, 13:39

Besteld op 14 december, er is nu op 24 december nog niets aangekomen. Wetend dat jullie vanuit Duitsland versturen was een echte track/trace info welkom geweest. Ik kan nog geen verder oordeel vellen, zie boven.

Modeltreinen-pleinSaturday, 26 December 2020, 11:56

track/trace code vanuit Duitsland is wel mogelijk maar dan wordt de verzending twee x zo duur via de Duitse DHL lijn (Post Duitsland)

Dhr. Jos FresonThursday, 14 May 2020, 15:27

Alles correct verlopen. Zending is wel 10 dagen onderweg geweest, en zo te lezen ben ik niet de enige. Misschien beter in de toekomst Post NL gebruiken i.p.v. B-Post?

Dhr. Hans RoodenburgSunday, 10 May 2020, 14:49

Tot op heden nog niks vernomen van de bestelling gaarne hoor ik een update

Dhr. Henk BareveldSaturday, 28 December 2019, 9:57

Kwaliteit product was goed.
Betaling via IDEAL ging niet en de levering duurde erg lang.

Dhr. J RuthTuesday, 29 October 2019, 13:13

Super geregeld.

Met vriendelijke groet, Jan Ruth

Dhr. Hans MelchersSunday, 4 August 2019, 9:31

Heb woensdagavond 4 artikelen bij u besteld ,tot nu toe niks ontvangen ,vorige bestelling binnen 2 dagen ontvangen ,is er iets misgegaan met de bestelling ,Graag een reactie op deze vraag, wanneer de artikelen alsnog geleverd worden

Met vr groet
Hans Melchers

Dhr. Hans MelchersWednesday, 31 July 2019, 13:07

Goed en snel geleverd goed ingepakt

Dhr. Wim StruijsSaturday, 27 July 2019, 16:44

Goed en snel geleverd. Leuke producten en goed verpakt.

Dhr. Jeroen CoxTuesday, 5 March 2019, 14:21

De bestellingen kwam redelijk snel.
De laatste bestelling was niet goed gegaan met de post, kwam een lege open envelop.
Maar is goed opgelost door je zelf.
Alleen naar mijn weten had ik twee gele 0.14 draad en twee bruine 0.14 besteld en kwam er twee gele en 1 bruin.
Goede prijzen en snelle service

Dhr. H.J. BebinghFriday, 23 November 2018, 15:49

Aangezien ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen na toezending afgelopen maandag van het ontbrekende huisnummer ben ik nog niet erg tevreden. Ik had het pakket al wel verwacht. Maar dit weerhoud mij er niet van om eventueel nogmaals wat te bestellen. Het zijn aardige materialen.

Ivo PrickenThursday, 31 May 2018, 21:12

Leuk assortiment aan goede prijzen en heel snelle service. Zeker een aanrader.

Ceriel HinskensTuesday, 20 March 2018, 16:53

super service en goede materialen voor een scherpe prijs.
Zeker een aanrader!!

Patrick vd WyngaertFriday, 9 March 2018, 13:13

alles vlot en correct ontvangen!

Jan BoerThursday, 22 February 2018, 18:19

Alles snel en in prima conditie ontvangen.

Hou de site in de gaten voor weer een eventuele aankoop.

Groeten,
Jan

FerdiThursday, 8 February 2018, 18:32

Spullen in goede conditie ontvangen, jammer dat het met de "dure" pakket post wordt verstuurt terwijl het ook met de gewone "bus" post had gekund.
Voor de rest keurige service

HermanMonday, 29 January 2018, 17:04

Prima geregeld en naar volle tevredenheid. Wel jammer dat voor 4 stukjes rails verzendkosten worden gerekend van pakket verzending (6,95) terwijl het met brievenbus post komt (4,25).
Mvrg., Herman

W van LithFriday, 19 January 2018, 13:14

4 trix express relais besteld.
Bevestigingsmail en pakket erg snel.
Omdat er 3 relais niet correct waren, klacht gemaild en via sms.
Afhandeling en reactie erg traag.
5 dagen na bestelling/klacht geen duidelijke afspraak of oplossing.

TonFriday, 5 January 2018, 23:23

Snelle levering, erg tevreden over de aankoop. Had in juli 2017 ook al besteld en dat was ook al goed. Dus voor herhaling vatbaar.

JacquesSunday, 10 December 2017, 12:05

twee seinpalen besteld. Deze bleken niet op voorraad. Keurig berichtje dat zij waren besteld en na een week had ik de spullen in huis. Goed verzorgd.

Eric van der GraaffSunday, 10 December 2017, 8:13

Had 14 Fleischmann relais besteld, waren uiteindelijk helaas maar 11 in vooraad. De communicatie was goed en het teveel betaalde bedrag was snel terug geboekt. De levering van mijn bestelling was snel in een goede verpakking. Kan de site zeker aanbevelen.

Webshop Directory

Categories