EasyWebshop

TessGruun

TessGruunSatisfaction score: 4.7/5
45 votes, 203 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Tess is more! Meer diversiteit in Zaden & Planten.

www.tessgruun.eu




TessGruun
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, French, Dutch, Euro

Reviews

203 reviews were found.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Next page - Last page

Mevr. Sharon KesterTuesday, 22 January 2019, 16:43

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden. Mooie zaden besteld, goed verpakt en snelle levering. En een hand geschreven berichtje erbij, zo leuk! Daar wordt je blij van!

Dhr. Jan De BorreMonday, 21 January 2019, 15:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vlotte en goed verpakte levering. Goede kwaliteit van zaden en voordelig transport. Ik bestel dan ook reeds voor het 3e jaar.

Mr. Ahmed HassanMonday, 21 January 2019, 13:15

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

I will never buy again. I have been ignored i bought tomatoes seeds on 21 December 2018 and pay online. I didn't receive my ordered yet . I had sent email asking about my order but no one care or reply

TessGruunMonday, 21 January 2019, 14:37

Dear Mr Hassan

We received back your order from Bpost on 15/1/2018 , with the message that the address was wrong or incomplete we contacted you twice by email to ask you for the right address. Until now we received no answer can you please answer our mail or send us your complete address.
Thanks

Jurgen

Dhr. Bjorn VandereyckenSaturday, 29 December 2018, 13:06

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden van de bestellingen die we aangekregen hebben. Doe zo verder

Mr. Koen Van der MeulenTuesday, 18 December 2018, 16:18

Beste ,

Ik had dit voorzien als kerstgeschenk voor mijn jongste zoon die naar de tuinbouwschool gaat. Zal dit tijdig aankomen?

Met vriendelijke groeten,
,Koen

TessGruunTuesday, 18 December 2018, 16:35

Dag Koen

Alle bestelde pakketten worden morgen bij je geleverd door Bpost , enkel het moestuinpakket 25 soorten ontbreken 2 zakjes dit wordt gratis asap nagezonden.

Mvg
Jurgen

Dhr. Klant WinkelTuesday, 27 November 2018, 18:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Superveel keuze, prachtig assortiment. Tot volgend jaar !

Mr. Souad MerzakMonday, 26 November 2018, 21:28

j attend encort du 12/11.2018 commonde pasarivee

TessGruunTuesday, 27 November 2018, 10:44

Bonjour Mr Souad

Les semaines passés les livraisons ont eu du rétard à cause des grèves chez Bpost. La plupart des livraisons tardés est arrivé entretemps , donc je crois que la votre va arriver aussi un de ces jours chez vous. Laissez moi savoir dès que vous etes livré svp. Mais excuses pour le rétard mais on va le résoudre sans faute, je veux que tous nos clients sont contents!

Merci
Jurgen

Dhr. Patrick RoegistMonday, 26 November 2018, 19:03

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel tevreden! Verzorgde bestelling, vlot afgerond. Goede ruime site.

Mr. David DuleroyFriday, 23 November 2018, 16:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Très bon service, merci de votre compensation pour le retard, super emballage de protection. Je reviendrez vers vous avec plaisir, j'attends maintenant le printemps pour tester la germination.

Mevr. MG VerhaarFriday, 16 November 2018, 18:41

Bestelling verzonden kreeg ik op 10 november. Vandaag 16 november nog niets ontvangen, helaas.

TessGruunFriday, 16 November 2018, 20:01

Dag Mevr. Verhaar

Sorry maar er is een staking aan de gang bij Bpost hier in België sinds vorige week waardoor er vele vertragingen zijn. Normaal was deze gisteren voorbij maar vandaag zijn er terug her en der spontane stakingen. Mijn excuses voor de vertraging maar we kunnen daar zelf spijtig genoeg geen impact op hebben.
Jurgen

Dhr. regie den haeseWednesday, 14 November 2018, 14:06

hey,heb voor het ogenblik nog altijd niks ontvangen.

TessGruunWednesday, 14 November 2018, 15:01

Dag Regie

Sorry voor de gebrekkige communicatie maar we zijn er een weekje tussenuit geweest voor vakantie en daar is Miranda ziek gevallen waardoor we achter zitten met de bestellingen. De meeste achterstand is weggewerkt , maar we hebben nu ook de poststakingen waardoor de zendingen extra vertraging oplopen.
Jurgen

Jurgen

M. Aurelien SalmonFriday, 9 November 2018, 14:55

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

J’ai commandé le 26 octobre, nous sommes le 9 novembre et je n’ai toujours rien reçu , et ma commande est toujours noté “en préparation “ sur le site.
Donc , pas satisfait!!!

TessGruunSaturday, 10 November 2018, 12:16

Bonjour Aurelien

D'abord mes excuses pour le manque de communication. On a eu une vacance d'une semaine après votre commande mais on a oublié de le communiquer aux clients. Et Miranda est tombé malade pendant nos vacances jusqu'a ... . Je vous présente une solution par email encore aujourd'hui.
Jurgen

SandyWednesday, 26 September 2018, 18:16

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top! Snel . Goedkoop. Divers... zeker voor herhaling. Ook al aan andere personen aanbevolen!

RichardSaturday, 22 September 2018, 10:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Tomaten zaadjes gekocht voor een vriendin. Was er super blij mee :)

Gillian ScholeySunday, 16 September 2018, 14:39

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

My score is for the speed of delivery and for the wide range and good value of the tomato seeds. i shall not, however be able to judge the quality until Spring/Summer of 2019 when I shall grow the plants.

MyriamMonday, 10 September 2018, 18:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Oorbellen zijn top !

HenkSaturday, 8 September 2018, 17:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bij de bestelling van oerpreien heb ik een verkeerd adres opgegeven. Jürgen beloofde dat deze kwestie opgelost zou worden. Gelukkig bereikte het pakketje mij wel, hulde aan NLPost. De wel heel kleine bolletjes van de oerpreien zijn inmiddels gepoot en ik hoop dat deze spoedig gaan groeien en met rust gelaten worden door de vele slakken.

RudyThursday, 6 September 2018, 13:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Commande bien recue et rapidement (essentielle pour des piments frais)... je recommande sans aucun soucis. Bravo a l equipe....

AnitaSaturday, 1 September 2018, 13:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top kwaliteit !Super grote en mooie tomaten .En heel lekker van smaak .Heb al gekocht voor volgend jaar want ze zijn super !

Yasmine DBFriday, 31 August 2018, 14:40

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goede service, ruim assortiment. Zaden van prima kwaliteit. De persoonlijke noot op de bestelbon en het extra zakje zaad als cadeau, is een aangename verrassing, waarvoor dank. Ik zal zeker nog bestellen hier!

SamSaturday, 4 August 2018, 12:04

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Topservice en kwalitatief product. Ik zal meer bestellen bij Tess.

arie de b -Tilburg- nederlandFriday, 20 July 2018, 14:26

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Tessgruun, Hartelijk bedankt voor de zending. Ben uitermate tevreden over hoe de bestelling is afgehandeld. Ook omdat Tessgruun de moeite nam me een mail te sturen, met de vraag of bestelling samen met andere bestelling verzonden mocht worden( dan maar 1x verzendkosten.Top. Aanbeveling voor andere klanten.
arie

Ilse SiebesmaThursday, 28 June 2018, 19:59

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik had 2 zakjes zaad besteld. Kreeg er tot mijn verrassing een derde zakje als cadeautje bij plus een handgeschreven persoonlijke noot! Erg leuk! Bij deze mijn hartelijke dank.

SeverineSaturday, 16 June 2018, 19:10

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Réception très soignée et rapide. Je recommanderais sur ce site

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Next page - Last page

Webshop Directory

Categories