Art Framing Brugge

Art Framing BruggeSatisfaction score: 4.8/5
9 votes, 38 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.artframing.eu

Art Framing Brugge
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 38 reviews.

Dhr. Pol MarchandWednesday, 13 October 2021, 14:11

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

zeer tevreden

Dhr. Jaymes Van LuppenFriday, 8 October 2021, 16:52

Een verkeerd huisnummer opgegeven aan de pakjesdienst waardoor pakket op dat huisnummer aanvaard werd en onmiddellijk naar het dichtstbijzijnde afgeefpunt werd gebracht, waar we het nog op tijd konden recupereren alvorens het terug naar afzender werd gestuurd. Daarom maar een drie. De levering zelf was snel ook het telefonisch contact om info was correct.

Mevr. netka CroonenborghsMonday, 31 May 2021, 17:02

Ondanks beschadiging van de 1ste (deellevering) ben ik tevreden over het oplossen van mijn probleem en nalevering.

Mevr. ellen coleThursday, 22 April 2021, 13:57

Zeer tevreden! Alles liep volgens plan!

Mr. Hardy VerwimpThursday, 18 March 2021, 13:12

Ben zeer tevreden over de service. Pakket was door de koerier slecht behandeld waardoor de bestelling schade had opgelopen. Na telefonisch contact met de firma en enkele foto's door te sturen van de beschadiging werd mij binnen de kortste keren een nieuw pakket bezorgd en ditmaal zonder schade. Product was ook OK

Dhr. Bernardus ChristianiMonday, 18 January 2021, 16:00

Goede artikelen en prima verzonden.

Dhr. Jonas De RyckTuesday, 12 January 2021, 13:23

Top service! Art Framing denkt mee met de klant en zorgt voor juist dat extraatje meer! Aanrader!

Dhr. Gust MatthysWednesday, 6 January 2021, 14:36

Zoals altijd geen opmerkingen!

Mevr. Anne VandeveldeMonday, 4 January 2021, 14:20

Professioneel advies, duidelijke communicatie en perfecte service.

Mevr. Larisa SjoerdsFriday, 18 September 2020, 17:03

Supersnelle levering en perfect ingepakt! Vanwege corona hield ik 3 weken leveringstijd in gedachten, maar het was er binnen 1 week! : )

Dhr. Pluy DieterWednesday, 6 May 2020, 11:14

Zeer tevreden over de bestelling en service

Mevr. Evelien MoonenFriday, 6 March 2020, 13:07

Snelle levering.
Product ziet er in het echt anders uit dan op het scherm maar voor ons viel dit positief uit.
Goede telefonische service.

Dhr. Gust MatthysTuesday, 11 February 2020, 16:12

1 lijstje was kapot toegekomen.
Maar deze is heel snel in herstel gestoken.
Uitstekende service zoals altijd.

Dhr. Albert LeysFriday, 24 January 2020, 22:58

Zeer tevreden over service snelheid van leveren.

Dhr. Albert LeysFriday, 10 January 2020, 13:15

De afhandeling van alle bestellingen is fantastisch verlopen. Ik ben zeer blij dat ik Uw firma heb leren kennen. Natuurlijk ben ik Picasso of Dali niet maar regelmatig heb ik toch materiaal nodig. Aan onze leden werden Uw gegevens reeds doorgegeven met een lovende kritiek. Waren alle Webshops maar van Jullie kwaliteit. Groetjes Kunst-Loco-Motief

Dhr. Albert LeysThursday, 9 January 2020, 13:21

Heel snelle levering wat onze tentoonstelling niet in het gedrang brengt. Correcte afhandeling van de bestelling.
Zeer tevreden over jullie diensten. Jullie hebben een klant bijgewonnen.

Dhr. Stef De DonderSaturday, 13 July 2019, 21:41

Genoten van het eerlijk advies met kennis van zaken. Verder ook een prima prijs kwaliteit! Aanrader!

Dhr. Walter van der PoelSunday, 17 February 2019, 16:01

Nog niet tevreden, aangezien ik nog niets heb ontvangen. Ook geen bericht dat iets is verstuurd. Betaald user al wel.

Art Framing BruggeFriday, 1 March 2019, 14:13

Beste Walter, hebben we gelukkig snel kunnen rechtzetten. De lijst was even uit voorraad, kan jammer genoeg eens gebeuren maar had je hiervan op de hoogte moeten brengen en dat was me even ontglipt.. Nogmaals excuses hiervoor.

Mevr. Inke CoolenSunday, 6 January 2019, 17:00

Snelle levering, duidelijke communicatie/website.
Goede prijs/kwaliteit.

Mevr. Evelien MoonenSaturday, 29 December 2018, 22:35

Zeer tevreden over de duidelijke uitleg en de snelle levering. Hier weet men waar men mee bezig is!

ROSEEUW LaurentThursday, 20 September 2018, 16:37

Goede begeleiding/advies bij de keuze van fotoprint als ook bij het kiezen van het kadertype.
Zeer klantvriendelijk en vlotte communicatie.
Perfecte afwerking bij montage aan huis.
Prijs-kwaliteit correct.
Aangename samenwerking en zeker een aanrader, voor herhaling vatbaar !!

Taillaert DaniĆ«lThursday, 13 September 2018, 9:16

Art Framing is de top in zijn soort. Perfecte afwerking, zeer goede service.
Zeer klantvriendelijke en correcte uitvoering.
Prijs-kwaliteit een topper.
Zeer sterk aan te raden !!!!!

Van Laecke RitaTuesday, 5 June 2018, 13:10

Wij zijn zeer tevreden zowel voor de inkadering van de werken (tekeningen) van Marty als het maken van een mooi geheel voor de foto's van Melvin. Jullie leveren kwaliteit met een hele grote 'K'.
Daarvoor een dikke dankjewel en ook bedankt voor het vlugge werken en soms op het laatste nippertje toch nog alles klaarkrijgen. Schitterend en proficiat!

Zoete NicoleTuesday, 22 May 2018, 13:39

Zeer tevreden.

Webshop Directory

Categories