EasyWebshop

Tuinbeelden-Nijs

Tuinbeelden-NijsSatisfaction score: 4.9/5
37 votes, 156 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.tuinbeeldennijs.be

Tuinbeelden-Nijs
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, French, Dutch, Euro

Reviews

We found 156 reviews.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Next page - Last page

Mevr. Inge KlimbieThursday, 29 August 2019, 14:31

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super mooi (katten)beeldje voor buiten!
Ook snel geleverd en goed verpakt.
Ben er blij mee.

Dhr. willy riepMonday, 26 August 2019, 11:20

200% tevreden beeldje was goed verpakt en van goede kwaliteit

Mevr. Monique VanhoorenTuesday, 20 August 2019, 11:12

het beeld is heel goed verpakt en is van goede kwaliteit.

dank je wel

Dhr. Johan LefevereThursday, 15 August 2019, 14:02

Snelle en heel goed verpakte levering thanks

Mevr. Evelyn De costerSaturday, 13 July 2019, 13:09

Besteld en snel geleverd
Heeeeel veilig en goed ingepakt.
Ik ga zeker niet twijfelen om nog dingen te bestellen als ik iets wens.

Mevr. Harmke BoumaWednesday, 19 June 2019, 16:26

Uitstekend!! Geen problemen ondervonden en we hebben geen enkele klacht.

Dhr. rudi kempsTuesday, 18 June 2019, 13:56

zeer mooi beeld,zeer snel geleverd, bedankt

Mevr. Saskia CosterMonday, 17 June 2019, 15:15

Beeldje is zeer mooi en was heel erg goed verpakt. Goed op de hoogte gehouden van het verzendproces en heel snel in huis. Ik ben er echt heel erg blij mee!

Dhr. Rene DelporteFriday, 14 June 2019, 19:45

Alles zeer goed ontvangen ,was ook zeer goed verzorgde verpakking.
Het zijn heel mooie vazen en doen het hier ook mooi op mijn terras.
Dank je wel.

Dhr. Geert VandewalleMonday, 27 May 2019, 8:25

Zeer snelle service.
Beeldje was perfect verpakt.
TOP !!!

Dhr. jozef geypenThursday, 16 May 2019, 14:05

Ben zeer tevreden,transport was goed ingepakt.De geburen vroegen reeds waar ik dat beeld heb gekocht.
Heb hun reeds jullie mail-adres gegeven.Succes.
Jos.

Mevr. Patricia GoossensThursday, 9 May 2019, 13:21

Supper en mooi

Mevr. he blanketThursday, 25 April 2019, 13:29

Woendag avond onze betonne vwlk en trol binnen gehad zou pas Donderdag binnen komen ook tijdens het proces steeds weer een update gekregen om je op de hoogte te houden helemaal super daarbij was het ook nog eens toppy ingepakt en we zijn er heel erg tevreden en happy mee kom zeer zeker weer eens terug en beveelt het idereen aan bedankt voor alles en tot ziens

Ms. Natalie BogachevaTuesday, 23 April 2019, 15:50

Ik maak voor de derde keer een bestelling op deze site en ben altijd blij. Communicatie, prijzen, verpakking en levering zijn allemaal erg goed. En bedankt voor het nieuwe assortiment!

Mevr. Ingrid schelfhoutFriday, 19 April 2019, 12:36

de producten waren prima en veilig verpakt .... spijtig met de bezorging ..... ik had de bel niet gehoord en daardoor is mijn pakje doorgestuurd naar een postpunt .... Wat normaal in mijn dichtstbijzijnde winkel Delhaize in melsbroek moest toekomen heb ik tenslotte zelfs moeten gaan ophalen in een postpunt in Vilvoorde . Spijtig .....

Mevr. Anja HondekynThursday, 18 April 2019, 22:04

Snelle levering, product zeer goed verpakt!

Dhr. Danny DEWAELESaturday, 13 April 2019, 13:12

Jammer dat de bestel-site niet optimaal werkt! Anders een heel goede service !

Dhr. eddy verkoeyenSunday, 7 April 2019, 17:34

vlug en corect afgehandel een dik pluim

Mevr. Carolien Van LooverenMonday, 1 April 2019, 14:03

heel blij met mijn 2 paardenhoofden, heel mooi!

Dhr. gilbert creyelmanSunday, 31 March 2019, 19:39

mijn adres is wel:
creyelman gilbert
kronkelstraat 2A
8650 houthulst

Mevr. Mirjam van RooijWednesday, 27 March 2019, 17:11

Zeer tevreden ...Snelle levering,fijn is dat!!!

Dhr. Jorry SuykerbuykMonday, 25 March 2019, 23:19

alles volgens afspraak.

Mevr. Nicole PeetersSaturday, 23 March 2019, 6:26

Tevreden over aankoop snelle levering mooi afgewerkt beeld

Mevr. Christel RyckmansWednesday, 20 March 2019, 14:29

Eend is toegekomen, beetje vertraging maar ok

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Next page - Last page

Webshop Directory

Categories