EasyWebshop

Jungle Nails-Groothandel Nails

Jungle Nails-Groothandel NailsSatisfaction score: 5/5
6 votes, 9 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.jungle-nails.be

Jungle Nails-Groothandel Nails
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 9 reviews.

Mevr. Wendy De GryseThursday, 11 April 2019, 18:41

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden met mijn bestelling, goed op de hoogte gehouden van de opvolging, super service, dank voor de leuke attentie

Mevr. Nancy MaesSunday, 17 March 2019, 21:33

Snelle service en nog een klein presentje gekregen super

Mevr. Chantal Vd hovenMonday, 4 February 2019, 21:17

Top producten top eigenaren snelle levering

Mevr. Gabrielle GrysonMonday, 4 February 2019, 5:04

Alles was goed in orde, ook zeer aangenaam indien je belt.
Zeer goede service!

Mevr. Henja MeyerMonday, 31 December 2018, 21:51

Super service!!! Persoonlijk afgeleverd:<diende in de buurt te zijn>.... Dank je ;-)

Mevr. Brigitte MüllerThursday, 15 November 2018, 16:35

Super service

Jessica OlaertsWednesday, 29 March 2017, 11:38

bestelling gedaan maandag woensdag had ik mijn producktjes al,hier bestel ik zeker nog eens TOP service voor eender welke vraag of probleem

eveline taesTuesday, 9 December 2014, 12:46

echt tof,vriendelijk,bij vragen leggen ze alles uit.

Jungle Nails-GroothandelSunday, 26 March 2017, 22:45

Dank u voor de fijne boodschap ;-)

Tania AntonissenMonday, 3 February 2014, 21:48

super winkeltje

NailsfashionbymacyTuesday, 26 August 2014, 9:41

Dank u

Webshop Directory

Categories