Relaxgarden

RelaxgardenSatisfaction score: 3/5
2 votes, 55 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.relaxgardenwebshop.be




Relaxgarden
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, French, Dutch, Euro

Reviews

We found 55 reviews.

Sylvère Dubois21 January 2024, 21:48

Beste, ik kan pas een eventuele review plaatsen als mijn bestelling geleverd is. Bestelling geplaatst sinds 11 januari 2024.

Marc Missotten9 June 2023, 13:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle correcte service, zeer tevreden.

Kevin Decorte19 April 2023, 13:09

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bestelling na anderhalve week nog steeds niet ontvangen.

Dhr. Jef Van Gorp25 July 2021, 16:30

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

perfecte gratis levering.Alle afspraken nagekomen.

Mevr. Babs Grommen18 June 2021, 13:34

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Na meer dan een week geleden besteld te hebben, heb ik nog steeds geen leverdatum doorgekregen. Laatste bericht dat ik kreeg was dat de bestelling in verwerking was. Ik zou toch graag ook weten wanneer ik ze kan verwachten. Alvast bedankt.

Mme. Kristel Van der Meeren4 June 2021, 13:41

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel vriendelijke service,ook telefonisch bereikbaar,zeer snelle levering, lounge was goed ingepakt.

Dhr. Tim Vanceer2 June 2021, 13:13

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Alles is vlot verlopen. Besteld- betaald - afgehaald

Mevr. Olga De Bleser25 May 2021, 12:44

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik ben heel tevreden. Goede service. Top firma.

Dhr. Philip Neys20 April 2021, 19:18

snelle levering, goede communicatie.

M. Talmas Arnaud14 April 2021, 13:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Service impeccable et rapide!

Dhr. Luc Cologne11 March 2021, 14:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

stoel een zit en tafel staan niet stabiel

Mevr. Ellen De craene4 September 2020, 14:51

Beste wij hebben een verkeerd zeil ontvangen. Een zomerzeil ipv winter en voor een zwembad van 5 meter

Dhr. Geert Gepts3 September 2020, 13:30

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Beste,spijtig dat jullie vragen of ik tevreden ben over mijn bestelling terwijl ik nog niets heb ontvangen,hoewel het artikel bij jullie in voorraad was heb ik nog niets gekregen ,alleen een bericht dat het betaald is,daarom zal het voor mij waarschijnlijk ook een eenmalige bestelling blijven, in afwachting over nieuws van mijn bestelling grts geert

Relaxgarden3 September 2020, 13:56

Beste,

Deze zijn op voorraad bij Ubbink en u bestelling is reeds doorgegeven. Ik kan ze telefonisch niet bereiken dus loopt alles via mailverkeer.
Van zodra u bestelling is toegekomen zal deze onmiddellijk verstuurd worden en krijgt u daar bericht van. De e-mail ivm beoordeling wordt automatisch verstuurd vanuit onze webshop.
Mijn excuses voor de vertraging en ongemak.
Relaxgarden

Dhr. Chris Van der Wildt6 August 2020, 20:29

Bestelling geplaatst op 27/07 maar tot op heden nog niets ontvangen dus kunnen eigenlijk nog niet beoordelen.

Dhr. Pieter Van Assche3 August 2020, 17:46

Bestelling, betaling, bevestiging, leveringsinformatie en levering : dit alles binnen de 5 werkdagen heel correct afgehandeld. Uitstekende service !

Mevr. Katrien Perreman30 July 2020, 13:30

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prachtig product. Heel goede kwaliteit. Uitstekende service.
Vlugge levering. Heel tevreden!!!

Dhr. Lucien Florkin7 July 2020, 14:15

Ik Heb nog steeds geen Hoes L-vormig lounge 220x220 - 7944 Hoes L-vormig lounge 220x220 Ontvangen na 11 dagen graag een handwoord groeten Lucien Florkin 0486965475

Relaxgarden7 July 2020, 14:31

Beste Florkin, U was telefonisch niet bereikbaar. De hoes die u heeft besteld was tijdelijk niet beschikbaar bij de leverancier. Die zijn volgende week terug voorradig en zal dan onmiddellijk opgestuurd worden.
Mvg
Relaxgarden

Ms. Maura OConnell3 July 2020, 13:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Excellent service. The sun loungers were not in stock and would not be available for a week but I honestly believe that if I had told the person I was dealing with that I needed them urgently (which I didn't), he would have gone to their supplier and got them for me. Will definitely shop here again. Prompt delivery on the selected date I wanted.

Mevr. Marita Hermans1 July 2020, 14:46

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

super tevreden, snelle levering en vriendelijk. Blij met mijn tuinset

Dhr. Xavier Valcke26 May 2020, 15:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super tevreden . Was elke webshop maar als deze .

Mevr. Carine Van Vre25 May 2020, 13:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vriendelijk, snel antwoord, stipte levering

Mevr. Gina Van de Walle23 May 2020, 18:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel snelle levering , vriendelijke leverancier. Heel tevreden van mijn aankoop . Alleen jammer dat er geen hoofdsteunders bij geleverd zijn , heb al naar 3 hubo s geweest en ze kunnen geen meer krijgen zeggen ze.

Mevr. Elke Vanderbeken21 May 2020, 11:24

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel snelle levering! Blij met mijn aankoop. �

Dhr. Gino Moyaert12 May 2020, 21:36

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Jacuzzi besteld.
Zeer vlotte afhandeling, perfecte communicatie en zoals beloofd op tijd geleverd bij ons aan zee!
Top, bedankt�

Webshop Directory

Categories