barokspiegel

barokspiegelSatisfaction score: 5/5
10 votes, 338 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.barokspiegel.com




barokspiegel
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyGerman, English, Spanish, French, Italian, Dutch, Euro, United States Dollar

Reviews

We found 338 reviews.

Carlo9 March 2015, 14:23

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De spiegel dit weekend opgehangen. Het resultaat is prachtig. Bedankt voor de mooie spiegel en goede service.
Carlo

Lydia5 March 2015, 10:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hallo Jolanda,
Klaas is net geweest om de spiegel qua kleur te vergelijken.
Helaas voor mij is dit de kleur zilver die jij levert. Al met al ben ik toch blij met de spiegel.
Ik wil je hartelijk bedanken voor de prima service!

Conny28 February 2015, 11:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hallo Jolanda,

Bedankt voor de goede service.
Hierbij zend in de bijlage een foto.

Vriendelijke groet,
Conny

Carlos24 February 2015, 11:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik wil even testen of ik zelf een recensie in uw webwinkel kan plaatsen. Als dat lukt bestel ik direct een spiegel, heb er al een gezien maar wil weten of de recensies eerlijk zijn.

Evelien23 February 2015, 16:21

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bij deze zijn ook wij zeer te spreken over BAROKSPIEGEL.com
Hoe we geinformeerd zijn over de levering /en over de bezorging van de DONNATELLO spiegel,Jolanda bedankt.

Jakoba23 February 2015, 10:02

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

We zijn heel tevreden met de spiegel en de service!
Zoals gevraagd zend ik u een foto van de spiegel die in onze dressing hangt.
Vriendelijke groeten
Jakoba

Ronald13 February 2015, 9:42

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Beste Jolanda,
Tevreden zijn we zeker, altijd lastig om iets ongezien aan te schaffen, maar bij aankomst van de levering zagen we precies al dat het was waar we naar zochten, hartelijk dank voor de goede aflevering en kwaliteit van de spiegel, daarom graag zoals door jullie gevraagd in bijlage een foto van de spiegel.
we hopen op een mooie plaats op jullie website.

Met vriendelijke groet,

Ronald

Stelle en Edwin1 February 2015, 15:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De spiegel komt heel mooi uit in de kamer!

Wouter16 January 2015, 8:50

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zoals beloofd een foto van de mooie spiegel.
Nogmaals bedankt voor de service en ben erg tevreden met de spiegel.

Rosaura8 January 2015, 14:05

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De spiegel Orfeo is vanmiddag afgeleverd. Hij is prachtig!
Hartelijk dank voor de snelle levering en de goede service.

Met vriendelijke groet,
Rosaura

Ingrid29 December 2014, 14:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De spiegel is super snel afgeleverd hoor zodat hij voor de kerst nog kon hangen! Heel erg bedankt hiervoor!
We zijn er heeeel blij mee.
Hierbij enkele foto’s

Stella23 December 2014, 12:25

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

We hebben een prachtige spiegel ontvangen.
Ik wil je speciaal bedanken voor de goede service. Ook de chauffeur was erg meedenkend.

Muniza12 December 2014, 12:40

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Dear Barok Spiegel,

I ordered a large mirror from you which I received yesterday. I just want to say we are very satisfied it is beautiful and I am impressed by your quick delivery and professionalism. Thank you.

Best

Muniza

Sabine4 December 2014, 11:20

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

We zijn er heel blij mee!
Groetjes en bedankt voor de goede service!

Sabine

Familie Bergman13 November 2014, 13:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prachtige spiegel bezorgd, wouw wat groot en imposant! De spiegel staat inmiddels in de slaapkamer en hebben we verankerd aan de muur, staat prachtig.
We zijn er erg blij mee!

HELINCON BV23 October 2014, 12:55

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bijgaand de fotos van de door u geleverde spiegels. Ze zijn erg mooi.

In de hoop u van dienst te zijn geweest, verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Memet
HELINCON BV

Clemens18 October 2014, 13:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Wij zijn heel erg blij met de nieuwe aanwinst.
Keurige service, spiegel werd thuis netjes uitgepakt, en de lege doos werd ook mee teruggenomen.
We zullen hier veel plezier aan beleven.
Met vriendelijke groeten
Clemens

Alexandra15 October 2014, 14:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prachtige spiegel, ben onder de indruk.
Ik ben tevreden dus zeg het voort!
Bij jullie, goede service, leuk contact en een mooie spiegel.

Rianne7 October 2014, 10:21

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hallo Jolanda,
De spiegel is helemaal naar mijn zin!
Groetjes Rianne

Katrien12 September 2014, 13:05

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Beste Jolanda
De spiegel is goed gearriveerd en is gewoonweg prachtig!
Ook de levering is heel vlot verlopen, waarvoor dank.

Trudy26 August 2014, 10:49

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Perfecte bezorgservice en een mooie spiegel.
Happy Trudy :)
Bedankt

Judith22 August 2014, 10:35

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Inmiddels heb ik de spiegel ontvangen, en ben zeer tevreden. In het echt is hij nog mooier!
Bedankt voor de goede service!
Met vriendelijke groet,
Judith

Hairstudio Luna Groningen6 August 2014, 13:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hartelijk dank voor alle moeite, ben er erg blij mee!
Hairstudio Luna Groningen

Henk8 July 2014, 10:44

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Geachte mevrouw/ mijnheer,

In de bijlage van deze mail vindt u twee foto's van de spiegel zoals deze nu hangt in mijn woonkamer.
Het is trouwens een mooi stukje vakwerk.
Ik wil u ook bedanken voor de hele goede service en de snelle levering.

Vriendelijke groet,

Henk.

Webshop Directory

Categories