EasyWebshop

VBR-Belgium-Webshop

VBR-Belgium-WebshopSatisfaction score: 5/5
16 votes, 16 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Protection is for every day!

/www.vbrbelgium.be

VBR-Belgium-Webshop
StatusOpen: Customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDanish, German, Greek, English, Spanish, Finnish, French, Italian, Dutch, Norwegian, Polish, Portuguese, Romanian, Russian, Swedish, Turkish, Bitcoin, Euro, US dollar, Bulgarian lev, Czech koruna, Danish krone, British pound, Hungarian forint, Polish złoty, Romanian new leu, Swedish krona, Swiss franc, Norwegian krone, Croatian kuna, Russian rouble, Turkish lira, Canadian dollar

Reviews

16 reviews were found.

Stelios A.Friday, 31 march 2017, 0:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

High quality,satisfied!

Ludo SnoksTuesday, 28 february 2017, 16:29

Beste,
Ik ga er vanuit dat U fijn materiaal levert, helaas werd mijn bestelling geannuleerd! Hoop als nog later op het jaar terug een bestelling te kunnen plaatsen. Al vast bedankt.
Met vriendelijke Groeten,
Ludo

Mike k9Friday, 30 december 2016, 22:42

Super. Service impeccable, j'ai reçu mon gilet Plus une housse supplémentaire.le tout en 1 semaine. A recommander. D'autres de mes collègues ont également commander et sont eux aussi très satisfait.

NicoThursday, 22 december 2016, 17:52

Zeer goede kwaliteit
en zeer goede service

Steve ClaesSaturday, 10 december 2016, 13:21

Opnieuw een zeer goede service (snelle en correcte levering)

ArneSunday, 2 october 2016, 13:10

Snelle levering en klantvriendelijk!

NicolasFriday, 30 september 2016, 21:11

J'ai pu apprécier le très bon service de cette entreprise. Des explications claires, des réponses aux questions très rapides. Livraison très rapide également et dans un emballage bien protégé. A recommander!

Steve ClaesThursday, 29 september 2016, 19:08

Vlotte en correcte levering.
Goede communicatie, en kwaliteitsvolle producten.
Een echte aanrader

WernerMonday, 26 september 2016, 6:07

Professioneel advies en goede, snelle service .

JMFriday, 19 february 2016, 9:27

Good quality stuff and fast delivery.

Tybo BooneSaturday, 5 december 2015, 14:05

Kwaliteitsvol in materiaal, levering en klantenservice !

larsSaturday, 5 december 2015, 13:26

Zeer goede kwaliteit van de goederen! Snelle en degelijke levering!!

Alex MorozTuesday, 24 november 2015, 0:56

I have used this company again. And again I can say - good job!

PetersSunday, 22 november 2015, 19:52

Vraiment super en 1 semaine j'ai eu mon gillet anti couteau vraiment parfait

TaxusSaturday, 26 september 2015, 17:41

Schnelle Lieferung, Ware Ok, so wie beschrieben.

Alex Moroz, UKTuesday, 16 june 2015, 23:10

High quality of goods (as advertised). Prompt delivery within Europe. Good job!

Write review

Name Check
Message Check
remaining characters
Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Webshop Directory

Categories